#1
Mijn excuses voor mijn extreem late reactie!
Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top!
Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt!
Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn!
Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart.
@Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!
Ik had de phenibut wat later genomen dan ik had verwacht. Ik wilde het nemen als ik een paar dagen vrij was en dat was pas 2 weken terug. Het was denk ik ook een excuus om nog even te gebruiken maar goed. Ik had de phenibut 1,5 gram ingenomen 1 uur nadat ik me laatste G had genomen toen ben ik even in slaapgevallen en 2 uur daarna werd ik wakker en kon ik niet meer slapen. Ik was toen maar even een serie gaan kijken. De hele dag in bed gelegen want voelde me niet echt lekker door zo weinig slaap en ik kreeg om 8 uur in de ochtend echt extreme drang om te gaan gebruiken en dat heeft eigenlijk de hele dag extreem aangehouden. Het scheelde echt niet veel maar ik had me zelf gelukkig genoeg ingepraat om het niet te doen. Toen om half 7 in de avond trok ik het echt niet meer ik was ook heel moe, hoofdpijn en voelde me niet lekker dus toen heb ik de 2 dosis phenibut ingenomen (1,5 gram opnieuw) en ben uit eindelijk om 10 uur in slaapgevallen tot de volgende ochtend half 10 en toen voelde ik me top!
Daarna de phenibut lekker gelaten en geen drang gehad om te gebruiken en ik dacht dat ik me heel depressief zou gaan voelen en alles maar dat viel echt reuze mee en nu 2 weken al nuchter wat me zeker bevalt!
Mijn ervaring: Phenibut is zeker een goede om af te kicken, alleen nadat ik de eerste dosis had genomen had ik zeker niet het idee dat het 24 uur heeft geduurd eerder 6 uurtjes. Ik heb toen die dag erna geen lichamelijke klachten gehad maar geestelijk was het af en toe echt niet meer te houden maar dat is gelukkig goed gekomen. Dus je moet mentaal wel sterk zijn!
Ik heb de phenibut nog in huis omdat het me een prima slaapmiddel lijkt te zijn voor wanneer dat nodig is. Ik heb het na de laatste keer niet meer gebruikt en ben dat zeker niet van plan maar ben altijd extreem tegen pammetjes geweest omdat het slecht is voor je hart.
@Spyro nogmaals super bedankt voor het advies!