#1
Ja daar heb je een punt. Misschien goed om daar rekening mee te houden TO, als je laatste g uitwerkt en je hebt afkick, pak niet bij. Heb er vertrouwen in dat de phenibut snel opkomt.
Ik zou aanraden de phenibut te nemen samen met de laatste dosis. Anders werkt de ghb uit en phenibut heeft een paar uur nodig om voldoende effect te hebben.Er zijn wel meerdere manieren hoor... Dmv Diazepam en Baclofen, alleen zijn die middelen iets lastiger te verkrijgen. Daarom vond ik Phenibut zo ideaal.
Ik zou inderdaad ongeveer 1.5/2 uur na je laatste dosis dit goedje innemen. Ik heb daar toen direct de nacht op doorgeslapen en werd de volgende ochtend zonder afkickverschijnselen wakker. Ergens tussen de 1.5 of 2 gram is prima.
De volgende dag moet je even kijken wat je fijn zou vinden als dosis. Het scherpe randje is er namelijk vanaf en vaak kun je dan wel een schattig maken hoeveel gram je die avond nodig hebt. Waarschijnlijk is 1/1.5 gram voldoende voor de tweede dag.
Luister vooral naar je lichaam, dat werkt soms beter dan voorgeschreven regeltjes.
Kan beide. Ik heb weleens de GHB tegelijk ingenomen met de Phenibut en dat was echt veel te veel. Phenibut kan namelijk redelijk snel beginnen te werken als je maag leeg is. Dus beter even wachten en niet tegelijk doen.Ik zou aanraden de phenibut te nemen samen met de laatste dosis. Anders werkt de ghb uit en phenibut heeft een paar uur nodig om voldoende effect te hebben.
Het risico is te groot dat de phenibut nog niet voldoende de.afkick opvangt en dan alsnog ghb inneemt.
Dat dus. Komt wel goed. Denk dat een uurtje na je laatste Gtje ongeveer wel een goede timing is!Ja daar heb je een punt. Misschien goed om daar rekening mee te houden TO, als je laatste g uitwerkt en je hebt afkick, pak niet bij. Heb er vertrouwen in dat de phenibut snel opkomt.
Dat klopt , 4 x delirium in detox en 5e keer zware psychose. Toen heb k t pas afgeleerd en phenibut raad ik af omdat het net zo verslavend is en ook euforisch. Baclofen daar in tegen niegHet is nu een week later, hoe gaat het met je? Is het nog gelukt?
Hopelijk val je niet weer terug in die verslaving, want de afkickverschijnselen schijnen iedere keer erger te worden en sneller te komen.
Eh? Dat zijn gewoon capsules van 500 mg per stuk. Daar neem je er dus 3 van.Maar op internet zie ik alleen pillen
1.5 gram is een mooi begin om het op te vangen. Nu ligt het ook wel een beetje aan de hoeveelheid GHB waar je op dat moment op zit.Maar die penibut ik had daar nog nooit van gehoord. Welke dosering moet je dan nemen want komt op Google niet echt niet wijzer
Ik vind dit ook reuze onzin. Omdat ik 1 keer de mist ben in gegaan om langer te gaan gebruiken en mezelf even niet onder controle had.. Als je iets echt wilt dan kan het ook.Ik zou detox gaan en daarna gelijk een kliniek in en anti craving medicatie met therapie. Al je drugs vrienden uit het leven doen, nummers verwijderen evt je eigen social media verwijderen. Zelf afbouwen klinkt leuk maar lukt bijna niemand.
En luister niet naar die phenibut verhalen. Das gewoon gek russisch spul, dat gaat je niet hellpen.
Super om te lezen!!Mijn excuses voor mijn extreem late reactie!
Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top!
Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt!
Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn!
Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart.
@Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."