#1
Lsd wil ik nog altijd wel een keer proberen, maar ben het nog nooit tegengekomen. Dacht dat het bijna niet meer te krijgen was sinds 1960 ofzo.
ze smijten het bijna naar je hoofdslunse zei:hier is lsd vrij gemakkelijk te krijgen..
drie euro's per blotterze smijten het bijna naar je hoofd
heb ik ook ergens gelezenBal0n zei:Ik las laatst zelfs iets over het legaliseren van LSD in Rusland, want die willen weer psychotherapie gaan doen.
[/quote]België héBal0n zei:slunse zei:hier is lsd vrij gemakkelijk te krijgen..
drie euro's per blotterze smijten het bijna naar je hoofd
Lucky bastard, ik moet er redelijk wat moeite voor doen.
Jeller zei:mja ze noemden die plant belladonna omdat vroeger grote pupillen in de mode was en van dat medicijn extract kreeg je dus grote pupillen.. ik denk niet dat ze toen ook tripten want anders zou het niet echt populair zijn zeker..

die is heeel vet!!caatje zei:http://www.ebaumsworld.com/flow.shtml?k=773073
Kijk hier maar eens naar als je lekker onder invloed bent. Erg grappig verwarrend
Bal0n zei:
Bal0n zei:Colaiuta zei:heb nu overigens LSD geprobeert, maar het lijkt in geen velden of wegen op paddo's met de ervaringen die IK heb. Bij paddo's is het een grote hallucinatie, soort tekenfilm vind ik. Bij LSD gaat alles bewegen en het is een totaal ander gevoel.
heb zaterdag voor het eerst LSD gehad en gisteravond weer, maar het effect was minimaal, weet iemand misschien hoelang het duurt voordat deze gewenning verdwijnt?
Ik heb juist met acid dat alles net een toneelstuk lijkt. Ik krijg altijd snel het gevoel alsof ik een verhaal speel. Heel erg vreemd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."