Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdiepte punt

diepte punt

10 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het spijt me om te zeggen maar jouw manier van typen doet pijn aan mijn ogen.
Hoe verder het bericht naar het einde gaat hoe erger het wordt.
Het doet me denken aan het schrift van iemand die een black-out heeft van benzo's ofzo.
Ben je je daar zelf van bewust?
Pas je goed op je zelf?
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#2
I was veslaafd al 8 jaar 24/7 min eennpaar opnames
De laatste opname, van diazepam afbouw, ingezet i.e.i. tegen een ghb verslaving.
4 maandenl ater verhuisde ik naar mijn eerste eigen woning .Binnen 3 maanden zat iknweer aan de pep en ghb , gastennin huis en een groepje waar we mee deden chillen. Het viel blijkbaar op dat ik geld had want iknzat nooit zonder en bennzo naief als een koe. Er werd iemand geregeld prostitue waar ze mij meein contact bracht, een paar gasten, lulden haar geld uit haar handen waar ik bij was ( wel vaag) maar ik had hen voorgesteld ennze kenden elkaar al. ik voelde me schuldig dusnheb haar mee naar huisngenomen, eten, drinken, een bed en we gebruikte allebei ghb en pep,
grenzen zijn overschreden, die niiet waren gebeurd als we nuchter waren, ongetwijfeld.
W ij zijnnhaar katte gaan halen, naar mijn huis ennzijnkwam een jongen tegenndienwe allebeinkenden uit hetbgroepje waar ik innzat ennzei vannweet ik niet. , hij was nogal charmant,, ikbreed dus heen en weer en zij gingbnaar hem, foto sturen en zeggenndat hij beterbwas in bed.
2 dagennlater komt ze met hemnenneenngroepje gezamelijoe bekenden vanndaaroor.
Iknhadbhaar misbruikt volgens haar en toen hebben ze met eennpaar man me huis leegbgehaald, ik voelde menhelemaal schuldig continu helemaal wazig vannde g heb ik zelfs geholpen met dragen.... nandat bgingen zendreigen kreeg ikneennmes op menkeel pasjes gejat en ik moestopndenkatten letten, iknscheet in me broekndie dag maar toennkwamennze ze halen en vertrokken weer met de mededeling dat iknopgwhaaldnwerd volgende morgen.
FIE gast waarbiknbevriend mee was annsamen mee gebruikte wasndenzelfde waarvoor ze niet bij mij bleef , dagenndaarvoor. Hijnwas ook degene met het mes in me zei die dagbervoor, nounwas die weer ze vrolijke zelf, ik ging mee moest pinnen coor hemn voordat hadbienme vet teveel g gegeven datniknvannde brommer ben gevallen innhetbgrasbeb een paarbuur moest bijkomen. waarnaniknwer opgehaald doornhaar alsof er niksgebeurdwas en naar zijn huis begeleid, waarbwe samen over van allesbgekletst hebbennen ik zelfs me excuses had aangebodeb omdat ik dacht dat ik haar onrecht hadbaangedaan. Ze heeft de helenbschuldiging genegeerd me excuses aangenomen , maar ze had wel last van wat ikn had gedaan.
Toen hij erbijnkwam bvertelden zendatbzebme bankpasnzouden houdennen voorlopig me geldn zoden nemen als schade vergoeding, en ik kon eten meenemen als ikdaar heen kwam.

alndeze dagennwasbikncontinu aan deb g maarnde laatstebweeknhadbiknmet diazepam afgebouwd zodat ik niet afhankelijk was, anders mocht ik niet naar de kliniekdiedagalsnikngbgebruikte want dat bedwas er niet.
maar ikwas gered.
gelijknmenpasb vegrendeld mentelefoonnuitgezetben maanden bang geweestbdatbze me zouden opzoeken daar,. jarennplaatsen vermeden waar iknwist datbze woonden omdat debgroep me wel mee zouden nemen naar het bos als ik eennkeerninndenstadbwas.
Het laatstejaar hebbikndaar voorbhet eerst over gepraat, met een psych en noun lees ikndat debcharmante nep vriend de me bedrigde met eennmes alnsinds 2019 dood is en die andere gozer verhuisd.

Iknvoel evennheel veel





jey
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nicotriprenner zei:
Iknvoel evennheel veel
Klik om te vergroten...

Wat heb je nu genomen?
Je schrijft, mijn inziens, wartaal. Gaat alles ok?
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#4
sorry te langbwakker me emoties vliegenen vingers trillen iknweet niet hoenhet gaat ik realiseerde me veelnlateebpasbdat hetbopgezet plannwas om me leeg tebplukken al die jaren, nam ik in overweging dat iknietsbfoutsbhad gedaan durfde niet meer naar me eigenndorp



ik gingbeindeijknweer dromen deed iknnog wageningen nogbsteeds niet geweest voel me even behoorlijk onwerkelijk
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nicotriprenner zei:
sorry te langbwakker me emoties vliegenen vingers trillen iknweet niet hoenhet gaat ik realiseerde me veelnlateebpasbdat hetbopgezet plannwas om me leeg tebplukken al die jaren, nam ik in overweging dat iknietsbfoutsbhad gedaan durfde niet meer naar me eigenndorp



ik gingbeindeijknweer dromen deed iknnog wageningen nogbsteeds niet geweest voel me even behoorlijk onwerkelijk
Klik om te vergroten...
Stop maar met typen en ga slapen.
Is beter voor je 🙏🙏🙏
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nicotriprenner zei:
sorry te langbwakker me emoties vliegenen vingers trillen iknweet niet hoenhet gaat ik realiseerde me veelnlateebpasbdat hetbopgezet plannwas om me leeg tebplukken al die jaren, nam ik in overweging dat iknietsbfoutsbhad gedaan durfde niet meer naar me eigenndorp



ik gingbeindeijknweer dromen deed iknnog wageningen nogbsteeds niet geweest voel me even behoorlijk onwerkelijk
Klik om te vergroten...
Misschien is t verstandig even uit te loggen tot je weer helder bent… Niet lullig bedoeld, maar je geeft erg veel weg over jezelf in je laatste berichten en schrijft al de hele dag extreem warrig. Neem jezelf in bescherming, zet een theetje en ga je bed in.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga slapen :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nicotriprenner zei:
sorry te langbwakker me emoties vliegenen vingers trillen iknweet niet hoenhet gaat ik realiseerde me veelnlateebpasbdat hetbopgezet plannwas om me leeg tebplukken al die jaren, nam ik in overweging dat iknietsbfoutsbhad gedaan durfde niet meer naar me eigenndorp



ik gingbeindeijknweer dromen deed iknnog wageningen nogbsteeds niet geweest voel me even behoorlijk onwerkelijk
Klik om te vergroten...

Ga slapen, makker. Dit gaat van kwaad tot erger. Maar echt. Slapen helpt.

* Oh, iedereen was me al voor.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Ga slapen, makker. Dit gaat van kwaad tot erger. Maar echt. Slapen helpt.

* Oh, iedereen was me al voor.
Klik om te vergroten...
Geeft niet, we kunnen het niet vaak genoeg herhalen denk ik
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je inmiddels geslapen? @Nicotriprenner
N
NicotriprennerLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Heb je inmiddels geslapen? @Nicotriprenner
Klik om te vergroten...
Ja man, tot 9 uur en al 2 afspraken gehad en een stapel regelwerk.
Nou nog opruimen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."