Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ben hervallen...

Ik ben hervallen...

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
MR_CHIP zei:
lol grote onzin dat anti depressiva of anti psychotica na enkele dagen uit je systeem zijn ze bouwen een spiegel op die zeker wel weken kan duren eerdat die zakt
Klik om te vergroten...
Het kan zeker even duren. En ik raad iedereen af om cold turkey te stoppen met antipsychotica. Bij mij was een snelle afbouw al super ongemakkelijk. Inmiddels ben ik er van af door heel langzaam af te bouwen, en ik voel me beter dan ooit maar dat komt ook doordat ik clean blijf.
M
Mevrouw PløpLid
-Rataplan- zei:
Ik vertael gewoon eerlijk hoe het gegaan is, ik had 2 pillen bij en had daar zo goed l-als geen enkel effect van. Ik h-ben dan te voet naar huis gegaan en daar heb ik er dan eerst t6 bijgepakt, en toen die na een half uur nog niet weel dezen al de rest,ik heb er 20 en heb er nog 3 over? Ik weet nu dat ik mijn antitipsychotica moet afbouwen voori knog is hard ga. Ik heb vandaag andere pillen, heb daar 1 van genomen en niet. Volgend weekend al van donderdag stoppen met antipsychotic. dat ik vrijdag wel high wordt. Op 2 dagen is dat uit uw systeem heb ik van ervaring.
Klik om te vergroten...
Als ik jou was zou ik stabiel mijn antipsychotica slikken en je mentale gezondheid boven een drugsfeestje stellen.
A
AnjovisLid
Ik zie morgen mijn begeleidster, zal zien wat die te zeggen heeft.
A
AnjovisLid
MR_CHIP zei:
lol grote onzin dat anti depressiva of anti psychotica na enkele dagen uit je systeem zijn ze bouwen een spiegel op die zeker wel weken kan duren eerdat die zakt
Klik om te vergroten...
Seroquel stopt na enkele uren al met werken, ongeacht hoe lang je dat al pakt. Ik neem het dagelijks sinds 2010 maar weet goed genoeg wat er gebeurd als ik ermee stop, en snel.
M
MR_CHIPLid
-Rataplan- zei:
Seroquel stopt na enkele uren al met werken, ongeacht hoe lang je dat al pakt. Ik neem het dagelijks sinds 2010 maar weet goed genoeg wat er gebeurd als ik ermee stop, en snel.
Klik om te vergroten...
de werking wat je voelt stopt misschien snel maar de spiegel in je bloed niet wat er voor zorgt dat er nog steeds een gevaarlijke interactie kan bestellen
A
AnjovisLid
Ik ben idd hervallen. De vraag is, ben ik er ooit vanaf geweest? Nee.
En mijn omgeving denkt dat ik goed bezig ben. De lokroep van Techno en xtc is sterk. De ganse nacht naar een technoclub gegaan met bollen op zak, ik heb er wel veel moeten slikken om effect te krijgen. Nu thuis laten nazinderen met techno op de headset en een joint in men hand. Ik vraag me wel af of antipsychotica xtc tegenwerken. Want ik had veel pillen nodig, 17 in totaal om zo high te worden van 1 normaal. Ofwel lag het aan die pillen. Uiteindelijk ben ik er wel goed van gegaan.
K
Koffieb00nLid
Met 17 pillen naar een festival? Wat was je allemaal van plan dan 😆?
A
AnjovisLid
Koffieb00n zei:
Met 17 pillen naar een festival? Wat was je allemaal van plan dan 😆?
Klik om te vergroten...
Ze testen voor als er nog is een echt groot evenement is. Probleem is dat ze zeer laag gedoseerd zijn en ik er veel nodig had. Dus kan ik er tegen dan verse bestellen, hopelijk een beetje potenter dan.
_
_shikantazaLid
-Rataplan- zei:
Ze testen voor als er nog is een echt groot evenement is. Probleem is dat ze zeer laag gedoseerd zijn en ik er veel nodig had. Dus kan ik er tegen dan verse bestellen, hopelijk een beetje potenter dan.
Klik om te vergroten...
Testen voor een feest? Je zou toch clean blijven?
O
OtherShoreLid
-Rataplan- zei:
Ik vraag me wel af of antipsychotica xtc tegenwerken.
Klik om te vergroten...
Ja, antipsychotica werken xtc sterk tegen. Dus dat heeft mogelijk ook een rol gespeeld.
A
AnjovisLid
dupont zei:
Testen voor een feest? Je zou toch clean blijven?
Klik om te vergroten...
Dat is het. Dat was ik van plan. Alcohol is het gevaarlijkste, ik dacht als ik daar maar van weg blijf dan komt het goed. Maar het zijn leeuwen in mij die vechten. Soms wint den ene, soms den andere.
_
_shikantazaLid
-Rataplan- zei:
Dat is het. Dat was ik van plan. Alcohol is het gevaarlijkste, ik dacht als ik daar maar van weg blijf dan komt het goed. Maar het zijn leeuwen in mij die vechten. Soms wint den ene, soms den andere.
Klik om te vergroten...
Nouja je hebt weer eens les geleerd. De kater zal wel flink zijn met 17 pillen. Heb je de rest weggegooid?
K
Koffieb00nLid
Maar je bent ook de volgende terugval aan het plannen, want dat gaat het volgende feestje worden.

Ik las trouwens in ander topic dat je geen euforie voelde en ook niet de neiging om te dansen van die xtc. Dat is in mijn ogen dus precies een kut xtc ervaring, want dat wil je juist. Klinkt alsof je alleen wappie er van werd. Dat vond ik altijd geen reet aan. Weet je niks meer van het feest, dikke kater erna, super warm de hele tijd.

Maar ik zou je intenties rondom gebruik nog eens goed nalopen want je vervangt zo het ene middel voor het andere. Dat schiet niet op.
M
MindlessLid
OtherShore zei:
Ja, antipsychotica werken xtc sterk tegen. Dus dat heeft mogelijk ook een rol gespeeld.
Klik om te vergroten...

Het combineren van een antipsychoticum met stimulerende middelen zorgt ervoor dat het antipsychoticum minder goed werkt. De effecten zijn namelijk tegengesteld. Het is dus niet handig om antipsychotica samen te gebruiken met bijvoorbeeld speed, cocaïne of XTC. (antipsychotica.nl)
Klik om te vergroten...
M
MindlessLid
-Rataplan- zei:
De lokroep van Techno en xtc is sterk.
Klik om te vergroten...
Het helpt om je probleem niet te externaliseren op deze manier. Net als mensen soms bijvoorbeeld alcohol of cocaïne als de duivel zien. Als je dat doet plaats je het buiten jezelf, waar je machteloos bent.

Lijkt een klein ding maar die dingen roepen je niet. Je eigen gedachten doen dat:

-Rataplan- zei:
Maar het zijn leeuwen in mij die vechten.
Klik om te vergroten...
Precies. Maar ga dan kijken naar dat leeuwen gevecht.

-Rataplan- zei:
Soms wint den ene, soms den andere.
Klik om te vergroten...
Omdat je er niet (goed genoeg) naar kijkt. Jij bepaalt welke leeuw wint. Het zijn je eigen keuzes. Maar je kunt geen goed geïnformeerde rationele keuze maken als je niet (goed genoeg) ziet welke leeuw moet winnen.
H
Hippie LangwausLid
Als je de verkeerde leeuw laat winnen, zit je elke keer met een kater.
A
AnjovisLid
Koffieb00n zei:
Maar je bent ook de volgende terugval aan het plannen, want dat gaat het volgende feestje worden.

Ik las trouwens in ander topic dat je geen euforie voelde en ook niet de neiging om te dansen van die xtc. Dat is in mijn ogen dus precies een kut xtc ervaring, want dat wil je juist. Klinkt alsof je alleen wappie er van werd. Dat vond ik altijd geen reet aan. Weet je niks meer van het feest, dikke kater erna, super warm de hele tijd.

Maar ik zou je intenties rondom gebruik nog eens goed nalopen want je vervangt zo het ene middel voor het andere. Dat schiet niet op.
Klik om te vergroten...

Den truc is uw antipsychotica afbouwen vlak voor ge wilt gaan feesten. Ik doe dat soms dat ik een aantal dagen afbouw en dan stop voor een dag of 2 om beter te gaan op drugs.
M
MindlessLid
-Rataplan- zei:
Den truc is uw antipsychotica afbouwen vlak voor ge wilt gaan feesten. Ik doe dat soms dat ik een aantal dagen afbouw en dan stop voor een dag of 2 om beter te gaan op drugs.
Klik om te vergroten...
Je problemen zijn groter als je bereid bent 17 pillen te slikken voor een beetje lol.
A
AnjovisLid
Mindless zei:
Je problemen zijn groter als je bereid bent 17 pillen te slikken voor een beetje lol.
Klik om te vergroten...
De vraag is, wie zijn probleem is dat? Mijn toch? Maar van mijn omgeving moet ik met alles stoppen. Maar dan doe ik dat meer voor hun dan voor mij.
M
MindlessLid
-Rataplan- zei:
De vraag is, wie zijn probleem is dat? Mijn toch? Maar van mijn omgeving moet ik met alles stoppen. Maar dan doe ik dat meer voor hun dan voor mij.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft je omgeving beter door dan jij hoe je jezelf kapot maakt.

Natuurlijk moet je het in hoofdzaak voor jezelf doen, anders werkt het toch niet. Maar ik kan het me eigenlijk niet echt voorstellen dat je zo wilt doorgaan(?)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."