Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDate met Alice naar (plaatsnaam), wat móét ik zien?

Date met Alice naar (plaatsnaam), wat móét ik zien?

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgende week ga ik een paar daagjes naar Antwerpen en nu vraag ik me af wat een leuke plek is om met LSD naartoe te gaan. Ik ben nog geen soortgelijk topic hier tegengekomen, dus mocht je naar een stad gaan waar je niet eerder geweest bent, of niet bekend bent met de omgeving en graag de mooiste plekjes wilt ontdekken, vraag hier advies!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als iedereen gewoon mooie plekken van grote steden noemt kan men ook gewoon ff dit topic doorzoeken. Daarom schrijf ik ff vast wat stel-dat-je-in-amsterdam-gaat-trippen advies:

Het straatbeeld 's nachts van het centrum, de dam om +- 4-5 AM, als er leger is. Verder is langs de grachten wandelen een leuk aanzicht. Ook leuk is in de zomer het vondelpark vlak voordat de zon onder gaat gaan, daarna is het er crimineler dus dan is het adviesbaar weg te gaan tenzij je met 4 of meer mensen bent. Sommige van de kades langs water in oud zuid zijn ook heel mooi, met hangende bomen enzo.
Het meest aan te raden in Amsterdam trippend is per voet lopend zo ver mogelijk komen, meerdere malen gedaan en het is erg aan te raden.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom naar Antwerpen in godsnaam?

Trippen in Antwerpen stad, pffft.

Mooi plekje
- De Haan en zijn bossen. Schitterend!
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nijmegen:

Stad: Waalkade en valkhof park, mooi park met grote bomen en uitzicht over waalkade waal en waalbrug.

Erbuiten: Beerendonck, Hatertse vennen en Ooijpolder. Laatste zelf nog niet trippend gecheckt, maar staat op de planning :)
Beerendonck, groot meer waar je kan zwemmen met mooie natuur/bos eromheen
Hatertse vennen, Naald en loofbossen en mooie heide, m'n favoriete triplokatie :)

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet per sé Antwerpen stad, dat zei ik ook niet. Ik ben op dat moment in Antwerpen, misschien had ik "Antwerpen en omgeving" moeten zeggen? De Haan ziet er leuk uit, maar is niet echt in de directe omgeving, geen leuke plekken in de buurt? Dat kan ik me bijna niet voorstellen.
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Antwerpen is wonderfull with Alice !

TOP EEN : Het centraal station . Heel het kader werk , al die lijnen met dat glas tussen gaat echt wel veeerrrr !!!


2) De binnenkant van de kathedral , het klinkt mss saai , maar die is vanbinnen echt wel indrukwekkend , heel mooi glas in lood , vloerpatronnen , gigantische zuilen . Geeft een heel raar ruimte gevoel heb ik zelf gemerkt ...


3) Echte vlaamse friet gaan eten in Frituur N°1 ( In de Hoogstraat , vlak bij de grote markt )

4) De plantentuin ! Da spel is al 200jaar bezig met te evolueren , daar staan echt de meest vreemde en schoon planten . Nu , je moet er wel voor zijn he ...

5) Kammenstraat is ook wel eens een toffe buurt om te gaan kijken , veel winkeltjes , Fish & Chips enzo , allemaal een pak te duur voor wat het is , maar wel leuke winkels...

6) BIIIERRR !! VEEEL BIER IN ANTWERPEN !! Bij de kathedral heb je een cafe , kan nu ff niet op de naam komen , maar dar hebben ze een paar 100 soorten !!!

En voor de rest moete wa creatief zijn . Kmoet wel zegge dat de zomer een pak leuker is aangezien er dan altijd wel vanalles te zien is , maar er zijn echt wel leuke plekjes...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Arnhem,

Sonsbeekpark is wel aardig.

Nijmegen,

Ben het geheel met henkfloyd eens!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bengt zei:
Waarom naar Antwerpen in godsnaam?

Trippen in Antwerpen stad, pffft.

Mooi plekje
- De Haan en zijn bossen. Schitterend!
Klik om te vergroten...
hoe meer volk rodn je hoe meer madness en grappige dingen die je kan meemaken :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lycergic zei:
Antwerpen is wonderfull with Alice !
...
Klik om te vergroten...
Kijk! Daar kunnen we wat mee! Ik heb al een paar leuke parkjes enzo gevonden (Begijnhof, Stadspark, Rivierenhof etc),
ik was bang dat ik moest gaan zoeken, maar nu moet ik kiezen.. Ik haat keuzes maken >.<

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."