#1
De trip zelf en het einde van de verwerking; is de mooiste wat er is aan lsd! ![:sunglasses:]()
met paddos heb ik vaak wel dingen te verwerken ..jij ook?azgaza zei:Er valt niet zo gek veel aan mijn trips te verwerken, eigenlijk helemaal niks denk ik. Mentaal zijn ze allemaal makkelijk, prettig, maar vol diepgang. De trip zelf is als het ware de verwerking al, tegen de tijd dat het uitgewerkt is is het hele process ook over en ga ik gewoon weer door met normaal en nuchter verder leven. Optie twee dus maar op je poll.
pipoxyz zei:met paddos heb ik vaak wel dingen te verwerken ..jij ook?azgaza zei:Er valt niet zo gek veel aan mijn trips te verwerken, eigenlijk helemaal niks denk ik. Mentaal zijn ze allemaal makkelijk, prettig, maar vol diepgang. De trip zelf is als het ware de verwerking al, tegen de tijd dat het uitgewerkt is is het hele process ook over en ga ik gewoon weer door met normaal en nuchter verder leven. Optie twee dus maar op je poll.
pipoxyz zei:tja..ik vind LSD vooralsnog ongelovelijk makkelijke trips geven..zonder enige vorm van diepgang of levensveranderende wijsheden..en zonder noodzaak echt iets te moeten verwerken.


pythregius zei:ik heb niet gestemd, kan geen keuze maken aangezien ik beide erg mooi vind, maar als we het hebben om een mega trip of een dmt trip zou ik zeggen het terugkomen ervan is het mooist, je gaat weg om naar een andere wereld te gaan en komt terug met het blije gevoel weer menselijk te zijn, in dergelijke dosissen en middelen wordt je persoonlijkheid aan stukken geknald vervolgens wordt je langzaam weer in elkaar gezet en zie je bijna letterlijk elk lego steentje wie je bent weer opgebouwd worden, dit is zelf realisatie, ik geloof dat dit moment je leert jezelf te accepteren en te leren kennen waardoor er weinig ego overblijft.
denk dus dat ik ga voor het terug komen maar niet het verwerken erna het verwerken blijft even mooi als de trip, het liefst kom ik terug bij zonsopgang in de natuur, probeer dat dus ook het liefst te plannen altijd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."