#1
Ok, het is 21:41u, half zegeltje is zojuist onder mijn tong beland.... 


Marla Singer zei:Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!
Wordt vervolgd!!!
Marla Singer zei:Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!
Wordt vervolgd!!!
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... start=2160Marla Singer zei:Midway zei:Garden State kijken
![]()
Heerlijke film!!!
OT: Ik ga zo naar de opening van een kunstgalerie!
Marla Singer zei:Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!
Wordt vervolgd!!!
Aking zei:na een half jaar wordt ie juist sterker... als je zo'n zegeltje laat liggen rijpt hij namelijk nog verder![]()
Marla Singer zei:Het viel tegen, na een uur voelden we nog niks en toen zijn we maar paddestoeltjes gaan halen....
We hadden het zegeltje ook al een half jaar liggen, waarschijnlijk werkt het dan niet meer??
Marla Singer zei:Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!

exsmoker zei:Marla Singer zei:Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!
Veel plezier en post een mooi trip report![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."