Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"doe het niet, als je merkt dat een stof controle over je krijgt moet je er afstand van nemen voordat het te laat is. ik ben helaas verslaafd aan alles wat dopamine of serotonine af geeft. ben meerdere malen proberen te stoppen maar na een week dacht ik fak it 1x kan geen kwaad. ja weeer een week lang aan de pep/miauw. ik kon nog slapen omdat ik elke avond xanax nam maar nu dat echt niet meer werkt bleef ik nachten achter elkaar wakker. wat een hel. mensen zien je afvallen omdat je geen honger hebt (door de speed). Ga naar je huis arts en gooi er alles uit. die zal je doorwijzen naar een begeleider. dan heb je de eerste grootste stap al gezet! Gebruiken NIET misbruiken. succes en ik wens je alle sterkte toe!"
"weinig verschil. vind ze allebei wel leuk. geven euforie maar niet zo veel als bij MDMA. ze maken je daarbij ook vrij, uhmm laat ik het speels noemen . persoonlijk is het voor mij wel verslavend. dus pas op dit geld voor beide."
"ik ben zelf ook op zoek maar er zijn er zo veel. het minimale meetbereik moet 3 decimalen hebben, dus 0,001 let wel op dat je een kalibratie gewicht hebt voor betrouwbare resulaten. ik lees de afweeg het liefst af de eenheid mg maar dan zou ik in het laboatorium moeten jatten xD. op internet zie je de balansen met weeg eenheden van g tot gn wat dat ook mag zijn. als iemand weet waar ik een kleine weegschaal waar je het beste DMT kan inwegen. laat het me aub weten. en die het gewicht in mg laat zien"
"ohja, als je je spul afweegt houd er rekening mee dat, hoe dichterbij de minimale meetbereik je zit hoe onnauwkeuriger het wordt."
"HuisbaasBob zei: 0,001 is in principe in milligrammen. 0,150 is 150 mg bijvoorbeeld. Al zegt dat eigenlijk bijzonder weinig met die amateur weegschalen daar plakken ze gewoon zoveel mogelijk nullen achter en met vrijwel geen kan je hoeveelheden kleiner dan 5mg betrouwbaar afwegen. Iets wat ook met een 0,01 weegschaal kan. Beter jezelf aanhouden om niet onder de 20 mg af te wegen en dan dat op het oog in vieren delen. Oh en Gn is Grain. Engelse eenheid die verschilt van gram Klik om te vergroten... heb nu een balans 200-0,01g. waar ik letterlijk niks mee kan. ik wil een betere hebben met een nog later meetbereik en daarbij om de tijd kalibreren. en mijn autisme moet de eenheid in mg kunnen stellen."
"HuisbaasBob zei: Ik heb op een lab gestaan en ik heb nog nooit meegemaakt dat die balansen in iets anders dan grammen stonden uitgedrukt. Klik om te vergroten... Een drugslab dan waarschijnlijk. ik heb het over een analytische balans, die tot wel 0,01 mg kunnen wegen. als dat in gram zou zijn is dat 0,00001g. beetje onhandig om zo een nauwkeurige inweeg te bepalen. ik werk zelf op een lab en de eenheid gram werd zelden gebruikt."