#1
Hallo allemaal, door mijn verhaal hier neer te zetten hoop ik dat er mensen zijn die voor mij de ideale tips hebben!
Jaren geleden heb ik mijn hart al een keer verloren aan G.., daar ben ik toen van af gekomen door te vervangen met alcohol en phenibut.
De drank kreeg ik later zelf onder controle, maar phenibut bleef mijn beste vriend!
3 jaar geleden ben ik wederom in aanraking gekomen met G en ben ik terug gevallen... aangezien G bijna niet meer te betalen is en Phenibut niet meer te krijgen, ben ik noodgedwongen gaan afbouwen. 1 ding tegelijk, dus ben begonnen met de G. Ik nam ongeveer 30 ml en een stuk of 7 phenibut (a 500 mg) per dag.
De G heb ik af weten te bouwen en heb nu, as we speak, m'n laatste Gtje (1 ml) 5 dagen geleden genomen. Ware het niet dat ik nu meer phenibut nodig heb en hier nu ook mee moet gaan afbouwen en dat valt me vies tegen! Nu lijkt de trek in een Gtje alleen maar toe te nemen, na 5 dagen nog!! Hoe kan dat??
Ik zit nu op ongeveer 12 Phenibut per dag (in lege capsules maat 0 gevuld). Dit schommelt per dag. Op mijn werk heb ik er minder moeite mee dan als ik vrij ben. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan als ik vrij ben? Hoe onderdruk ik de trek in een Gtje en hoe kan ik Phenibut het beste afbouwen? Die slik ik namelijk al sinds 2014 erg intensief!!
Hou m'n hart vast om hier mee te stoppen
Ik hoop dat er iemand in ons midden is die mij de tips kan geven die ik nodig heb!
Alvast heel erg bedankt!!!
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Radeloos!
Jaren geleden heb ik mijn hart al een keer verloren aan G.., daar ben ik toen van af gekomen door te vervangen met alcohol en phenibut.
De drank kreeg ik later zelf onder controle, maar phenibut bleef mijn beste vriend!
3 jaar geleden ben ik wederom in aanraking gekomen met G en ben ik terug gevallen... aangezien G bijna niet meer te betalen is en Phenibut niet meer te krijgen, ben ik noodgedwongen gaan afbouwen. 1 ding tegelijk, dus ben begonnen met de G. Ik nam ongeveer 30 ml en een stuk of 7 phenibut (a 500 mg) per dag.
De G heb ik af weten te bouwen en heb nu, as we speak, m'n laatste Gtje (1 ml) 5 dagen geleden genomen. Ware het niet dat ik nu meer phenibut nodig heb en hier nu ook mee moet gaan afbouwen en dat valt me vies tegen! Nu lijkt de trek in een Gtje alleen maar toe te nemen, na 5 dagen nog!! Hoe kan dat??
Ik zit nu op ongeveer 12 Phenibut per dag (in lege capsules maat 0 gevuld). Dit schommelt per dag. Op mijn werk heb ik er minder moeite mee dan als ik vrij ben. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan als ik vrij ben? Hoe onderdruk ik de trek in een Gtje en hoe kan ik Phenibut het beste afbouwen? Die slik ik namelijk al sinds 2014 erg intensief!!
Hou m'n hart vast om hier mee te stoppen
Ik hoop dat er iemand in ons midden is die mij de tips kan geven die ik nodig heb!
Alvast heel erg bedankt!!!
Met vriendelijke groet,
Mevrouw Radeloos!