Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp te sporen?

Op te sporen?

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
Zoo AnimalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kunnen politiehonden LSD opsporen?

grtz
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#2
lsd is geur en smaakloos.. lijkt me niet dus.

bent wel de l*l als ze je pakken :P
Z
Zoo AnimalLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, ma als er hondencontrole is, en die vinden niks (als je alleen maar lsd bijhebt) dan is de kans veel kleiner dat de flikken er echt naar gaan zoeken..

vandaar dak het mij afvraag.. ma die honden van tegenwoordig.. kunnen veel hoor!

chill :smoke:
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ze gaan die honden heus nie trainen voor het vinden van lsd ze :)
da kost veel teveel en is veel teveel werk
daarom laten ze die honden trainen op cannabis, coke, heroine enz omdat die drugs toch 100keer meer voorkomen dan lsd
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wij kunnen LSD niet ruiken en proeven, honden misschien wel, die hebben een veel gevoeliger reuk orgaan. Maar voor zover ik weet worden honden er niet op getraind, :).
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
dus acid is uitvoerbaar?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
hypothetisch gesproken natuurlijk en puur voor eigen gebruik
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmm volgens mij is LSD volledig geurloos en smaakloos. is eigenlijk op elke informatie site terug te vinden, ahoewel ze er vaak niet diep op ingaan.
Naar mijn idee is het best veilig´ om lsd te exporteren
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben het volledig eens met Booya, lsd is veel minder voorkomend dan vele andere drugs en de politie intresseert zich er niet in. Vaak kennen ze het maar amper.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
en het heeft de stempel 'bijna niet te krijgen'. Politie zoekt eerder naar coke, speed en heroine omdat daar veel geld mee gemoeid is.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor :beer: .

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bewild zei:
Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor :beer: .

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
Klik om te vergroten...

ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
BooYa zei:
Bewild zei:
Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor :beer: .

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
Klik om te vergroten...

ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig is LSD weer in overvloed verkrijgbaar, ik haal mijn zegels of dots altijd gewoon in mijn regio, soms zelfs in België. Mocht ik geen LSD hier vinden heb ik altijd nog wel adresjes in het noorden des lands die me een leuke briefkaart kunnen sturen :).

LSD is lang niet meer zo moeilijk te krijgen als eerst
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psycho_Chrono zei:
BooYa zei:
Bewild zei:
Alléja, dat is allemaal alleen maar in ons voordeel hoor :beer: .

Van mij mag lsd zo onpopulair blijven, als je er dan kan aangeraken heb je er zo goed als nooit of gewoonweg nooit last mee (politie of andere stof op de zegel of ....)
Klik om te vergroten...

ja ok nooit populair is goed maar nie populair genoeg is slechter aangezien ze dan geen lsd meer zullen maken
stuk of 5(?)jaar geleden zijn 2 van de grootste lsd producenten opgepakt en die zorgden voor 90% van de lsd die in omloop was en uiteindelijk zal da opgeraken
Klik om te vergroten...

Tegenwoordig is LSD weer in overvloed verkrijgbaar, ik haal mijn zegels of dots altijd gewoon in mijn regio, soms zelfs in België. Mocht ik geen LSD hier vinden heb ik altijd nog wel adresjes in het noorden des lands die me een leuke briefkaart kunnen sturen :).

LSD is lang niet meer zo moeilijk te krijgen als eerst
Klik om te vergroten...

ah dan zal het aan mij liggen :)
kzit nu ook nie echt in de drugsscene aangezien ik zoveel mogelijk probeer onafhankelijk te zijn van dealers, maarja lsd kan ik nie zelf maken :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."