#1
Dank voor je reactie @LucidLucy Ja ziekenhuisopname doe ik vooral om de pillen onder toezicht te verminderen en ik ga nu zo goed, dat het misschien niet nodig zal zijn. Maar ik kan beter op de lijst staan en als ik toch gestopt zou zijn rond de zomer schat ik.., dan laat ik mijn plaats vrij voor iemand anders.Je sprak eerder over een korte opname in het ziekenhuis. Ik kan die keuze wel snappen om de cyclus te doorbreken. Ik moest zelf ook echt gescheiden worden van mijn middel(en) om überhaupt te kunnen stoppen. De verslaving was dusdanig sterk aanwezig, dat dat zelf niet lukte.
Wat ik me wel afvraag, wat ga je daarna doen? Want het blowen of vapen is een 'oplossing' voor de problemen die je hebt. Als die problemen niet worden verminderd of weggenomen, is het enorm lastig om gestopt te blijven.
Heb je weleens intensieve behandeling gehad voor je onderliggende problemen of voor verslaving? En met intensief bedoel ik een klinische opname of een ambulante dagbehandeling van ten minste twee volle dagen per week.
Ik denk dat ik onderliggende probleem heb gevonden. Jammer genoeg neemt de rechter de kant van het het bedrijf. Probleem is dat ik geen geld meekrijg van bedrijf, terwijl ze wel degelijk hebben bijgedragen aan mijn verslavingen. Einde van de maand heb ik nooit geld over en dat al een kleine 10 jaar.
Ik heb nu als plan, even zo lang mogelijk ziekteverlof en mocht bedrijf me ontslaan, is dat probleem opgelost, anders in November rechtzaak. pff, dat is ver.
Andere rechtzaak vorig jaar schoot niet op en uitspraak is naar hoger beroep.
Ondertussen maar aan mezelf werken en dagelijks minstens 2x terugkoppelen naar allerlei documenten om een uitweg te vinden. een pad naar de toekomst als het ware.
Wat ga ik doen? het is me nog niet duidelijk, maar de laatste dagen ben ik wel springlevend volgens mij.
Dit schrijf ik trouwens nog letter naar letter, maar mijn toekomst gaat richting Chat GPT denk ik.