Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100 mg 2c-i is in mijn bezit

100 mg 2c-i is in mijn bezit

56 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
allemaal zonhovenaren, kzou eens genkenaren naar hier moeten lokken eh :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

Er van uit gaand dat je ongeveer 30 mg naast zit met schatten, lijkt me dit niet echt een handig idee met 2c-i..
Klik om te vergroten...
te laat :wave: :wave: :wave: :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn god gast, echt slim ben je niet he?

Nouja, hopelijk valt het nog mee voor je, veel plezier.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
mijn god gast, echt slim ben je niet he?

Nouja, hopelijk valt het nog mee voor je, veel plezier.
Klik om te vergroten...
ge moet echt gene schrik hebben he
heb maar een beetje gepakt he
tis mijn eerste keer ben nie gek
heb eerder te weinig als te veel gepakt geen zorgen
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
en hoe is het er nu mee?
Klik om te vergroten...
goed goed heb een tripreport geschreven
alle jah tripreport tis ma hoe ge het noemt
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
heheh, en hoe is het afgelopen :stoned: :stoned: :stoned:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
need^weed zei:
heheh, en hoe is het afgelopen :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
afgelopen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
tis nog ma just aan het beginnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
en hoe is het er nu mee?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin: ben benieuwd schranz
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
heheh, en hoe is het afgelopen :stoned: :stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
afgelopen :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
tis nog ma just aan het beginnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

oh mijn fout :flushed:

ben benieuwd :openmouth: :grin: :grin:
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#11
SchranZZzzz :wave: hoelang duurt da ongeveer???

Ik wil ook!!!!!! Fix mij morgen ook wa!!! :rock:

***Groete liza ***
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
liza zei:
SchranZZzzz :wave: hoelang duurt da ongeveer???

Ik wil ook!!!!!! Fix mij morgen ook wa!!! :rock:

***Groete liza ***
Klik om te vergroten...
nee gij moogt nie :P :P :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
de hele limburgse goacrew zit hier gelijk opt forum :)

en waarom mag zei niet?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe scheve manne die limburgers :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
de hele limburgse goacrew zit hier gelijk opt forum :)

en waarom mag zei niet?
Klik om te vergroten...
was maar een grapjeeuuh,tuurlijk mag liza wel! :P :P
l
lizaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko :kots: ik mag wel!!!! :P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
liza zei:
SchranZZzzz :wave: hoelang duurt da ongeveer???

Ik wil ook!!!!!! Fix mij morgen ook wa!!! :rock:

***Groete liza ***
Klik om te vergroten...
nee idd gij moogt nie
alleen als ge braaf zijt
m
megamoldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
de hele limburgse goacrew zit hier gelijk opt forum :)

en waarom mag zei niet?
Klik om te vergroten...

de hele limburge goacrew?
ik dacht het niet :grin:
ik ben hier net aangekome op het forum en ik heb een hele hoop kamerade ook allemaal van limburg en da zijn ook temenese bassheads zunne :grin:
en ze zitte ni op dit forum :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#19
megamold zei:
Jeller zei:
de hele limburgse goacrew zit hier gelijk opt forum :)

en waarom mag zei niet?
Klik om te vergroten...

de hele limburge goacrew?
ik dacht het niet :grin:
ik ben hier net aangekome op het forum en ik heb een hele hoop kamerade ook allemaal van limburg en da zijn ook temenese bassheads zunne :grin:
en ze zitte ni op dit forum :)
Klik om te vergroten...
how zeker nog volk van zonhoven
het feest kan nie op
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Jeller zei:
de hele limburgse goacrew zit hier gelijk opt forum :)

en waarom mag zei niet?
Klik om te vergroten...
was maar een grapjeeuuh,tuurlijk mag liza wel! :P :P
Klik om te vergroten...
als ze braaf is toch :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."