#1
BobG zei:Haha ik zou dan een paddoreep meenemen, die hier verkrijgbaar zijn lijkt de wikkel gewoon op een fruitchoco reep.
Hey, die heb ik ook altijd
woon je toevallig ergens bij Alkmaar in de buurt?By the way, Aphex, leef je nog? :P
BobG zei:Haha ik zou dan een paddoreep meenemen, die hier verkrijgbaar zijn lijkt de wikkel gewoon op een fruitchoco reep.
woon je toevallig ergens bij Alkmaar in de buurt?ik denk nog het beste gewoon ergens in een vakje in je portefuille ofzoAphex zei:dacht ik dus ook,zou je het dan in je koffer meenemen of in je handbagage? of misschien zelfs gewoon in je zak?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."