Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseen paar LSD vragen

een paar LSD vragen

34 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#1
de dag na LSD voel ik me ook tog niet egt normaal meer in men vel en denk nog lichtjes anders maar voel me fit :P
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#2
zou het verstandig zijn om lsd te gebruiken als je alleen ng maar coke en xtc hebt gebruikt? Of zou ik mss eerst paddos gebruiken en zien hoe ik daar op reageer?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
fragany zei:
zou het verstandig zijn om lsd te gebruiken als je alleen ng maar coke en xtc hebt gebruikt? Of zou ik mss eerst paddos gebruiken en zien hoe ik daar op reageer?
Klik om te vergroten...
Veel mensen raden aan om met een half portie zwakke paddo's te beginnen, ik hou er persoonlijk van om me in het diepe te storten en dan kijken wat er gebeurt! (Hoewel ik ook met een half portie mexicaanse was begonnen, maar toen wist ik amper wat drugs was :þ)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben er ook voor om meteen er volledig voor te gaan, hoewel ik nog geen lsd heb gedaan (eerste keer wordt waarschijnlijk ergens in de maand juli), maar mijn eerste paddo trip was een hele portie hawaiiaanse (en ik weeg maar 50 kg), dus dat werd een trip inclusief ego death van 10 uur; en als het had gekunt had ik het de volgende dag zo weer gedaan. Fantastisch was dat.

Als je voorzichtig wil zijn kan je natuurlijk altijd een halve zegel lsd nemen, of toch eerst paddos maar ze schijnen toch wel heel anders te zijn en van paddo's wordt vaak gezegd dat ze meer mindfuck geven dus hetk an ook zijn dat paddo's juist een beetje afschrikken terwijl je lsd wel leuk zou vinden.

Eigenlijk zou je geen 'regels' avn dit soort moetens tellen, de enige zou moeten zijn 'gewoon doen'
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Precies. Acid + Whiskey = :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan nu aan LSD komen, ging toch makelijker dan ik dacht!
Bij mij gaat het alleen niet via de standaard pillen dealers, daarom was het was lastiger... maarja, ik ben dus van plan om binnenkort samen met wat vrienden LSD te gaan doen.. het probleem is dat niemand van ons er ervaring mee heeft.. we hebben genoeg andere shit gedaan dus drugs-ervaring is er genoeg!

een paar vraagjes voor de oude-rotten wat betreft LSD:
- Beter overdag of beter 's nachts?
- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
- Op een feest/thuis/buiten/bos?
- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
- Kan je er jointjes bij roken?
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!

Alvast bedankt, gr spaceman
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
een paar vraagjes voor de oude-rotten wat betreft LSD:
- Beter overdag of beter 's nachts?
- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
- Op een feest/thuis/buiten/bos?
- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
- Kan je er jointjes bij roken?
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!
Klik om te vergroten...
-een trip kan zo'n 10/12 uur duren dus als ik jou was zou ik wat laat op de middag beginnen.
-25€ is pure oplichterij
-plaats is voor iedereen verschillend alleen lijkt t me op een feest niet zo handig omdat dat vaak te druk is. Thuis is fijn omdat je dan in een vertrouwde omgeving bent, vandaar uit kun je als je je op je gemak voelt erop uit trekken naar een buiten. Het bos is leuk maar met dit weer een stuk minder.
-je kunt erbij roken (jointje)
-ervarinegn genoeg bij tripreports!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Veel van die dingen zijn eigen voorkeur, zowel tijdstip als hoeveelheid als er niet/wel bij blowen als locatie. En 25 euro is veel te veel, voor een 5e van die prijs moet je ze ook kunnen vinden.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
een paar vraagjes voor de oude-rotten wat betreft LSD:
- Beter overdag of beter 's nachts?
- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
- Op een feest/thuis/buiten/bos?
- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
- Kan je er jointjes bij roken?
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!
Klik om te vergroten...

- Zoals caatje zegt, het duurt in totaal 12 uren. Zelf kies ik er meestal voor om rond een uur of 7 savonds de trip te nemen.
- Ik zou niet met een lading alcohol een trip nemen, als je een paar jointjes hebt gerookt moet dat niet zoveel uitmaken, maar je moet natuurlijk voor jezelf de grens stellen, of je je chill genoeg voelt om 't op dat moment te nemen.
- Bij LSD vind ik een combinatie van thuis/bij iemand zitten, en buiten rondlopen de beste. Een feestje heb ik nog nooit gedaan, maar voor een eerste keer zou ik je dat niet aanraden, je zou overrompeld kunnen worden.
- Jointjes roken kan, zelfs zuipen kan, de acid blijft de boventoon voeren in je onderinvloedzijn. Wederom hangt het natuurlijk van jezelf af, maar het is mogelijk.
- €25,- kun je normaal gezien zo'n 5 zegels/dots kopen, dus je wordt geript waar je bij staat. :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
THX guy's, ik ben benieuwd! :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
-spaceman- zei:
een paar vraagjes voor de oude-rotten wat betreft LSD:
- Beter overdag of beter 's nachts?
- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
- Op een feest/thuis/buiten/bos?
- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
- Kan je er jointjes bij roken?
- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!

Alvast bedankt, gr spaceman
Klik om te vergroten...

Ik heb al regelmatig getript op de Alice en ik kan je uit mijn persoonlijke ervaring / voorkeur het volgende zeggen.

Ik vind het het allerfijnste om in de namiddag te trippen, de ondergaande zon geeft een sprookjesachtig beeld. Voor de eerste keer zowiezo nuchter beginnen aan de LSD, drinken is je eigen voorkeur, de mijne is meestal gewoon bier. Jointjes is ok, maar kan de trip versterken
25 euro is veel te veel, maximaal 10 euro voor een trip.

Een tip: blacklight en fluor, drukke posters. enjoy! go with the flow!
er wacht een nieuwe wereld op je...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Beter overdag of beter 's nachts?
Ik denk persoonlijk dat dat niet veel uitmaakt. Ik heb zowel 'savonds/'snachts als overdag getript, en vond het allebij fijn.
Maar zoals vele aangeven, is het fijn om in de namiddag te gaan trippen, dan ben je de hele avond zoet :hearteyes:

- Nuchter of niet-nuchter beginnen?
Voor een eerste keer zéker nuchter beginnen! Wanneer de Acid goed valt, kan je altijd wat alcohol nuttigen. Dit schijnt erg lekker te zijn.

- Op een feest/thuis/buiten/bos?
Dit is héél persoonsgebonden. Ik zoek liever het avontuur op door buiten te gaan trippen. De wijde wereld gaan ontdekken, en alles van een geheel andere kant te bekijken. Kies bij voorkeur voor de eerste keer wel een rustige plek op.. zoals een de duinen of een bos.

Je kan altijd binnen beginnen... en daarna altijd nog naar buiten.

- Wat te drinken onder invloed, veel water als bij xtc?
Je kan vanalles drinken onder invloed van LSD. (uiteraard de alcohol met mate) Maar je zal er de eerste uren geen behoefte aan hebben.

Uitdrogen zal je in ieder geval niet. Als je gewoon normaal blijft drinken zoals je altijd al doet.

- Kan je er jointjes bij roken?
Ja, het zal je trip enigsinds kunnen versterken.

- Is €25,- te veel voor 1 persoon LSD?
Zoals vele al aangeven is €25,- voor een tripje véél te véél geld.
Je kan voor hetzelfde geld 5 trips halen.

- Geef naar eigen ervaring aub tips/hints!
Laat je leiden door Alice in een Wonderland.
Het is werkelijk een sprookje.

ps. Eten onder invloed van LSD is ook intens. Doe dit nadat je een aantal uren verder bent. Ik vond dit persoonlijk héérlijk. (Verse gamba's in woksaus, en een heerlijk wijntje :hearteyes: )
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat mij ook opvalt is dat je onder LSD wel gewoon dorst en honger krijgt, dat heb ik bij amfeta's niet. Terwijl LSD toch een lichtelijk oppeppend effect heeft :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#14
zorg dat je echt eten hebt, fruit enzo...
cola en snoep smaken goor, chocolat gaat nog :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psycho_Chrono zei:
Wat mij ook opvalt is dat je onder LSD wel gewoon dorst en honger krijgt, dat heb ik bij amfeta's niet. Terwijl LSD toch een lichtelijk oppeppend effect heeft :)
Klik om te vergroten...

Dorst krijg ik wel bij amfetaminen, honger niet.
Maar eten onder lsd is de fucking hemel, haha. Alles smaakt nog tien keer beter. Koop gewoon een hoop dingen die je echt lekker vind, en vreet de hele avond door :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."