Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, door mijn verhaal hier neer te zetten hoop ik dat er mensen zijn die voor mij de ideale tips hebben! Jaren geleden heb ik mijn hart al een keer verloren aan G.., daar ben ik toen van af gekomen door te vervangen met alcohol en phenibut. De drank kreeg ik later zelf onder controle, maar phenibut bleef mijn beste vriend! 3 jaar geleden ben ik wederom in aanraking gekomen met G en ben ik terug gevallen... aangezien G bijna niet meer te betalen is en Phenibut niet meer te krijgen, ben ik noodgedwongen gaan afbouwen. 1 ding tegelijk, dus ben begonnen met de G. Ik nam ongeveer 30 ml en een stuk of 7 phenibut (a 500 mg) per dag. De G heb ik af weten te bouwen en heb nu, as we speak, m'n laatste Gtje (1 ml) 5 dagen geleden genomen. Ware het niet dat ik nu meer phenibut nodig heb en hier nu ook mee moet gaan afbouwen en dat valt me vies tegen! Nu lijkt de trek in een Gtje alleen maar toe te nemen, na 5 dagen nog!! Hoe kan dat?? Ik zit nu op ongeveer 12 Phenibut per dag (in lege capsules maat 0 gevuld). Dit schommelt per dag. Op mijn werk heb ik er minder moeite mee dan als ik vrij ben. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan als ik vrij ben? Hoe onderdruk ik de trek in een Gtje en hoe kan ik Phenibut het beste afbouwen? Die slik ik namelijk al sinds 2014 erg intensief!! Hou m'n hart vast om hier mee te stoppen Ik hoop dat er iemand in ons midden is die mij de tips kan geven die ik nodig heb! Alvast heel erg bedankt!!! Met vriendelijke groet, Mevrouw Radeloos!"
"Hoi @Geneesmiddel, Bedankt voor je positieve reactie! Dat verklaart inderdaad een hoop, dat het Phenibut afbouwen zo lastig maakt. Ik kan helaas niet inschatten hoeveel mg er in een lege capsule maat 0 gaat, maar ik heb voor mezelf vanaf vandaag een schema'tje gemaakt met vaste tijden en hier probeer ik mij dan aan te houden met 12 stuks per dag. De capsules die ik kant en klaar kocht zijn niet meer te krijgen. Nu heb ik via een andere site 2 zakken weten te bemachtigen van 100 gram. Hiermee vul ik de lege capsules zeg maar. Hopelijk kan ik nog zo'n zak bestellen eerdaags voordat ik 3 weken op vakantie ga!! Dan ga ik proberen per 2 dagen een capsule minder te nemen. Dat is inderdaad wel een goeie! Die afkickverschijnselen als zweten, trillen, dromen en lichtflitsen zien als ik met mijn ogen knipper af en toe... zijn dat dan nog de verschijnselen van de G, of...? Dit heb ik vorige x namelijk niet gehad..., maar toen ben ik dus inderdaad gaan vervangen met alcohol (en de phenibut er nog steeds bij...) Slik die troep al vanaf 2014... vind het serieus echt doodeng!! Vraag me af hoe ik hier mee om moet gaan straks,.... Nogmaals bedankt! Groetjesss"
"Hallo @Brakka Mang & @Geneesmiddel , sorry voor de late reactie. Gelukkig heb ik geen G'tje meer aangeraakt! Ware het niet dat er nog steeds een duiveltje op mijn schouder zweeft die zegt "je bent er nu ruim 2 weken van af, kan heus wel een klein doppie nemen!" maar heb het tot de dag van vandaag nog niet gedaan, maar heb het er nog wel heel erg lastig mee..., maar de Phenibut helpt me hier wel bij. Het was lastig om een balans te vinden, maar heb voor mijn gevoel wel een redelijk schema gevonden die vol te houden is. Ik zit nu op 10 capsules (maat 0) per dag en probeer er per 3 dagen 1tje minder te nemen... Het is trouwens Phenibut HCL zag ik later !! Wat is het verschil, .., @Geneesmiddel ?? Zaterdag ga ik op vakantie, dus hopelijk gaat het daar ook goed! De ene dag gaat het beter dan de andere.... Het valt niet mee....., dat weet ik wel!! Maar echt trots op mezelf ben ik nog laaaaang niet!! Groetjesssss"
"Brakka Mang zei: Goed om te horen, weet je leeftijd niet maar een ‘vrijdagmiddag’ gevoel hoort er soms bij zolang je het er zelf ‘mee eens’bent. Op een gegeven moment bereik je een leeftijd dat spelen in de zandbak er niet meer bij hoort maar dat gaat vaak gepaard met andere factoren. Zolang je zelf content bent, maar volgens mij niet anders had je het topic niet geopend, is er weinig aan de hand. Of wel? Klik om te vergroten... Nou als jij denkt dat er weinig aan de hand is, moet je dat vooral denken. Ik geef aan hoe lastig ik het er mee heb, zit niet op synisch commentaar te wachten. DANK,"
"Brakka Mang zei: Waar merk jij het cynisme op dan? Ik reageer vooral als ik denk dat iets van toegevoegde waarde kan zijn. Als ik cynisch wil zijn ga ik wel op een plein staan schreeuwen naar de boze mensen wereld. Klik om te vergroten... Excuus, ik heb het verkeerd opgevat !"
"Inmiddels ben ik 2 weken opgenomen geweest en overal van af! 🙏🏻 Super dankbaar dat ik bij de High Care Detox terecht kon en geholpen ben. Het gevecht tegen de verslaving begint nu pas, maar ik blijf strijden! 💪🏼"
"4-hydroxybutaanzuur zei: Hey, wat ontzettend goed! Zet hem op girl 💟 Gewoon interesse; hoe bouwden ze af? Met GHB titratie? (ik ben begin vorig jaar gedetoxed! Gaat inmiddels hartstikke goed met me. Ik slik baclofen als anti-trek middel. Misschien ook wat voor jou?) Klik om te vergroten... Thanks!! Phenibut wordt inderdaad afgebouwd dmv medicinale G en iedere dag 2ml eraf… Heb inmiddels een terugval gehad en bijna achter de rug, zelf! Pfffff.. heb dia’s voor de scherpe randjes, maar daar moet ik ook van af. Baclofen werken ze bij mijn instantie niet mee helaas, heb daar idd wel vaker over gehoord. Was het maar waar dat ik die kreeg want het is verdomd lastig….vind je niet?? Hoe doe jij het momenteel, hoe lang ben je er al af?"
"4-hydroxybutaanzuur zei: Het blijft een emotioneel rollercoaster, maar probeer echt minimaal een jaar niet te gebruiken. Heel veel succes, je kan hier altijd even je feelings delen/ van je afschrijven 💟 Wellicht kan je arts mijn instantie bellen voor info over Baclofen. Het is geen wonder Mindel om abstinent te blijven, maar alle beetjes helpen. Wel om de afkick te onderdrukken trouwens. (Daar ligt natuurlijk ook een gevaar, gebruiken -> afkicken dmv baclofen) je GABA-B receptoren hebben echt even een paar maandjes rust nodig, dagbesteding, en daarna wordt het makkelijker. Hoeveel G, en diazepam zit je nu? Kijk wel uit met de dia hè? Met mij gaat het sinds begin vorig jaar erg goed, maar natuurlijk ook dat doffe gevoel gehad na de detox. Ik heb nog één keer gekocht, maar het is het me allemaal niet meer waard, dus gebruik echt niet meer. Nouja, veel sterkte de komende tijd 💟 Klik om te vergroten... Het blijft inderdaad een enorme rollercoaster! Dankjewel voor je lieve reactie... Vandaag weer dag 1 zonder G.... Dia's bouw ik nu af - zit ik op 3x per dag 5 mg.. en heb van mijn behandelaar ook Campral gekregen om trek te onderdrukken. Dit is normaal voor alcohol , maar hoop dat het me hierbij ook een beetje ondersteunt.. heb je daar ervaring mee? Merk dat ik heeeel erg op zoek ben naar vervanging, ondanks dat ik gewoon aan het werk ben... Tril m'n tuig uit, zweet me de tandjes! Nadat ik de kliniek uitkwam ging het me makkelijker af dan nu merk ik! Vind het heeeel lastig! Maar moet er even doorheen... dag voor dag, stap voor stap.. Trek is een emotie en die gaat ook weer over hoor ik wel vaker Knap van je hoor, respect dat het goed met je gaat! Hoop zo dat ik het volhou.... Morgen payday, dus hou mijn hart alweer vast eerlijk gezegd.... !!"