Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak heb jij jezelf opnieuw uitgevonden

Hoe vaak heb jij jezelf opnieuw uitgevonden

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
שמש zei:
Klopt, je moet inderdaad ook zelf activiteit ondernemen, dat helpt beslist. Maar ik heb ook gemerkt dat dingen op je afkomen die je nodig hebt, zonder dat je daar ogenschijnlijk veel invloed op hebt (maar ik denk dus op fijnstoffelijk niveau wel). Het ontmoeten van de juiste mensen op het juiste moment, je levenspartner (of de juiste partner op dat moment), vrienden, mogelijkheden aangaande je werk (de welbekende trein die voorbij komt en waar je op moet springen), misschien een inzicht of een tekst waar je oog op valt, als een orakel. Het is een vorm van finetunen op onzichtbare fijnstoffelijke energieën in dit leven. Jezelf openstellen voor het onverwachte!
Klik om te vergroten...

Ik ben drie keer op een trein gesprongen laatste maanden, maar het voelde daarna meer alsof ik onder een trein was gesprongen. daardoor nu weer heel erg voorzichtig, dat heb ik er dan ook weer van geleerd...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purplext zei:
Ik ben drie keer op een trein gesprongen laatste maanden, maar het voelde daarna meer alsof ik onder een trein was gesprongen. daardoor nu weer heel erg voorzichtig, dat heb ik er dan ook weer van geleerd...
Klik om te vergroten...
Ik kan in jouw specifieke geval natuuurlijk niet beoordelen wat voor trein dat was. Maar waarom is het misgegaan dan?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Purplext @שמש

Zal wel een fyra trein geweest zijn, wat een debacle was me dat!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
. Idd. Pas bij treiteren speelde dit mij behoorlijk parten
En dan werkt een stevige beuk met een volle swing tegen de kaak va die NSB er direct erug succesvol
En.zo geschiedde.
En toen was alle leed verdwenen. Behalve voor.de betrokkene.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
שמש zei:
Ik kan in jouw specifieke geval natuuurlijk niet beoordelen wat voor trein dat was. Maar waarom is het misgegaan dan?
Klik om te vergroten...

Me opengesteld voor mensen. Ik had daarvoor een aantal keren een knauw in m'n vertrouwen gekregen, maar ik vond dat het tijd was mensen weer een kans te geven.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
8.6 toch nog even: ( eigenlijk wilde ik niet reageren op alweer een insinuerende post van jou, maar... dus toch even:

Ik heb eerder, elders hier op DF uitvoerig aangegeven hoe het zwarte boekje bij mij werkt.
Ik ga dit niet nog eens doen. 1 x volstaat bij mij.
Wat voor j o u een bepaalde betekenis heeft, kan voor een a n d e r volkomen anders zijn.
Samenvattend is het zo, dat uit hetgeen, wat er in staat, op het juiste moment info gehaald kan worden, die, na te zijn ingezet, volledig van negatief naar positief kan omslaan. Voor mij dus.
En wanneer het zover is, dan heb ik lol. Heel veel zelfs. Of dat ook voor de betrokken persoon geldt, valt te betwijfelen. Dit verder terzijde.
En verder laat ik het hier verder bij.
En garde. Leve de Fyra!
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#7
שמש zei:
Dit heeft ook beslist zo gewerkt voor mij. De invulling is anders natuurlijk. Maar ik ben er van overtuigt dat wanneer je je positief instelt, de kosmos je helpt. Dat je resoneert met hetgeen wat bij je past en dat naar je toe trekt. Daarom is het ook zo belangrijk dat je je positief opstelt.
Klik om te vergroten...
שמש zei:
Klopt, je moet inderdaad ook zelf activiteit ondernemen, dat helpt beslist. Maar ik heb ook gemerkt dat dingen op je afkomen die je nodig hebt, zonder dat je daar ogenschijnlijk veel invloed op hebt (maar ik denk dus op fijnstoffelijk niveau wel). Het ontmoeten van de juiste mensen op het juiste moment, je levenspartner (of de juiste partner op dat moment), vrienden, mogelijkheden aangaande je werk (de welbekende trein die voorbij komt en waar je op moet springen), misschien een inzicht of een tekst waar je oog op valt, als een orakel. Het is een vorm van finetunen op onzichtbare fijnstoffelijke energieën in dit leven. Jezelf openstellen voor het onverwachte!
Klik om te vergroten...
Precies dit!

acht.zes zei:
@Purplext @שמש

Zal wel een fyra trein geweest zijn, wat een debacle was me dat!
Klik om te vergroten...
In Italië rijden ze nu gewoon, onder een andere naam en met een nieuw likje verf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."