Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gizmo22 zei: Ik was 10jaar verslaafd aan heroine. Bijna jaar gestopt en ik slik nu alleen 30mg methadon per dag. Voorheen 60mg. Nu heeft een arts (geen verslavingsarts! Maar assistent arts in opleiding) mijn methadon in èèn week tot nul afgebouwd, elke 3dagen 5mg eraf. Dit ging te snel en was te veel, ik heb dit vaak aangegeven. Ik slikte voorheen 60mg. en afgebouwd tot 30mg. Deze laatste zijn erg moeilijk voor mij om dat aftebouwen, en helemaal binnen een week wat mijn arts dus wil. Zonder slaapmedicatie en controle en zonder intake gesprek is zij dit afbouwprogramma gestart. Ondanks mijn bezwaar dat 10jaar verslaafd niet met èèn week helemaal gestopt kan zijn. Ik haalde om de 3dagen mn medicatie op bij appotheek, dat was het. Ik zou graag horen wat jullie hiervan vinden, hoe deze arts mij zo laat afbouwen. (Ik koop nu op straat mijn methadon) moet ik een klacht indienen? Alvast bedankt ieder. Klik om te vergroten... Bro, Ik gebruik 20j heroine en ben nu 5 j met Methadone in behandeling. Die is de titel dokter niet waard Uit ervaring weet ik dat Methadone maar 2,5 mg per week afgebouwd mag worden en het doet dan nog soms pijn.Zoek een verslavings arts en kan dit niet doe dan 2,5 mg per week zo was mijn afbouw programma maar volledig raakte ik er niet vanaf want hoe lager ik kwam toen werd de pijn alsmaar erger.Toen moest ik terug naar boven tot de 20 mg onderhoudsdosis waar ik nu op sta.En ik gebruikte er niet bij het is een cirkel waar je soms niet uit geraakt.Allesins wens ik je sterkte!"