Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlotterart als referentiepunt qua sterkte?

Blotterart als referentiepunt qua sterkte?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
tegenwoordig zie ik hier maar meer en meer staan over mense die explorers danwel supergoe, danwel boecht vinde (ik behoor tot de 2de)


voorbeeld:

ik maak zelf lsd en k koop op internet lege vellen, ik pak dan dikke velle panoramix of grateful deads.

zelf kan ik nog altij bepale hoeveel µgs ik erop doe... bvb ik doe er 100µg op, maarja, iedereen beziet da als dé panoramixe me 200-300 µgs


ge kunt dus imo nooit de blotterart als referentiepunt gebruike voor de sterkte van trips.


ps: zelf heb ik dus nu weer slechte hoffmans (nuja, slechter dan de "échte")
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat roep ik ook al een tijdje maar iedereen zegt dan:

Nee nee bij LSD is dat vrij vast hoor n00b! :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
tis over t algemeen toch wel redelijk bekend, iedereen kan zelf kiezen wat ie er op zet

dus, je kan idd niet aan t plaatje zien hoe sterk ze zijn
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar er zijn niet zo superveel producenten dus de kans dat iemand het namaakt is klein.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
klopt
maar echt zekerheid heb je niet
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
klopt ook weer
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
matthijs zei:
Maar er zijn niet zo superveel producenten dus de kans dat iemand het namaakt is klein.
Klik om te vergroten...

idd, maar; erges is er een thread met die "explorers" (van gent erges)... die zoude supergoe zijn (300µg ofzo) terwijl er ook zo'n had (ook van gent) en die ware cava, maar nie zooo goed...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ach ja, van ons gelul moet je niets aantrekken :)

Stel : dealer zegt tegen n00bz0r "zegel van 200 ug dikke kak whoeeheej veel plezier"

Noobzor heeft leuke trik, jeej trip geslaagd.

Noobzor haalt weer een zegel, dit keer is de trip nog heftiger, w00t noobzor springt een gat in de lucht, whoeeheej ziejewel, een trip van 300 ug zeker

Hoe weet noobzor dit? Was die 200 microgram wel 200 microgram, en hoe voel je het verschil tussen 200 , 300 en 400 microgram, hoe kun je daarvan uit gaan? Precies, niet! Tenzij je ze laat testen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelfde verhaal als met pillen dus, alleen minder divers.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
van die explorers zijn naar mijn weten dan precies toch ook twee soorten, had er een op die 24ugoa in da bos en die sloeg ook ni hard aan :(
maar een maat van me heeft er nu 2 en hy zegt dat ze wel heel erg goed zijn, we zullen za zien :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij pillen heb je mss 10% zekerheid dat het die soort is en bij LSD is dat mss iets van 50% kans denk ik..

dus tja klopt niet altijd, maar dikwijls wel.. zeker als ze van de zelfde regio komen enzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."