Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDoen jullie dit ook wel eens?

Doen jullie dit ook wel eens?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn eerste keer LSD was in een andere stad, ik had afgesproken met een maat op het CS en we namen de trein naar een leuk stadje om daar leuk te trippen. Dit eindigde in een geniale dag waarna ik dit concept nog een paar keer heb herhaald, de uitkomst was:
- een dag waarop ik uitkwam bij de intocht van de Sint :grin:
- een dag waarop ik uitkwam bij Paleis 't Loo
- een hele vette dag in Maastricht in de mooitste parkjes die ik ooit heb gezien

Vrienden van me hebben laatst hetzelfde gedaan maar dan naar Breda en ze hadden ook een topdag :grin: nu vraag ik me af of anderen dit ook vaak doen?

Gegwoon OV, véél jointjes, 2L water, fruit,lachgasbus +capsules en de zegeltjes natuurlijk mee en gaan maar!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit zomaar in een andere stad getript, maar ik hou het idee voor de toekomst nog wel open. Ik heb wel gewoon in mijn eigen stad getript, op feestjes en thuis, maar een andere stad zie ik mezelf niet zo snel doen, tenzij er een goa feestje is waar ik toch al heen ga.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom niet dan?

Ik vind het sws handig dat je niemand tegen komt met je gigantische doppen.. en je word extra geprikkeld omdat alles nieuw is waardoor je zintuigen echt op volle touren draaien, je word er echt een ontdekkingsreiziger van hehe :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat kan ik me dan wel voorstellen, het ontdekkende aspect ervan, maar ik zou zoiets sowieso alleen 's nachts doen, en 's nachts rijdt het openbaar vervoer niet overal, dus dat maakt het al weer veel moeilijker. Maar ik ben echt een nacht-tripper.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Moet je eens naar Utrecht komen, treinen rijden heel de nacht geloof ik :wink: wel een leuke tripstad maar je moet wel ff wat parkjes opzoeken enzo dan gewoon kaart halen bij VVV eigenlijk :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ontdekkingsaspect lijkt me echt héérlijk, maar je kan niet even naar binnen gaan, je moet gaan zoeken naar een rustige plaats om even een jointje te roken (mijn ervaring in België dan), maar het lijkt me echt wel zalig om eens te doen :grin:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha ja ik zie me al zwaar trippend kaart lezen :mrgreen:
Maakt niet veel uit welke stad/land er op de kaart staat dan volgens mij ^^

Maar heb het nog nooit gedaan, maar gaat er vast een keer van komen. Zeker als het dalijk weer wat mooier weer wordt :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
Het ontdekkingsaspect lijkt me echt héérlijk, maar je kan niet even naar binnen gaan, je moet gaan zoeken naar een rustige plaats om even een jointje te roken (mijn ervaring in België dan), maar het lijkt me echt wel zalig om eens te doen :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe dat is ook zo geniaal, of eten/drinken zoeken is een hele taak omdat je dan ineens ergens naar toe moet hehe, allerlei obstakels in de weg als sociale verplichting en lelijke supermarkten hehe echt heerlijk :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nachtwinkels op LSD zijn ook zooooooo moeilijk :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
'Dit lijkt mij ook wel erg leuk om een keer te doen. Bedankt voor de tip :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Moet je eens naar Utrecht komen, treinen rijden heel de nacht geloof ik :wink:
Klik om te vergroten...

Om het uur een trein van het nachtnet van en naar amsterdam die stopt ook in rotterdam... Utrecht is wel HET verkeersknooppunt van nl. Mijn bro is machinist dan weet je dat soort dingen...

X
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je even wil pauzeren in zo'n stad, een coffeeshop is ook super :rolleyes:

En Breda was chill :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."