Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn excuses voor mijn extreem late reactie! Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top! Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt! Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn! Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart. @Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!"
"GHBismijnietdebaas zei: Ik zou detox gaan en daarna gelijk een kliniek in en anti craving medicatie met therapie. Al je drugs vrienden uit het leven doen, nummers verwijderen evt je eigen social media verwijderen. Zelf afbouwen klinkt leuk maar lukt bijna niemand. En luister niet naar die phenibut verhalen. Das gewoon gek russisch spul, dat gaat je niet hellpen. Klik om te vergroten... Ik vind dit ook reuze onzin. Omdat ik 1 keer de mist ben in gegaan om langer te gaan gebruiken en mezelf even niet onder controle had.. Als je iets echt wilt dan kan het ook. Phenibut heeft mij uiteindelijk prima geholpen! Voor verslaafden die zich zelf al meerdere keren niet onder controle hebben gehad raad ik een kliniek zeker aan. Maar met phenibut is het prima te doen voor als je 1 keer de mist bent in gegaan."
"Wow, we zijn nu jaren verder en ik wil hier even nog wat op terug brengen. Toen ik dit forum opende moest ik stoppen met Ghb vanwege me rijbewijs. Rijbewijs terug gekregen en daarna volop weer Ghb gaan gebruiken helaas. Verslaafd geweest vanaf een week later, tot nu dus ongeveer 4 jaar. Elke 2 uur nam ik de afgelopen 4 jaar GHB. Nu sinds een maand gestopt. Ik gebruikte de afgelopen 4 jaar altijd rond de 2 of 2,5 ML per 2 uur ongeveer. Ik heb afgebouwd naar de 1 ML in 1 dag , ik ben gewoon gestopt. Ik heb me 2 dagen intens kut gevoeld en daarna ging het wel weer. Voor iedereen die verslaafd is aan GHB en je niet zelf kan stoppen raad ik een kliniek zeker aan, maar geloof me 4 jaar lang verslaafd geweest elke dag om de 2 uur ook s’nachts. Ik voel mezelf nu beter dan ooit! Ik heb echt wel cravings af en toe maar die verdwijnen. Het leven is ook leuk en zelfs leuker zonder Ghb. Ik wilde dit even delen"
"Beste allemaal, Ik gebruik denk nu sinds een maand of 7 ghb. Eerst deed ik het af en toe in het weekend. Door wat problemen ben ik het toch iedere dag 24/7 gaan gebruiken. Ik gebruik nu 7 weken 24/7 en ongeveer 2,4 ml. (Voor die 7 weken deed ik het alleen in het weekend en had doordeweeks dan ook nergens last van als ik het niet gebruikte) Ik zou hier graag van af willen, alleen wat raden jullie aan? Ik ben hier al door wat aardig berichten gaan lezen en die ontwenningsverschijnselen hebben me toch wel bang gemaakt. Als ik ga slapen zet ik geen wekker om bij te nemen ik word meestal vanzelf wakker en dan pas neem ik bij. Bijvoorbeeld vannacht had ik laatste genomen om 23:00 en werd om 02:45 pas wakker. Echter zie ik een kliniek niet zitten en zou het dan ook graag zelf willen doen. Het lijkt mij niet handig om in 1 keer te stoppen, maar wat raden jullie dan wel precies aan? Ik hoor graag van jullie! Groetjes, Sara"
"Thanks voor je reactie! Ik heb trouwens ook jou verhaal gelezen. Ik weet verder niet hoe het nu met je zit, maar in je verhaal te lezen ben je wel een echte doorzetter! Heel goed! Kan het afbouwen van ghb niet op een snellere manier? Ook aangezien de hoeveelheid 2,4 en soms zelfs 2 ml niet eens heel hoog is. En wat bedoel je met andere optie Phenibut? Heb het net even opgezocht, kan ik dan wel in 1 keer stoppen? Ik wil er zo snel mogelijk van af. Heb heel veel berichten gelezen op dit forum en ben erg bang.. Hoe sneller hoe beter.."
"Goed om te horen! Knap van je dat je het dan wel nog af en toe kan gebruiken zonder weer helemaal terug te vallen! Dus ik neem dan me laatste dosis en dan 2 uur later die Phenibut? Kan ik dan wel gewoon slapen? En wat voor dosis zou je dan aanraden die 2 dagen? Ik ben hiervoor nog nooit eerder verslaafd geweest aan andere soorten drugs terwijl ik het wel gewoon al een paar keer doe eens in het weekend. Sorry ook voor al mijn vragen maar wil hier zo graag zo snel mogelijk van af en dit klinkt wel de ideale oplossing eigenlijk.."
"Ik heb het besteld! Capsules van 500 mg. Ik neem gewoon de eerste avond 3 capsules en de 2e avond 2 capsules na de 2e avond gooi ik het gelijk weg met de ghb samen uiteraard want wat een troep is dat zeg! Heel erg bedankt voor je antwoord!"