Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan RC benzos ,ketamine en speed

Verslaafd aan RC benzos ,ketamine en speed

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
X
XAnnYLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
XAnnY zei:
Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Klik om te vergroten...
Het beste advoes dat ik kan bedenken is om naar de huisarts te gaan en eerlijk te vertellen wat er aan de hand is.

Verder kun je hier je verhaal doen en vragen stellen. En als je dat wil mag je me ook privé berichten sturen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Het beste advies dat ik kan bedenken is om naar de huisarts te gaan en eerlijk te vertellen wat er aan de hand is.
Klik om te vergroten...

Kan me enkel hier bij aan sluiten.
Als je van die RC benzo's wil af komen ga je een reguliere benzo nodig hebben om te taperen want die RC benzooi is verdomd sterk en de doseringen in tabletten zijn niet altijd correct.
Daarvoor moet je langs de huisarts en misschien kan die jou doorverwijzen naar gespecialiseerde hulp voor alle andere problemen.
Begin alvast met je volledig verhaal te doen bij je Arts.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
XAnnY zei:
Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Klik om te vergroten...
Wat goed dat je dit aankaart. De eerste stap naar een beter leven en herstel is door te accepteren en uit te spreken dat je een probleem hebt. Die stap heb je gezet. Zou je wat meer info willen delen rondom de duur en omvang van je verslaving? Dan kunnen we wat gerichter helpen. Verder heeft je huisarts beroepsgeheim. Het is echt van belang, zoals mede forumleden hierboven schrijven, om een belletje te plegen. Je zult zien dat het oplucht en jou verder kan helpen.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#5
XAnnY zei:
Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Klik om te vergroten...
Speed en benzo's waren ook mijn hoofdproblemen. Een erg verraderlijke combinatie, die twee..

Ik ben rond mijn 35e pas gestopt, na 15 jaar misbruik. Maar ik ben inmiddels ruim één jaar in herstel, iets waarvan ik niet meer had gedacht dat het ooit zou gaan gebeuren. En op dit moment is mijn leven beter dan ooit!

Hou dus hoop, ga jezelf aan en wees geduldig. Herstel heeft een hoop tijd nodig. Maar het is dubbel en dwars de moeite waard!
X
XAnnYLid
01-01-2024, 00:00
#6
RnB_fan zei:
Speed en benzo's waren ook mijn hoofdproblemen. Een erg verraderlijke combinatie, die twee..

Ik ben rond mijn 35e pas gestopt, na 15 jaar misbruik. Maar ik ben inmiddels ruim één jaar in herstel, iets waarvan ik niet meer had gedacht dat het ooit zou gaan gebeuren. En op dit moment is mijn leven beter dan ooit!

Hou dus hoop, ga jezelf aan en wees geduldig. Herstel heeft een hoop tijd nodig. Maar het is dubbel en dwars de moeite waard!
Klik om te vergroten...
Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gezet!
X
XAnnYLid
01-01-2024, 00:00
#7
XAnnY zei:
Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gez
Klik om te vergroten...
X
XAnnYLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yheaahh alleen nog 2 weken helaas, 2 maal epileptisch insult gehad afgelopen anderhalf week. Maar niemand weet iets
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
XAnnY zei:
Maar niemand weet iets
Klik om te vergroten...

Wat valt er te weten? Wat bedoel je hiermee?

Ben je aan het afbouwen of ben je voorlopig stabiel met de Benzodiazepines en de Speed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."