#1
Je geeft het antwoord al, je bent er steeds mee bezig. Het is moeilijk, maar je moet je met iets anders proberen bezig te houden.
Ben je zelf ook naar de huisarts gegaan voor hulp?doe het niet, als je merkt dat een stof controle over je krijgt moet je er afstand van nemen voordat het te laat is. ik ben helaas verslaafd aan alles wat dopamine of serotonine af geeft. ben meerdere malen proberen te stoppen maar na een week dacht ik fak it 1x kan geen kwaad. ja weeer een week lang aan de pep/miauw. ik kon nog slapen omdat ik elke avond xanax nam maar nu dat echt niet meer werkt bleef ik nachten achter elkaar wakker. wat een hel. mensen zien je afvallen omdat je geen honger hebt (door de speed).
Ga naar je huis arts en gooi er alles uit. die zal je doorwijzen naar een begeleider. dan heb je de eerste grootste stap al gezet!
Gebruiken NIET misbruiken. succes en ik wens je alle sterkte toe!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."