#1
En heb je dan ayahuaca nodig om uit te vinden dat je écht kiespijn hebt, en dat dat gewoon verrekte zeer doet? Een trauma is echt geen vereiste om ergens aan verslaafd te worden. En psychedelica werkt ook echt niet bij iedereen positief uit, helemaal niet als de desbetreffende persoon net van een verslaving probeert af te komen en schijnbaar ook nog oude kindertrauma's heeft liggen.Mensen moeten stoppen met de illusie dat deze middelen je echt helpen. Er is een reden dat je verslaafd bent, Het is een pijnstiller tegen je kiespijn alleen je doet er niks aan. Voor de echte effectieve middelen die echt je trauma's en je de reden waarom je verslaafd bent laten zien is iboga of ayahuasca. Ook kunnen de andere psychedelica een goede werking hebben mits je het in een juiste setting doet.