#1
Hmm. Ja, ik denk dat een deel van de verveling ook komt omdat ik diep .......
Ik herrinner me net dat ik vorig jaar met een mes houtjes aan het hakken was alleen maar omdat ik houtjes hakken leuk vond. Ik was totaal tevreden terwijl ik iets totaal onzinnigs aan het doen was.
Als je enige activiteit, wat dan ook, doet om jezelf niet te vervelen, dan is die activiteit dus niet onzinnig. In tegendeel!
Op de bank blijven hangen , deze activiteit is juist onzinnig....
