#1
Ik zat vandaag in een soort van wachtkamer. Ik voelde mij goed en in mijn eigen energie, terwijl er zelfs nog andere mensen waren. Toen kwam er een ander iemand bij zitten in dezelfde ruimte. Gewoon een vrij normaal ogend iemand. Maar opeens voelde ik me totaal niet meer open en in mijn eigen energie. Ging in mijn hoofd zitten etc.
Ik heb dat in andere situaties ook. Als iemand niet open voelt dan kan ik niet in mijn eigen energie blijven.
Hoe blijf ik in mijn eigen kracht?
Iemand tips, oplossingen?
Ik heb dat in andere situaties ook. Als iemand niet open voelt dan kan ik niet in mijn eigen energie blijven.
Hoe blijf ik in mijn eigen kracht?
Iemand tips, oplossingen?