#1
Heeft iemand tips? Ik neem ongeveer tien tot 12 per dag.
Ga naar de huisarts voor hulp. De Bromazolam niet zomaar stoppen - dat moet je langzaam afbouwen samen met een dokter.Heeft iemand tips?
Heb en goeie dag vandaag goed geslapen Zo proberen te eten, dus gaat redelijk okay, dankjewel voor je vraagHoe gaat het vandaag Benzo J?
Onderliggende problemen, en het zit in de genen/famWeet je ook waarom je verslaafd bent?
Goed dat je het vertelt hier.
Hier kun je goed terecht voor herkenbaarheid en tips als je begint met afkicken…
Fijn om deze dingen te lezen. Ik ben ook benieuwd hoe get nu gaat OP.Hoe gaat het vandaag Benzo J?
CA voorblad 'ben ik cocaine verslaafd?';is van omgeving veranderen/verhuizen.
Ik ben het niet per sé eens of oneens met je maar wilde deze wel even delen.We probeerden op eigen kracht te stoppen, en soms lukte dat ook, voor een
tijdje. Na een maand, dachten we dat we het weer in de hand hadden. We
dachten dat ons systeem weer in balans was, en dat we maar een beetje nodig
zouden hebben om die oude high weer te kunnen krijgen. Nu zouden we wél
oppassen en het zou niet uit de hand lopen. Maar we belandden weer in dezelfde
situatie, of in een nog ergere.
We gingen niet van huis, zonder te gebruiken. We hadden alleen seks als we
gebruikt hadden. We konden geen telefoongesprek voeren zonder coke. We
konden niet slapen. Soms leek het alsof we niet konden ademen zonder coke.
We probeerden van alles: een andere baan, een ander huis, een andere stad, een
andere liefde – omdat we geloofden dat het aan de omstandigheden, de mensen om
ons heen of aan ons huis lag, dat ons leven zo’n puinhoop was geworden.
Misschien zagen we zelfs één van onze cocaïne maatjes doodgaan na
een epileptische aanval, en nog gingen wij gewoon door met gebruiken.
Maar uiteindelijk moesten we de feiten onder ogen zien. We moesten toegeven
dat cocaïne een ernstig probleem in ons leven was, dat we verslaafd waren.
Hier sluit ik me wel volledig bij aan, en ik raad persoonlijk wel aan om een Narcotics Anymous of Cocaïne Anonymous meeting eens te bezoeken. Hier kan je heel veel leren en zal je zien dat je niet alleen staat in de struggles waar je mee dealt.En alle contact verbreken met mensen die in je "drugs" cirkel zitten.
Verhuizen hielp mij inderdaad niet. Andere kant van het land… maar als ik trek had reed ik er gewoon heen. Paar weken later had ik een dealer vlak bij mijn nieuwe thuis. Het enige dat mij hielp was mijn angsten aangaan en mijn denken (bijna) volledig te herzien.CA voorblad 'ben ik cocaine verslaafd?';
Ik ben het niet per sé eens of oneens met je maar wilde deze wel even delen.
Hier sluit ik me wel volledig bij aan, en ik raad persoonlijk wel aan om een Narcotics Anymous of Cocaïne Anonymous meeting eens te bezoeken. Hier kan je heel veel leren en zal je zien dat je niet alleen staat in de struggles waar je mee dealt.
Ook iets soortgelijks meegemaakt. Ik had weer eens alle nummers van mn dealers verwijderd, omdat ik 'deze keer echt ging stoppen!!'. Toen in na een poosje weer zoveel trek en er mee bezig geweest dat ik via een app in contact kwam met een dealer. Helemaal naar de andere kant van het land ben gereden. Na lang heen en weer gechat kwam die maar niet opdagen. Heledag weer verneukt.Verhuizen hielp mij inderdaad niet. Andere kant van het land… maar als ik trek had reed ik er gewoon heen. Paar weken later had ik een dealer vlak bij mijn nieuwe thuis. Het enige dat mij hielp was mijn angsten aangaan en mijn denken (bijnaj volledig te herzien.
Stiekem flessen wegbrengen wordt ook zo’n rare hobby…Maar het er mee bezig zijn, het stiekeme, het afspreken, de moeite ervoor doen is al iets verslavends opzich.
Exhibit A-Z noemde ik dat altijd als ik weer es een paar legen flessen sterk in de container stond te gooien 😅Stiekem flessen wegbrengen wordt ook zo’n rare hobby…
Het gaat okay vandaag zo verjaardag van mn opa, mn familie weet ervan. Ben wel en beetje zenuwachtigFijn om deze dingen te lezen. Ik ben ook benieuwd hoe get nu gaat OP.
Hey maar wat knap dat je eerlijk bent geweest met je familie! Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar vergeet niet dat je naast je verslaving ook gewoon een (waarschijnlijk mooi) mens bent waarvan ze houden. Gaan ze je helpen verdere hulp te zoeken?Het gaat okay vandaag zo verjaardag van mn opa, mn familie weet ervan. Ben wel en beetje zenuwachtig
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."