#1
Dumpy zei:Veel succes alvast met de trip, je zal zien dat het echt totaal anders is dan paddo's. Wel reportje schrijven he?![]()
Zal ik doen!
Dumpy zei:Veel succes alvast met de trip, je zal zien dat het echt totaal anders is dan paddo's. Wel reportje schrijven he?![]()
ExceptionalInsight zei:Ik vind niet dat je dat op die manier kunt vergelijken. Gooi er eens 100µg in en kijk of het bevalt, meer kan altijd een andere keer.
azgaza zei:Ik vind het zelf moeilijk de dosis te vergelijken, hawaiiaanse paddo's en LSD zijn toch wel heel anders. Voor mij zijn voor vergelijkbaar harde visuals ongeveer 150 ug nodig, maar dat is een groffe schatting gebaseerd op persoonlijke ervaringen.
Het probleem met deze vergelijking is het grote verschil in werking ook al zijn het op bepaalde pnten vergelijkbare tripmiddelen. Waar paddo's een verwarrende, verdraaiende bizarre weg-logica werking neigen te hebben is LSD vaak helder, intuïtief met een constante zeer diepe gedachtestroom. Het ligt aan het persoon wat als intenser wordt ervaren.
Ik raad daarom aan, hoe ervaren je ook bent met paddo's, gewoon met een medium trip van ongeveer 100 ug te beginnen, dan heb je een goede visuele trip waarbij de mentale werking ook duidelijk wordt.
(Ik had zelf voor dat ik aan LSD begon ook vrij veel ervaring met paddo's, ook vooral hawaiiaanse, en ik moet ezggen dat ik persoon LSD mentaal veel makkelijker te handelen vind, niet persé minder intens, maar gewoon.. aangenamer op het brein, maar dat is dus een kwestie van smaak en voorkeur)
ExceptionalInsight zei:Welke manier bedoel je?
Hans zei:Ga niet overmoedig denken dat je de eerste keer 100 mics aankan, want dat deed ik ook en dat was niet leuk. Ik raad je ten sterkste aan met 50 mics te beginnen en geduldig te zijn. Je wilt niet fout gaan en acid kan altijd nog..
Reken maar dat 100 mics de wereld flink op zn kop kan zetten, vele malen harder dan paddo's dat voor mij heeft gedaan.
DarkScope zei:Precies, ik vond +- 100 ug kwa visuals ook echt zeeeer sterk. Gebouwen golfden letterlijk, alles krioelde en leefde. Ook de mindfuck was zeer heftig snapte er soms niks meer van, maar ik vond dat het een beetje in vlagen ging, dan tripte ik weer even echt hard, daarna was ik weer een tijdje iets helderder. De visuals had ik de hele trip die bleven maar doorgaan btw, echt ziekelijk.
Dat zal dan ook per persoon verschillen, bij mij duurt het denk ik wel iets langer dan gemiddeld. Het begint meestal na een uur, vaak ook later en de piek is zeker pas tussen het tweede en derde uur. De overload aan visuals, geen complete zinnen kunnen maken, de waterval aan informatie etcazgaza zei:Na een uur begint de piek wel, maar na 2 uur zit je er midden in en dan is het iets meer zekerheid.
_Kat_ zei:Ik krijg wel het gevoel dat de meeste mensen hier nog nooit een Hawaiiaanse paddo trip hebben gehad. Want dat is zeker intens en echt op het randje van complete waanzin. Met mijn Hawaiiaanse paddo trip was ik echt allang vergeten wie ik was, en ik ging ook even heel erg bad. Met Hawaiiaanse paddos word je eigenlijk ook veel meer gedwongen door de trip, waardoor je echt soms iets hebt van "Waar ben ik in godsnaam aan begonnen?". De vriend waar ik het mee deed was er nog veel erger aan toe en het kwam zelfs tot zelfmoord neigingen bij hem. Ik heb ook nog nooit ECHTE hallucinaties gehad tot ik Hawaiiaanse heb gehad. Tuurlijk, de omgeving vervormt. Maar toen zag ik ook echt dingen die er helemaal niet waren. Ik zag lijken uit de lucht vallen en op de grond tot stilstand komen, ik had hele conversaties met stemmen die achter me stonden. Zodra ik me omdraaide en me realiseerde hoe ver heen ik wel niet was... Nou dat was even schrikken.![]()
Wat ik bedoel is dat iedereen hier in deze topic bij paddos alleen denkt aan een kleurrijk, licht visueel tripje. Ik kan je verzekeren dat er met paddos veeeeeeel meer gebeurd dan de meesten hier waarschijnlijk doorhebben. Maar ja, ik denk dat ik dan maar een zegel neem en een 2e erbij houd mocht het na 1 uur niet genoeg zijn. Dan maar hopen dat ik niet zo ver heen ben dat ik daadwerkelijk geloof dat ik nog een hele zegel op moet ofzo. Maar ja ik zie wel. :P Ik heb in elk geval een fair share aan bad trips gehad (maar nooit zo erg als die Hawaiiaanse) en ik zal echt niet stoppen met trippen door een slechte ervaring, daar leer je juist van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."