#1
Ja daar heb je een punt. Misschien goed om daar rekening mee te houden TO, als je laatste g uitwerkt en je hebt afkick, pak niet bij. Heb er vertrouwen in dat de phenibut snel opkomt.
Ik heb al maanden geen GHB meer aangeraakt nu. Doe het heel af en toe nog weleens hoor, maar dan haal ik een kleine hoeveelheid voor mezelf.Thanks voor je reactie! Ik heb trouwens ook jou verhaal gelezen. Ik weet verder niet hoe het nu met je zit, maar in je verhaal te lezen ben je wel een echte doorzetter! Heel goed!
Kan het afbouwen van ghb niet op een snellere manier? Ook aangezien de hoeveelheid 2,4 en soms zelfs 2 ml niet eens heel hoog is.
En wat bedoel je met andere optie Phenibut? Heb het net even opgezocht, kan ik dan wel in 1 keer stoppen? Ik wil er zo snel mogelijk van af. Heb heel veel berichten gelezen op dit forum en ben erg bang.. Hoe sneller hoe beter..
Er zijn wel meerdere manieren hoor... Dmv Diazepam en Baclofen, alleen zijn die middelen iets lastiger te verkrijgen. Daarom vond ik Phenibut zo ideaal.Goed om te horen! Knap van je dat je het dan wel nog af en toe kan gebruiken zonder weer helemaal terug te vallen!
Dus ik neem dan me laatste dosis en dan 2 uur later die Phenibut? Kan ik dan wel gewoon slapen? En wat voor dosis zou je dan aanraden die 2 dagen? Ik ben hiervoor nog nooit eerder verslaafd geweest aan andere soorten drugs terwijl ik het wel gewoon al een paar keer doe eens in het weekend. Sorry ook voor al mijn vragen maar wil hier zo graag zo snel mogelijk van af en dit klinkt wel de ideale oplossing eigenlijk..
Graag gedaan! Die capsules heb ik ook altijd, dus moet vast goed komen. Laat je weten hoe het is gegaan? 😁Ik heb het besteld! Capsules van 500 mg. Ik neem gewoon de eerste avond 3 capsules en de 2e avond 2 capsules na de 2e avond gooi ik het gelijk weg met de ghb samen uiteraard want wat een troep is dat zeg!
Heel erg bedankt voor je antwoord!![]()
Ik zou aanraden de phenibut te nemen samen met de laatste dosis. Anders werkt de ghb uit en phenibut heeft een paar uur nodig om voldoende effect te hebben.Er zijn wel meerdere manieren hoor... Dmv Diazepam en Baclofen, alleen zijn die middelen iets lastiger te verkrijgen. Daarom vond ik Phenibut zo ideaal.
Ik zou inderdaad ongeveer 1.5/2 uur na je laatste dosis dit goedje innemen. Ik heb daar toen direct de nacht op doorgeslapen en werd de volgende ochtend zonder afkickverschijnselen wakker. Ergens tussen de 1.5 of 2 gram is prima.
De volgende dag moet je even kijken wat je fijn zou vinden als dosis. Het scherpe randje is er namelijk vanaf en vaak kun je dan wel een schattig maken hoeveel gram je die avond nodig hebt. Waarschijnlijk is 1/1.5 gram voldoende voor de tweede dag.
Luister vooral naar je lichaam, dat werkt soms beter dan voorgeschreven regeltjes.
Kan beide. Ik heb weleens de GHB tegelijk ingenomen met de Phenibut en dat was echt veel te veel. Phenibut kan namelijk redelijk snel beginnen te werken als je maag leeg is. Dus beter even wachten en niet tegelijk doen.Ik zou aanraden de phenibut te nemen samen met de laatste dosis. Anders werkt de ghb uit en phenibut heeft een paar uur nodig om voldoende effect te hebben.
Het risico is te groot dat de phenibut nog niet voldoende de.afkick opvangt en dan alsnog ghb inneemt.
Dat dus. Komt wel goed. Denk dat een uurtje na je laatste Gtje ongeveer wel een goede timing is!Ja daar heb je een punt. Misschien goed om daar rekening mee te houden TO, als je laatste g uitwerkt en je hebt afkick, pak niet bij. Heb er vertrouwen in dat de phenibut snel opkomt.
Dat klopt , 4 x delirium in detox en 5e keer zware psychose. Toen heb k t pas afgeleerd en phenibut raad ik af omdat het net zo verslavend is en ook euforisch. Baclofen daar in tegen niegHet is nu een week later, hoe gaat het met je? Is het nog gelukt?
Hopelijk val je niet weer terug in die verslaving, want de afkickverschijnselen schijnen iedere keer erger te worden en sneller te komen.
Eh? Dat zijn gewoon capsules van 500 mg per stuk. Daar neem je er dus 3 van.Maar op internet zie ik alleen pillen
1.5 gram is een mooi begin om het op te vangen. Nu ligt het ook wel een beetje aan de hoeveelheid GHB waar je op dat moment op zit.Maar die penibut ik had daar nog nooit van gehoord. Welke dosering moet je dan nemen want komt op Google niet echt niet wijzer
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."