heel veel succes
Voor mij was afbouwen van stims echt niet mogelijk. Als ik eenmaal begon, ging ik door tot ik voldaan was. Op de piek was dat minimaal 2gr coke. Cold turkey stoppen met 3mmc is voor zover ik weet niet gevaarlijk. Leuk zal ‘t ook niet zijn. Als je het niet vertrouwt kun je misschien bij de crisisdienst terecht. De huisartsenpost kan je doorverbinden in het weekend.Hoi allemaal,
Ik word 31 juli opgenomen in kliniek ik zuid afrika. Ben nu al zo’n kleine maand elke dag in gebruik. Zo’n 3 gram per dag gemiddeld.. ik slaap af en toe wel, maar dan is t eerste wat ik doe een lijn nemen als ik wakker word. Ik zie intens op tegen m’n detox, maar ben bekend met suïcidale gedachten en behoorlijk wat pogingen is het ook geen optie om al eerder thuis te stoppen want beland dan gelijk in t ziekenhuis of in mn graf. Iemand ook zulke langere periodes achter elkaar gebruikt en hoe was die detox? Wat waren je symptomen en hoelang duurde je detox? En heb je tips?
Zeker! Meetings hebben mij veel gebracht 🙏Sterkte kerel. Kan je wel echt adviseren om naar meetings te gaan. Dat houd mij nog op de been zeg maar en is voor mij een stok achter de deur om niet terug te vallen. De herkenning, omgang en het om hulp vragen bij lotgenoten zorgt er voor dat ik clean blijf.
Ik ben nu aan het herstellen van een lange periode wekelijks miauw, speed, coke, alcohol en wiet. En ben zo'n anderhalf maand clean nu. Stoppen is pittig. Eerste twee weken afkicken is het heftigst denk ik wel. Qua depressief zijn, zelfmoordgedachtes, constant vermoeid, prikkelbaar, mood swings, en gewoon compleet off zijn. Bij mij ging het daarna wel weer wat beter, maar bevind me nu een beetje in een verwarrende periode. Voel me de laatste twee weken niet echt vrolijk ofzo, tis niet dat ik down ben, maar echt plezier of energie haal ik niet meer zo uit dingen. Alsof je de wereld als maar door een grijze bril bekijkt. Gedachtes in je kop die je wijs maken dat je maar weer beter kunt gebruiken, dan heb je in ieder geval nog eens plezier af en toe. Je weet dat je hoofd je voor de gek houdt, maar het is zo fucking irritant en vermoeiend..... Niet stabiel qua mindset, mood, gedachtes, omgang met 'normies'. Moeilijk is het zeker. Ik probeer het maar te accepteren en het beste er van te maken, meer kan ik niet doen.
Het zal allemaal wel onderdeel zijn van het herstelproces. Ongetwijfeld. En het zal zeker een traject van maanden zijn.. verwacht ik, gezien mijn gebruik en doseringen. Ik denk dat je iets vergelijkend kunt verwachten zoals ik hier heb beschreven.
Ook goed dat je dit deelt en ik zou dat vooral blijven doen. Ik zit zelf op maanden bijna dagelijks 3cmc (zit soms een dag slapen tussen, maar ook weleens een week met gemiddeld 2 uur slaap per nacht).Hoi allemaal,
Ik word 31 juli opgenomen in kliniek ik zuid afrika. Ben nu al zo’n kleine maand elke dag in gebruik. Zo’n 3 gram per dag gemiddeld.. ik slaap af en toe wel, maar dan is t eerste wat ik doe een lijn nemen als ik wakker word. Ik zie intens op tegen m’n detox, maar ben bekend met suïcidale gedachten en behoorlijk wat pogingen is het ook geen optie om al eerder thuis te stoppen want beland dan gelijk in t ziekenhuis of in mn graf. Iemand ook zulke langere periodes achter elkaar gebruikt en hoe was die detox? Wat waren je symptomen en hoelang duurde je detox? En heb je tips?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."