#1
Het gaat allemaal voorbij!In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
Het gaat allemaal voorbij!In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
Schrijf maar uitgebreid op hoe rot je je voelt, dan kun je dat teruglezen als je weer zin krijgt in gebruiken.Het voelt zo uitzichtloos!
Ga maar een eindje wandelen en genieten van de mooie natuur en het fraaie licht nu in de avond. Die klif laat maar even zitten. Je hebt nog een heel leven voor je. Maar ga uit huis en de natuur in.Ik hoop me echt nooit meer zo te voelen.. liefst spring ik nu van een klif hier…
Niet belerend bedoeld; maar houd je alcoholconsumptie in de gaten. Alcohol werkt op je GABA (angstremmend) en ook op je dopamine / beloningssysteem. Het is essentieel om voor jezelf scherp te hebben dat deprimerende en negatieve gevoelens nu eerst worden versterkt door je geheelonthouding. Dat hoort erbij. Duik daar niet voor weg en probeer dat ook niet te verdoven. Accepteer het, praat erover en laat de gevoelens er zijn. Door (veel) te verdoven met alcohol herstel je lichamelijk (incl neurologisch) nog steeds niet goed. Je zult nu eerst wat stress op bouwen. Je lichaam maakt daar cortisol voor aan; het stress hormoon. Alcohol zorgt ervoor dat je lever eerst de alcohol afbreekt en dan pas de cortisol. Moraal: de cortisol stapelt zich op en je stress en angst komt vroeg of laat harder weer om de hoek kijken. Zie het als een skippybal die je nu onder water duwt. Dat lukt even; maar uiteindelijk komt 'ie harder naar boven dan jij het onderwater duwde.In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."