Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en een verleden

LSD en een verleden

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Psycho_Chrono: Yeah, I know. Ik zal zometeen eens zoeken.

@Weerman: Ja, dat relativeren is opzich niet zo'n probleem, maar vroeg het me af of dat ook nog wel kon in een lsd trip. We zullen zien. :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
IK heb woensdagavond een microdot geprobeerd, ondanks dat ik ook met een verleden zit en ook nog met een ellendig heden(al gaat dat gelukkig de goede kant weer op).

Maar ik kon mijn nieuwsgierigheid dus niet bedwingen en heb in een impulsieve bui samen met vriend 1tje genomen.
Ik was best wel een beetje nerveus hoe het zou vallen omdat de laatste paar paddotrips niet echt leuk waren.

Maar het is me echt meegevallen, ik was een en al vrolijkheid en kon echt overal om lachen zelfs om mijn eigen negatieve gezeik, dat lachte ik gewoon weg. De trip was echt goed te sturen wat met paddo's bij mij dus totaal niet lukte.
Alleen de visuals vielen wel wat tegen maar dat komt misschien omdat de dots niet zo goed meer waren, had ze al meer als een jaar in huis..

maar ik wil het echt nog eens een keer doen en dan mag het wel wat sterker :wave:


:hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb donderdag LSD gedaan, en op een klein momentje na, waar ik even heel erg in mezelf gekeerd was, heb ik er geen last van gehad. Ik heb natuurlijk onvermijdelijk even teruggekeken op m'n leven en vroegere gebeurtenissen, maar dat was daarna enkel positief, en ik kon me er zo overheen zetten en aan andere leuke dingen denken. Al bij al, een geweldige ervaring. :hearteyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tof! Maakt me steeds nieuwsgieriger..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi dat je er een goede ervaring mee had.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals het er naar uit ziet zal ik in de nabije toekomst toch wel eens LSD gaan snoepen, en ik kijk er ontzettend naar uit.
Over een bad trip maak ik me niet teveel zorgen, omdat het gezelschap op zich waarschijnlijk wel geweldig gaat zijn.

Maar waar ik een beetje mee zat, is lsd pakken in combinatie met een verleden. En met een verleden bedoel ik een hoop klote dingen die over de jaren zijn weggestopt in een klein hoekje, en nooit verwerkt zijn, of wat mee gedaan om het op te lossen.

Nu vraag ik me af, in hoeverre je met lsd geconfronteerd word met je verleden. Hangt dat helemaal van de persoon af? of de omgeving/situaring van de trip? De mensen waar je mee tript?
Of is het net goed dat je er mee geconfronteerd word? Kan je er dan een nuchtere kijk op hebben, of net niet?

*in de war is*

Alvast bedankt voor de reply's. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD valt qua mindfuck iniedergeval sowieso erg mee bij een gemiddelde of lage dosis. Meestal kan je gewoon zelf kiezen waar je over nadenkt, net als dat nuchter gebeurd. Ik ben met LSD eigenlijk nooit ook maar ergens mee geconfronteerd, en realiseerde me erna alleen maar hoeveel rede ik vooral heb om wel gelukkig te zijn.
Mocht er toch een moeilijk moment komen dan kan je met een blik om je heenkijken alweer volledig afgeleid zijn. De omgeving is ontzettend interessant op LSD en alles is de moeite waard om even bij te kijken en gaan zitten.
Meestal houd LSD je op een vreemde manier heel bezig waar voor eventueel pijnlijke diepe gedachtes nog weinig tijd blijft. Vooral als je het met vrienden doet is de kans daarop klein.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok, dat vind ik fijn to horen. Dat je het allemaal nog goed kan sturen. Daar was ik bang voor. Dat eens je in zo'n negatieve gedachtengang geraakt, er dan niet meer uitgeraakt. Wat vaak voorkwam met paddo's bij me.
Gewoon positief blijven en van de omgeving genieten dus. :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb dat met paddo's ook gehad, dat je te diep in je gedachten wegzakt en dat met name over negatieve gedachtes.
Bij LSD kan je het toch beter sturen en jezelf goed afleiden. Als je merkt dat je aan iets denkt waar je niet aan wil denken kan je makkelijk door iets anders te doen het volledig vergeten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik in mn eentje trip willen mn gedachten wel eens afdwalen naar wat minder leuke onderwerpen, maar als ik leuk gezelschap heb en een mooie plek heb uitgekozen om te trippen dan is er genoeg afleiding (:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey vode, je weet dat ik ook veel heb mee gemaat, mijn verhaal staat ergens onder in topic in general char "heftig verhaal". Ik heb een lange periode elke week lsd gebruikt en dat ging altijd goed :)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik wil zeker geen domper op de voorpret zetten, Vode, maar of het makkelijk stuurbaar is is persoonlijk.
Ik ben zelf begonnen met lsd, toen ik een paar jaar later voor het eerst paddo's deed vond ik dat softdrugs. Voor anderen is dat omgekeerd, ik vind lsd minder goed stuurbaar, ik denk dat het 50-50 is over het algemeen. Wat je beter stuurbaar vindt.

Ik zou zeggen, setting, voorbereiding, en in het algemeen niet te bang zijn voor negatieve zaken die voorbij mogen komen. Want alles kan gebeuren, en wat je ook ziet bedenk wel dat dingen die weggestopt zijn vaak later in je leven weer terugkomen. Of dat nu onder invloed is of bij een andere gelegenheid. De confrontatie moet je toch vaak aangaan wat niet leuk is; anders had je het niet weggestopt right?

Het zal gezien jouw opgewekte posts wel loslopen, relativeren die hap.

pm voor vragen over het weer,
Erwin K
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hee Vode,

Niet alleen trippen.
Goed uitgerust aan de trip beginnen.
Eerst een test sessie houden voordat je aan het echte zwaardere tripwerk gaat beginnen.

Stonie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd gewoon lysergine zijn raad opvolgen,dat goed uitgerust zijn is ook belangrijk
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
meeste bad trips die ik bij mensen gezien heb kwam inderdaad door oververmoeidheid en slechte voorbereiding. Kan natuurlijk ook te maken hebben met een bepaald gevoel dat verstopt zit in je.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Door veelvoudig LSD gebruik heb ik bij mezelf en anderen wel gezien dat dingen uit hun jeugd, die eigenlijk leken te zijn vervlogen, weer naar boven kwamen. Bij mij waren het vooral relaties die ik had met mensen, ik ging daaraan terug denken en overwegen. Dit had een lange nasleep na de trips. Er was dus duidelijk wel iets losgemaakt. LSD is niet voor niets (nog steeds) een middel dat gebruikt word in de psychiatrie.

Aangezien een trauma verwerkt moet worden om later geen schade aan te richten, is het niet verkeerd als bij jou misschien dingen naar boven komen. Maar je moet het doel van het middel nog wel vast kunnen houden. Als ik je verhaal lees lijken me de relaties zo'n nare herrinnering, dat ik niet met een gerust hart kan zeggen dat LSD dikke pret zal zijn. Maar ik ben jou niet en ik weet ook niet hoe dat is en aangezien je verteld dat je door paddo's wel geholpen bent en daar ook niks aan over heb gehouden, raad ik je LSD niet af.

Doe het inderdaad goed uitgerust en met iemand die voor afleiding kan zorgen en aan wie je veel kan vertellen. Dan is er een grote kans dat het heel waardevol kan zijn.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thx voor de tips iedereen, ben ik echt veel mee. Kan ik met een gerust hart het proberen! :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog 1 laatste tip, omdat lsd in verschillende sterktes komt en niet altijd getest is is het wel beter om bijvoorbeeld 4 x dezelfde trips in te kopen.

En daarmee je grens gaan opzoeken.
Het doseren kun je dan geleidelijk gaan beheersen ipv dat iedere papertrip opnieuw moet worden onderzocht, sommige trippers willen hard andere willen gemoedelijk trippen.

Koop daarom nooit 1 trippy, maar meerdere ook niet teveel want als het slechte trips zijn heb je nog niets.

Lastig ... maar zeker goed te doen

Stonie wenst Vode een fijne trip toe.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok thanks stonie! kotm helemaal goed! :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
het verleden interesseert mij meestal ook nie zo als ik trip, op dat moment wil je de tijd van je trip in het hedne optimaal benutten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."