#1
Ik ben niet degene hier die zich richt op de persoon, mij interesseert het helemaal niets wie Osho als persoon was en ik aanbid niemand. Dus geen zorgen om mij. ![:wink:]()
Nu weer ontopic?
Nu weer ontopic?
Daar lijkt het op ja...Djuu ik kan er niet meer op....film geweigerd door filmrechten ?
Dat was wijlen de heer Dolf Brouwers, alias Sjef van Oekel.Hij praat 10 minuten vol met iets dat je in 1 zin zou kunnen zeggen 😂
Daarin was maar één man onovertroffen.
Ik ook. Altijd goed om het allemaal niet te serieus te nemen. Sowieso seks en lust.We worden oud.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."