Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1st time LSD

1st time LSD

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, het is 21:41u, half zegeltje is zojuist onder mijn tong beland.... :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het viel tegen, na een uur voelden we nog niks en toen zijn we maar paddestoeltjes gaan halen....
We hadden het zegeltje ook al een half jaar liggen, waarschijnlijk werkt het dan niet meer??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
had je het handboek al doorgenomen ??
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jezelf aanpraten dat het voorbij kan zijn met je normale leven en wie weet word je wel wakker in een dwangbuis ergens in een isoleer cel terwijl er mannen in witte pakken tegen elkaar praten over jou lot.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
pas op , je kan erin blijven :openmouth:
veel alcohol drinken :wink:

www.google.be
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gewoon genieten, niet te veel zorgen maken, na te slapen voel je je over het algemeen weer helemaal nuchter. Het kan wel lang duren maar met een halfje valt het vaak ook wel mee. Veel plezier.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op zondag? Hardcore! Veel plezier! Het is dan ook heerlijk weer, gisteren ook al. Het is wel moeilijk om de verleiding te weerstaan, het is maar goed dat ik morgen vroeg school heb.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!
Klik om te vergroten...

lol ...... het is inderdaad goed tripweer.

Stonie
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!
Klik om te vergroten...

dat wordt nog leuk in de kunstgalerie: :openmouth:


Marla Singer zei:
Midway zei:
Garden State kijken
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: Heerlijke film!!!

OT: Ik ga zo naar de opening van een kunstgalerie!
Klik om te vergroten...
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... start=2160
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Ik heb nu voor het eerst een half zegeltje onder mijn tong en ga zo naar buiten toe!

Wordt vervolgd!!!
Klik om te vergroten...

Veel plezier ermee.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
na een half jaar wordt ie juist sterker... als je zo'n zegeltje laat liggen rijpt hij namelijk nog verder :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Aking zei:
na een half jaar wordt ie juist sterker... als je zo'n zegeltje laat liggen rijpt hij namelijk nog verder :wink:
Klik om te vergroten...

Zegels zijn als een goede wijn! Je moet ze pas nemen bij een mooie gelegenheid.

Helaas gaat het 'rijpen' niet op voor LSD :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat "rijpen" was in ons geval zeker niet van toepassing.... Na een half uurtje dachten we soms wel iets te voelen, maar was denk ik iets van een placebo-effect. Toen we na een uur nog niks merkten, zijn we naar de smartshop gegaan voor paddestoeltjes. Samen een portie van die Hawaiiaanse gedeeld en toen lekker naar huis gegaan. Die krengen waren nog behoorlijk sterk ook!

Ik heb hele mooie Chinese draken in mijn kamer zien dansen!! :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Het viel tegen, na een uur voelden we nog niks en toen zijn we maar paddestoeltjes gaan halen....
We hadden het zegeltje ook al een half jaar liggen, waarschijnlijk werkt het dan niet meer??
Klik om te vergroten...

Zou kunnen ja. Als je ze niet heel goed bewaard worden ze gewoon slapper, en dat gaat vrij snel. Bij een vriendin van mij, die ze iets warmer bewaard dan ik waren ze na 3 maanden al de helft zwakker. Dus dat kan goed te reden zijn.

Verder goed om te lezen dat de paddo's nog wel leuk waren, een goede oplossing als je van plan was te trippen inderdaad.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vers is altijd beter... vliegtickets noem ik ze wel eens.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!
Klik om te vergroten...

Veel plezier en post een mooi trip report :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
exsmoker zei:
Marla Singer zei:
Morgenavond doen we een nieuwe poging, we hebben nu verse trips in huis liggen, dus moet goed komen! ZIN IN!!
Klik om te vergroten...

Veel plezier en post een mooi trip report :beer:
Klik om te vergroten...

Zal ik zeker doen als het de moeite waard is!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."