Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD met rattengif erop

LSD met rattengif erop

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het lijkt mij dat het verschil in smaak eerder komt door het gebruik van verschillend blotter papier dan door die stof die erop zit!
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lake zei:
De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
Klik om te vergroten...
Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
JJJ zei:
Lake zei:
De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
Klik om te vergroten...
Dat is niet zo hoor. De stof is een zuur, wat betekent dat het in oplossing protonen kan afstaan, maar volgens mij zit er maar zo weinig van in 1 dosis LSD, dat er geen zure smaak vanaf kan komen.
Klik om te vergroten...

een zuur heeft een pH van kleiner dan 7, dus jjj heeft toch ook gelijk...

en erowid zegt:
Q: Does anyone know if it is possible to taste LSD?, i.e. A bottle of Sweet Breath that may have been dosed was found by one of my fellow security guards at a party and it made it's way around to me and I was wondering if there's anyway to tell without just taking some.

--------------------------------------------------------------------------------

A: LSD is active in doses of under 1/10 of a milligram. That small quantity of chemical is nearly tasteless and would be covered up by any other strong flavor. While LSD may have a strong taste in larger quantities, you would likely need to taste 10-100 doses or more at a time to be able to identify the flavor reliably. Many people say they can taste a slight metallic taste to blotter acid, but it would certainly not be strong enough to overcome the flavor of breath mint drops.

It is worth noting that most LSD dissolved in liquid in breath-mint containers is concentrated enough that a single "taste" can produce noticeable to strong effects. So using taste to try to identify whether a liquid is dosed with LSD is not a very good idea unless tripping for 8-16 hours would be an acceptable side effect.

If you have access to a U.V. light, LSD glows white under blacklight. This is probably the easiest methods for identifying LSD both in liquid form and on blotter.

Hope this helps.
Klik om te vergroten...
[/code]
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus dan is het toch de inkt die je proeft waarschijnlijk..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
alberthoffman zei:
dus dan is het toch de inkt die je proeft waarschijnlijk..
Klik om te vergroten...

Dat heb ik ook altijd gedacht.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb te horen gekregen van mijn source dat er op somige trips rattengif zit om het zo potent mogelijk te houden..
Nu is de vraag dus is dit echt zo??
Ik heb heel veel verschillende paper trips gehad en moet zeggen dat somige echt vetttt bitter zijn. Zo had ik vorig jaar nog sterren uit amsterdam die gewoon echt super bitter waren.. je kreeg er echt een vieze nasmaak van.. Zelfde had ik met die donald ducks van 2 jaar terug.. Ook viel de kwaliteit mij mee van deze soorten.
Het lekkerste vind ik nog altijd de suikerklontjes met 2 drops/drips erop :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is geen ratten gif ....

De Hartjes smaken super acid, terwijl de mayas nergens naar smaakte.

Aangezien de Hartjes grondig getest zijn kan ik met zekerheid zeggen dat dit niet opgaat. Rattengif wordt gewoon ontdekt tijdens de standaard test.

Die test is gratis, behalve in amsterdam.

Groetjes

Stonie
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
is het wel eens aangetroffen, Stonie ?
dit is volgens mij nl een vd oudste urban myths die er is. In elk geval zeggen de experts dat zelf al zou het hele papiertje van rattengif gemaakt zijn je er nog niet genoeg van merkt, dus als er al sprake zou zijn van gif- wat ik dus betwijfel- dan heeft dat geen invloed.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee het testcentrum in amsterdam heeft dat nog nooit meegemaakt wel die kutstof die ze overal in stoppen.

Fentanil ofzoiets ...

Nee de rattengif mythe en de ik ben blijven hangne mythe doen het goed in de LSD sector.

Hoaxen en mythes houden de LSD voorlopig nog in hun dwangbuis.


:hearteyes:

:wave:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
die panoramixe smake ook altijd zuur... kdacht altijd gewoon dat het de acid zelf was, maarja idd, mayas enzo smake helemaal nie zo zuur, en toch zijn ze eve sterk...

Weet er mssn iemand warom sommige lsd zuur smaakt en andere niet?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
sjaartrol zei:
die panoramixe smake ook altijd zuur... kdacht altijd gewoon dat het de acid zelf was, maarja idd, mayas enzo smake helemaal nie zo zuur, en toch zijn ze eve sterk...

Weet er mssn iemand warom sommige lsd zuur smaakt en andere niet?
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens gelezen dat de inkt het zuur laat smaken. Acid zelf is toch smaak en geurloos?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#12
De naam acid betekent dat de pH waarde lager is dan 7.0.. die hebben over het algemeen van zichzelf een zure smaak. Voorbeeld: azijn.
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Erowid to the rescue:

http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2111
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee, dat is onzin. Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen, en het is daarbij ook nog nooit aangetroffen.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
Klik om te vergroten...
Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.

*http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/ST/strychnine.html
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
conclusie: mythe ontkrachtigt!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aldous zei:
azgaza zei:
Op een blotter past niet genoeg rattengif om gevaarlijk te kunnen zijn voor mensen
Klik om te vergroten...
Als rattengif zijn een grote verscheidenheid aan stoffen gebruikt maar ik ga er maar even vanuit dat hier strychnine bedoeld wordt, hetgeen een alkaloide is. LD50 oraal voor ratten is hiervan 16 mg kg-1*. Ik weet niet hoeveel er op een blotter kan maar meer dan een paar mg kan het nooit zijn. Je zal er dus idd niet dood van kunnen gaan en dat iemand dit uberhaupt op een blotter doen lijkt me ook heel sterk.

*http://physchem.ox.ac.uk/MSDS/ST/strychnine.html
Klik om te vergroten...

Ik bedoel inderdaad strychnine, en er staat ergens op erowid een artikel met de LD50 daarvan en ook met wat er op een blotter past en daar uit was geconcludeerd dat het onmogelijk is om dood te gaan van een blotter met strychnine.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
ken iemand zich de sterretjes nog herinderen van 2 jaar terug?
Die waren zoooo bitter dat je gewoon vieze bekken ging trekken..
Ik heb dat rattengif ook van iemand gehoord. hij meent dat het daardoor langer goed zou blijven?
Misschien is het een andere stof?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
alberthoffman zei:
ken iemand zich de sterretjes nog herinderen van 2 jaar terug?
Die waren zoooo bitter dat je gewoon vieze bekken ging trekken..
Ik heb dat rattengif ook van iemand gehoord. hij meent dat het daardoor langer goed zou blijven?
Misschien is het een andere stof?
Klik om te vergroten...

Hm.. 2 jaar geleden gebruikte ik nog geen LSD; dus nee. Ik heb ook wel verschillende bitterheden gehad, de zegels die ik nu heb zijn bijna smaakloos, en twee trips geleden had ik vrij bittere, ze zijn trouwens wel ongeveer even sterk.
Hoe dan ook; rattengif past er dus niet op. Het punt is met blotters dat er zo weinig oppast dat je moeilijk een andere stof erop kan doen in een werkzame dosis; alleen LSD past op blotters en DOB schijnbaar ook omdat het ook in vrij lage dosissen werkt; maar dat is erg zeldzaam dus dat zal je niet zo snel vinden.
Ik heb nooit gehoord van een andere stof en de testcentra resultaten hebben ook van de afgelopen paar jaar alleenz egels die óf LSD bevatten (het merendeel) en dus niks anders, of die gewoon een stom stukje papier zonder iets waren.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
het blijft vaag vind ik..
Alle zegels die ik nu heb smaken allemaal nergens naar..
Als ik het goed is schijnt er wat te zijn wat wel eens in een combi erop gezet wordt. een soort van LSA extract dacht ik.
thnx for the reply :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."