#1
Het lijkt mij dat het verschil in smaak eerder komt door het gebruik van verschillend blotter papier dan door die stof die erop zit!
Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.Lake zei:De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
JJJ zei:Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.Lake zei:De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
[/code]Q: Does anyone know if it is possible to taste LSD?, i.e. A bottle of Sweet Breath that may have been dosed was found by one of my fellow security guards at a party and it made it's way around to me and I was wondering if there's anyway to tell without just taking some.
--------------------------------------------------------------------------------
A: LSD is active in doses of under 1/10 of a milligram. That small quantity of chemical is nearly tasteless and would be covered up by any other strong flavor. While LSD may have a strong taste in larger quantities, you would likely need to taste 10-100 doses or more at a time to be able to identify the flavor reliably. Many people say they can taste a slight metallic taste to blotter acid, but it would certainly not be strong enough to overcome the flavor of breath mint drops.
It is worth noting that most LSD dissolved in liquid in breath-mint containers is concentrated enough that a single "taste" can produce noticeable to strong effects. So using taste to try to identify whether a liquid is dosed with LSD is not a very good idea unless tripping for 8-16 hours would be an acceptable side effect.
If you have access to a U.V. light, LSD glows white under blacklight. This is probably the easiest methods for identifying LSD both in liquid form and on blotter.
Hope this helps.
alberthoffman zei:dus dan is het toch de inkt die je proeft waarschijnlijk..

sjaartrol zei:die panoramixe smake ook altijd zuur... kdacht altijd gewoon dat het de acid zelf was, maarja idd, mayas enzo smake helemaal nie zo zuur, en toch zijn ze eve sterk...
Weet er mssn iemand warom sommige lsd zuur smaakt en andere niet?
Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.azgaza zei:Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
Aldous zei:Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.azgaza zei:Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
*http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/ST/strychnine.html
alberthoffman zei:ken iemand zich de sterretjes nog herinderen van 2 jaar terug?
Die waren zoooo bitter dat je gewoon vieze bekken ging trekken..
Ik heb dat rattengif ook van iemand gehoord. hij meent dat het daardoor langer goed zou blijven?
Misschien is het een andere stof?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."