#1
Nee ik begreep hem juist wel daarom ging ik juist alleen op dat punt in.Je hebt volgens mij een beetje de punt van mijn verhaal gemist :P
Daarom wou ik vertellen dat ik ook een psychose heb gehad die ik zelf had gecreëerd door stelselmatig ghb te misbruiken en speed.
Maar blijf je er in? Of schud je het zo weer van je af? Want de eerste afkick die ik van ghb kreeg was een serieuze. Een hele zware psychose omdat ik toen geen kennis had van hoe dat werkte. Daar zit dus het punt ben je er gevoelig voor dat het je pakt of niet. Bij de een is het al na een jointje bij de ander is het een hele waslijst van middelen etc. voor dat je hem triggert.
