Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB verslaving?

GHB verslaving?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
Saartjexx1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn excuses voor mijn extreem late reactie!

Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top!

Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt!

Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn!

Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart.


@Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!
S
Saartjexx1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
GHBismijnietdebaas zei:
Ik zou detox gaan en daarna gelijk een kliniek in en anti craving medicatie met therapie. Al je drugs vrienden uit het leven doen, nummers verwijderen evt je eigen social media verwijderen. Zelf afbouwen klinkt leuk maar lukt bijna niemand.
En luister niet naar die phenibut verhalen. Das gewoon gek russisch spul, dat gaat je niet hellpen.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit ook reuze onzin. Omdat ik 1 keer de mist ben in gegaan om langer te gaan gebruiken en mezelf even niet onder controle had.. Als je iets echt wilt dan kan het ook.

Phenibut heeft mij uiteindelijk prima geholpen! Voor verslaafden die zich zelf al meerdere keren niet onder controle hebben gehad raad ik een kliniek zeker aan. Maar met phenibut is het prima te doen voor als je 1 keer de mist bent in gegaan.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Saartjexx1 zei:
Mijn excuses voor mijn extreem late reactie!

Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top!

Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt!

Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn!

Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart.


@Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!
Klik om te vergroten...
Super om te lezen!!
Kan zijn dat je met een hogere dosis langer effect zou hebben gevoeld. Dat is het enige nadeel van phenibut..je weet vantevoren niet wat je sweet spot is..

Daarover.. iemands sweet spot kan liggen op 1700 gram. Recreatief gebruikt, maar als je net uit een ghb verslaving komt is dat geen optie( je heb teveel tolerantie plus...verslavingsgevaar)

Sommigen doen dit 1 x per week.
Maar ik ken er ook genoeg die een lagere dosis elke week of elke 4 dagen doen. Voor het slapen bv..of even ontspannen middag

Richtlijn is dat onder de 1100 gr: 3 x per week max(totaal dus 1100gr)
Onder de 1600: 1 x per week of elke 4 dagen
1600/2500 : 1 x per 2 weken.
Als je 2 x per week gebruikt zal je al merken dat je de 2e x al minder effect hebt

Ik hoop dat je in de toekomst cravings kan weerstaan. Iig heb je nu zelf de touwtjes in handen!
S
Saartjexx1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, we zijn nu jaren verder en ik wil hier even nog wat op terug brengen. Toen ik dit forum opende moest ik stoppen met Ghb vanwege me rijbewijs. Rijbewijs terug gekregen en daarna volop weer Ghb gaan gebruiken helaas. Verslaafd geweest vanaf een week later, tot nu dus ongeveer 4 jaar. Elke 2 uur nam ik de afgelopen 4 jaar GHB. Nu sinds een maand gestopt. Ik gebruikte de afgelopen 4 jaar altijd rond de 2 of 2,5 ML per 2 uur ongeveer. Ik heb afgebouwd naar de 1 ML in 1 dag , ik ben gewoon gestopt. Ik heb me 2 dagen intens kut gevoeld en daarna ging het wel weer. Voor iedereen die verslaafd is aan GHB en je niet zelf kan stoppen raad ik een kliniek zeker aan, maar geloof me 4 jaar lang verslaafd geweest elke dag om de 2 uur ook s’nachts. Ik voel mezelf nu beter dan ooit! Ik heb echt wel cravings af en toe maar die verdwijnen. Het leven is ook leuk en zelfs leuker zonder Ghb. Ik wilde dit even delen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
wow dat je nog wat laat horen siert je
ben blij dat het nu eindelijk dan beter met je gaat
volhouden !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."