#1
Vanmiddag me toch een beetje verloren in stress, maar wie niet in mijn situatie met psychiatrie en corona.
Toch even aan het denken aan hoeveel persoonlijkheid ik zal hebben als de coronacrisis voorbij is, toch meer dan de meesten.
Toch even aan het denken aan hoeveel persoonlijkheid ik zal hebben als de coronacrisis voorbij is, toch meer dan de meesten.