Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gizmo22 Hey kerel , ik ben 3 jaar aan de hero verslaafd geweest , Je weet zelf als je je werk kwijt raak door dingen die je doe , om je hero verslaving te blijven kunnen voortzetten . das mooi k@#$/e , ben toen begonnen met methadon kwas helemaal klaar met die shit , Begon met 40 mg wilde dat gaan afbouwen , via de huisarts , maar die wilde veel te snel afbouwen, hij had het over 2 weken. Das dus veel te kort . Ik ben zelf gaan afbouwen wet behulp van een goede vriend ,die zelf ook verslaafd is geweest Ben begonnen met elke week 5mg . Na 7 weken zat ik op 5mg toen ben ik nog eenweek 2,5 gaan nemen en toen nog een week 1mg. zo ben ik er vanaf gekomen"