#1
Ow ja, ik lees net dat je wel vaped... das een beetje valsspelen danNog steeds geen sigaret aangeraakt!vandaag was beetje vuurdoop, alle collega's terugzien, voor de grote opstart... ik ging mee naar buiten, maar nee dank je, geen stinkie stok voor me
![]()


