#1
ook ik ga waarschijnlijk naar happy6 ![:grin:]()
AcIdObSeSsEd zei:Jeller zei:ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt![]()
hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)
Kga toch vooral in Psy Trance (ook GOA enzo) en DNB en Reggea present zijn ^^flashkop zei:Happy wordt zooo kapotlaggen denkek, ik ga der dus zeker ook zijn, at d'n'b room hahaaaaa
flashe op den drum n base is zo leuk ghéhé

Jeller zei:wss trip op goafeestje en veel alcohol
Jeller zei:ja zeg maar dat er geen betere combinatie is haha![]()
Jeller zei:ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."