#1
Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Het beste advoes dat ik kan bedenken is om naar de huisarts te gaan en eerlijk te vertellen wat er aan de hand is.Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Het beste advies dat ik kan bedenken is om naar de huisarts te gaan en eerlijk te vertellen wat er aan de hand is.
Wat goed dat je dit aankaart. De eerste stap naar een beter leven en herstel is door te accepteren en uit te spreken dat je een probleem hebt. Die stap heb je gezet. Zou je wat meer info willen delen rondom de duur en omvang van je verslaving? Dan kunnen we wat gerichter helpen. Verder heeft je huisarts beroepsgeheim. Het is echt van belang, zoals mede forumleden hierboven schrijven, om een belletje te plegen. Je zult zien dat het oplucht en jou verder kan helpen.Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Speed en benzo's waren ook mijn hoofdproblemen. Een erg verraderlijke combinatie, die twee..Hey Dames en heren. Euhm ik wil graag annoniem blijven maar voel me zwaar klote. Ik ben 20 jaar en zou graag wat tips willen ontvangen. Al vast bedankt
Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gezet!Speed en benzo's waren ook mijn hoofdproblemen. Een erg verraderlijke combinatie, die twee..
Ik ben rond mijn 35e pas gestopt, na 15 jaar misbruik. Maar ik ben inmiddels ruim één jaar in herstel, iets waarvan ik niet meer had gedacht dat het ooit zou gaan gebeuren. En op dit moment is mijn leven beter dan ooit!
Hou dus hoop, ga jezelf aan en wees geduldig. Herstel heeft een hoop tijd nodig. Maar het is dubbel en dwars de moeite waard!
Lekker bezig man, heb een deze weken een afspraak met de psyhiater. Dus de eerste stap is gez
Maar niemand weet iets
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."