Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd of lsd met brol?!

Lsd of lsd met brol?!

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb laatst wat lsd gekocht.
op een nuchtere maag heb ik dan een zegeltje getest.
heb wel wat hallu meegemaakt, ik keek naar het weerbericht, en zag die wolkjes groter en kleiner worden, en in mijn hoofd , was het volledig trippen. alleen had ik sinds een uur na iname al verschrikkelijk last van maagkrampen .. en dat duurde zo'n 5uur. ik was meer in paniek in plaats dat ik ervan kon genieten...
weet iemand waaraan dit ligt? :confused:







- Bericht ge-edit door Azgaza, de rede is PM-ed naar de poster.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Willemijn zei:
- Bericht ge-edit door Azgaza, de rede is PM-ed naar de poster.
Klik om te vergroten...


:flushed:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Willemijn zei:
Willemijn zei:
- Bericht ge-edit door Azgaza, de rede is PM-ed naar de poster.
Klik om te vergroten...


:confused:
Klik om te vergroten...

Lees je inbox dan even.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
kdenk nie da ge brol hebt als ge iets voelde, maagproblemen tijdens de opkomst zijn niet zo zeldzaam op lsd, maar normaal gaat het wel over na een uur ofzo :confused:

ik heb da toch, dan ben ik nie misselijk, maar toch kan ik dan nie echt meer eten en joints smaken mij dan ook echt niet
drinken kan ik dan wel nog, maar na een uur ofzo is dit over en krijg ik stilaan veel zin in wiet hehe
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het zelf nooit gehad eigenlijk, wel een onderdrukte honger, maar dat is normaal. Nooit iets oncomfortabels. Ik denk dat je of LSD hebt en de maagpijn kwam door iets anders, óf dat je iets anders op je zegel had, en dus wellicht helemaal geen LSD. In dat geval zou het bijna alleen DOB kunnen zijn, want het staat wel bekend om veel meer lichamelijke bijwerkingen te hebben.
De enige manier om zeker te weten of je zegels gewoon helemaal LSD zijn is om ze te laten testen, maar er zijn wat hints waaraan je al kan merken of je iets anders hebt:
- hoe snel het opkomt. LSD komt meestal binnen 15 minuten tot een uur wel op, en dan wordt het langzaam sterker, maar de eerste tekenen komen ontzettend snel. DOB staat er om bekend wel 1 tot 3 uur op enig effect te kunnen laten wachten.
- hoe lang de hele trip duurde. LSD is meestal na 10-14 uur wel echt grotendeels over, terwijl DOB over de 20 heen kan gaan.
- lsd is smaakloos, dus als je zegel helemaal smaakloos is is het opzich al een goed teken.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoe gaan jullie er eigelijk mee om. trippen in een drukke omgeving.
ik zelf zou het nooit aan kunnen, ik hou van de rust tijdens een trip.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja tis idd een soort van onderdrukte honger.. het is totaal geen maagpijn zoals misselijkheid, eerder een soort van samengedrukt gevoel dat vrij snel overgaat en je eigenlijk geen last van hebt.. ik heb dit niet altijd, alleen maar (en dan nog niet altijd) als ik LSD in een rustige omgeving neem, als ik in een drukke omgeving zit waar ik zelf niet stilzit dan let ik er wss minder op
L
LycergicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Trippen op een feestje vind ik echt leuk ^^ maar als het me te veel wordt ga ik gewoon ff naar de chill-out of naar buiten even bekomen . Ik denk dat het belangrijkste met LSD is naar je lichaam te luisteren . Heb je het gevoel dat je ff moet gaan liggen , ga gewoon liggen .
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hou ook wel van trippen op feestjes; maar alleen het type feestjes waar drugs gebruik geaccepteert is, dat als je tript dat mensen je niet raar aankijken. Acceptatie van de omgeving vind ik wel heel belangrijk. Binnenfeestjes raad ik trouwens af voor beginnende openbaar-trippers; buitenfeestjes in de zomer zijn ideaal daarvoor; lekker rondzwerven, beetje dansen, beetje denken.. en veeeel kijken. Erg leuk.
b
bobsterLid
01-01-2024, 00:00
#10
zou een festival de geschikte locatie zijn?
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
bobster zei:
zou een festival de geschikte locatie zijn?
Klik om te vergroten...
kdenk niet dat je dat kan voorspellen..
als het mis zou gaan dan ben je wel de lul
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk van wel.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Willemijn zei:
bobster zei:
zou een festival de geschikte locatie zijn?
Klik om te vergroten...
kdenk niet dat je dat kan voorspellen..
als het mis zou gaan dan ben je wel de lul
Klik om te vergroten...

Festival waar drugs gebruik geaccpeteerd is zou prima zijn denk ik; een goa festival ofzo.
F
FenylethylamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dour 2008 in België.
4 dagen waar de beschaving de afgrond instort en waar regels overbodig zijn. Jij vindt drugs niet, drugs vint jouw. Als je nuchter bent besef je echt dat het een chaotisch boeltje is, op dope is het Utopia.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."