Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken van 3MMC, dag 2

Afkicken van 3MMC, dag 2

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Chantie34 zei:
In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
Klik om te vergroten...
Het gaat allemaal voorbij!
C
Chantie34Lid
01-01-2024, 00:00
#2
In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
C
Chantie34Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het voelt zo uitzichtloos!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chantie34 zei:
Het voelt zo uitzichtloos!
Klik om te vergroten...
Schrijf maar uitgebreid op hoe rot je je voelt, dan kun je dat teruglezen als je weer zin krijgt in gebruiken.
C
Chantie34Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoop me echt nooit meer zo te voelen.. liefst spring ik nu van een klif hier…
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chantie34 zei:
Ik hoop me echt nooit meer zo te voelen.. liefst spring ik nu van een klif hier…
Klik om te vergroten...
Ga maar een eindje wandelen en genieten van de mooie natuur en het fraaie licht nu in de avond. Die klif laat maar even zitten. Je hebt nog een heel leven voor je. Maar ga uit huis en de natuur in.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weekje ben jij weer beter. Trap er niet weer in. Kappen met die zooi.

Lets go.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan me wel voorstellen, dat de Franse wijn lekker was, maar je na een paar dagen genoeg hebt van de druivensap!
Succes en depressief voelen hoort er zeker bij!
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chantie34 zei:
In Frankrijk! Kan nergens bij, behalve wijn… Jezus wat is dit klote zeg… heb me nog nooit zo alleen gevoeld!
Klik om te vergroten...
Niet belerend bedoeld; maar houd je alcoholconsumptie in de gaten. Alcohol werkt op je GABA (angstremmend) en ook op je dopamine / beloningssysteem. Het is essentieel om voor jezelf scherp te hebben dat deprimerende en negatieve gevoelens nu eerst worden versterkt door je geheelonthouding. Dat hoort erbij. Duik daar niet voor weg en probeer dat ook niet te verdoven. Accepteer het, praat erover en laat de gevoelens er zijn. Door (veel) te verdoven met alcohol herstel je lichamelijk (incl neurologisch) nog steeds niet goed. Je zult nu eerst wat stress op bouwen. Je lichaam maakt daar cortisol voor aan; het stress hormoon. Alcohol zorgt ervoor dat je lever eerst de alcohol afbreekt en dan pas de cortisol. Moraal: de cortisol stapelt zich op en je stress en angst komt vroeg of laat harder weer om de hoek kijken. Zie het als een skippybal die je nu onder water duwt. Dat lukt even; maar uiteindelijk komt 'ie harder naar boven dan jij het onderwater duwde.

Succes!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hou in je achterhoofd dat je hier uiteindelijk sterker uit gaat komen dan was je was, hou vol!
H
Havik2024Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterkte @Chantie34 Afkicken is helaas niet makkelijk. Ik hoop dat je door een andere omgeving het wat makkerlijker is om af te kicken. Probeer jezelf bezig te houden. Maak een wandeling door de natuur. Weet je moeder van je verslaving af? Kan zij je steunen? Het is een rottijd waar je door heen moet, maar het gaat beter worden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."