Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEigen schuld dikke bult. Te lang door gegaan + vloeibare ethuzolam

Eigen schuld dikke bult. Te lang door gegaan + vloeibare ethuzolam

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naar is dat als je dingen niet meer weet, ik had dat laatst met drank.

Alleen nog flarden, hoofd bont en blauw met bloed.. Zie het als een wijze les en zoek hulp.

Goed dat je hier bent gaan schrijven.
a

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
addict053
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou hier ben ik weer. Ik heb in een paar vorige post gezet dat ik verslaafd (5gram mmc) en dat ik gewoon kapot wil gaan. Nou en de bom is ontploft. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar niet lief en warrig. Ik kwam er pas laat achter dat ik woensdag middag in het centrum wezen warrig zijn en luidruchtig. Ik was met visite en mijn lichaam was erg onrustig dus ik had vloeibare ethozolam genomen. Ik weet daarna niks meer. Ik heb blijkbaar lekker een middagje centrum gepakt en volgens mij was ik niet lief. Ik had heel veel negatieve spraakmemos gestuurd naar een vriendin (stiekem wel de waarheden) maar ik praatte zo warrig. Volgens mij spraken mensen mij aan of het wel goed ging en volgens mij antwoorde ik agressief (nietbzeker) Ik heb behoorlijk asociaal gedaan tegen een meisje die mij portemonnee had gevonden en ik wou hem die dag terug want ik moest bijhalen. En verdere de week. Ik heb geen idee meer. In iedergeval vrijdag was ik weer schreeuwend en huilen door de stad.(ik dacht dat ik achter volgt werd. )Ik hoop dat ik nog met mijn visite ga bijpraten. Ik ga zo slapen en ik denk dat er morgen weer meer herinneringen komen.
En mijn vrienden zijn helemaal klaar met me nja dat was al zo.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterkte!
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh wat kut om dit te lezen.
Hopelijk gaat het nu wat beter met je.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#5
addict053 zei:
Nou hier ben ik weer. Ik heb in een paar vorige post gezet dat ik verslaafd (5gram mmc) en dat ik gewoon kapot wil gaan. Nou en de bom is ontploft. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar niet lief en warrig. Ik kwam er pas laat achter dat ik woensdag middag in het centrum wezen warrig zijn en luidruchtig. Ik was met visite en mijn lichaam was erg onrustig dus ik had vloeibare ethozolam genomen. Ik weet daarna niks meer. Ik heb blijkbaar lekker een middagje centrum gepakt en volgens mij was ik niet lief. Ik had heel veel negatieve spraakmemos gestuurd naar een vriendin (stiekem wel de waarheden) maar ik praatte zo warrig. Volgens mij spraken mensen mij aan of het wel goed ging en volgens mij antwoorde ik agressief (nietbzeker) Ik heb behoorlijk asociaal gedaan tegen een meisje die mij portemonnee had gevonden en ik wou hem die dag terug want ik moest bijhalen. En verdere de week. Ik heb geen idee meer. In iedergeval vrijdag was ik weer schreeuwend en huilen door de stad.(ik dacht dat ik achter volgt werd. )Ik hoop dat ik nog met mijn visite ga bijpraten. Ik ga zo slapen en ik denk dat er morgen weer meer herinneringen komen.
En mijn vrienden zijn helemaal klaar met me nja dat was al zo.
Klik om te vergroten...
Tijd voor interventie dus.

Heb je al een plan om dit te laten gebeuren en hoe je daarin zo soepel als mogelijk mee kan gaan?

Ik kan de urge voor zelfdestructie ergens wel goed begrijpen, je moet alleen wel hiermee een doel hebben waar jij naartoe wilt gaan.

Als je het laat afhangen van anderen dan kan je nog lang wachten en/of heb je opeens nog veel grotere uitdagingen. Jij bent hier dus in control, dus maak daar gebruik van (desnoods door hier advies te vragen, of via PM indien dat veiliger voor je voelt), het is echt nooit te laat daarvoor. ♥️
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
addict053 zei:
Nou hier ben ik weer. Ik heb in een paar vorige post gezet dat ik verslaafd (5gram mmc) en dat ik gewoon kapot wil gaan. Nou en de bom is ontploft. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar niet lief en warrig. Ik kwam er pas laat achter dat ik woensdag middag in het centrum wezen warrig zijn en luidruchtig. Ik was met visite en mijn lichaam was erg onrustig dus ik had vloeibare ethozolam genomen. Ik weet daarna niks meer. Ik heb blijkbaar lekker een middagje centrum gepakt en volgens mij was ik niet lief. Ik had heel veel negatieve spraakmemos gestuurd naar een vriendin (stiekem wel de waarheden) maar ik praatte zo warrig. Volgens mij spraken mensen mij aan of het wel goed ging en volgens mij antwoorde ik agressief (nietbzeker) Ik heb behoorlijk asociaal gedaan tegen een meisje die mij portemonnee had gevonden en ik wou hem die dag terug want ik moest bijhalen. En verdere de week. Ik heb geen idee meer. In iedergeval vrijdag was ik weer schreeuwend en huilen door de stad.(ik dacht dat ik achter volgt werd. )Ik hoop dat ik nog met mijn visite ga bijpraten. Ik ga zo slapen en ik denk dat er morgen weer meer herinneringen komen.
En mijn vrienden zijn helemaal klaar met me nja dat was al zo.
Klik om te vergroten...
Die herinneringen zijn waarschijnlijk voorgoed weg. Zou je niet eens in behandeling gaan?
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijd om te stoppen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
addict053 zei:
Nou hier ben ik weer. Ik heb in een paar vorige post gezet dat ik verslaafd (5gram mmc) en dat ik gewoon kapot wil gaan. Nou en de bom is ontploft. Ik weet niet wat ik heb gedaan maar niet lief en warrig. Ik kwam er pas laat achter dat ik woensdag middag in het centrum wezen warrig zijn en luidruchtig. Ik was met visite en mijn lichaam was erg onrustig dus ik had vloeibare ethozolam genomen. Ik weet daarna niks meer. Ik heb blijkbaar lekker een middagje centrum gepakt en volgens mij was ik niet lief. Ik had heel veel negatieve spraakmemos gestuurd naar een vriendin (stiekem wel de waarheden) maar ik praatte zo warrig. Volgens mij spraken mensen mij aan of het wel goed ging en volgens mij antwoorde ik agressief (nietbzeker) Ik heb behoorlijk asociaal gedaan tegen een meisje die mij portemonnee had gevonden en ik wou hem die dag terug want ik moest bijhalen. En verdere de week. Ik heb geen idee meer. In iedergeval vrijdag was ik weer schreeuwend en huilen door de stad.(ik dacht dat ik achter volgt werd. )Ik hoop dat ik nog met mijn visite ga bijpraten. Ik ga zo slapen en ik denk dat er morgen weer meer herinneringen komen.
En mijn vrienden zijn helemaal klaar met me nja dat was al zo.
Klik om te vergroten...
Zoals anderen al schrijven: jij staat aan het roer als je wilt dat dit gaat stoppen.
Werkt alleen als JIJ het wilt.
Dan moet JIJ nu in actie komen om te gaan stoppen. Dat gaat niet alleen zonder hulp.
Geen schaamte, dit kan gebeuren. Maar nu is het klaar, want anders lezen we meerdere keren per week dit soort verhalen van je en daar wordt niemand blij van.
Neem actie voor een behandeling.
Je staat er niet alleen voor : YOU CAN DO IT. JUST DO IT.
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had laatst gezegd dat ik niet meer wil stoppen omdat ik al een paar keer in een kliniek heb gezeten. Ga ik toch naar een kliniek maar dan meer gericht op mentaal. Want ik als ik me gedraag als iemand die ik niet ben en ik kan dat niet onder controle houden ... Nee dat gaat mij te ver. Heb zelf een keer met een mes op straat gelopen en ik was erg para. Het was in de nacht dus ik zag niemand maar stel er liep iemand en ik zou hem of haar wat aan doen omdat ik denk dat diegene mij wit pakken. Nee dat gaat me allemaal te ver. Ik neem sowieso geen benzos meer.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
addict053 zei:
Ik had laatst gezegd dat ik niet meer wil stoppen omdat ik al een paar keer in een kliniek heb gezeten. Ga ik toch naar een kliniek maar dan meer gericht op mentaal. Want ik als ik me gedraag als iemand die ik niet ben en ik kan dat niet onder controle houden ... Nee dat gaat mij te ver. Heb zelf een keer met een mes op straat gelopen en ik was erg para. Het was in de nacht dus ik zag niemand maar stel er liep iemand en ik zou hem of haar wat aan doen omdat ik denk dat diegene mij wit pakken. Nee dat gaat me allemaal te ver. Ik neem sowieso geen benzos meer.
Klik om te vergroten...
Best practice dus in voor nu geen wapens meer op zak te hebben!

Mag ik vragen wat jou zo triggered naar de manies die je nu hebt?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#11
addict053 zei:
Ik neem sowieso geen benzos meer.
Klik om te vergroten...
Beter neem je radijsjes. Ook niet lekker, maar daar ga je in elk geval niet zo raar van doen.

Zonder gekkigheid: ga maandag gelijk even naar de huisarts (als het zo lang kan wachten). Of met een andere specialist als je al in een zorgtraject zit.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."