Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe trip zelf en het einde van de volleidge verwerken ervan..

De trip zelf en het einde van de volleidge verwerken ervan..

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
De trip zelf en het einde van de verwerking; is de mooiste wat er is aan lsd! :sunglasses:
a

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
azgaza
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind de visuals eigenlijk het mooiste eraan, en de diepgang van de gedachtes, maar die optie staat niet in je poll.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmnee, ik bedoel specifieker dat gevoel wat je hebt als je helemaal klaar bent met het verwerken van je trip. Dat duurt bij mij ong. 1 maand.

Zelf merk ik enigsinds een versnelling aan mijn ontwikkeling wat weer normaal verloopt na 1 maand tijd.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja..ik vind LSD vooralsnog ongelovelijk makkelijke trips geven..zonder enige vorm van diepgang of levensveranderende wijsheden..en zonder noodzaak echt iets te moeten verwerken.
wel zorgt het bij mij instant voor een blijvende verhoging van lichaamsonderhoud en verzorging, zoals stoppen met roken en interessen voor QiGong. en dat staartje vind ik nog wel iets interessanter dan de trip zelf.
Wbt de ervaring zelf is de grootste aantrekkingskracht van LSD voor mij de afwezigheid van waves, en de lange duur, dat geeft je echt de mogelijkheid te genieten van een drugs, terwijl bij andere drugs een redelijke tijd in beslag genomen kan worden door de vraag in welke staat van het effect je je begeeft en hoe lang het nog duurt...maar das dan tegelijkertijd ook wat me weerhoud van het nemen van echt grote porties. (max zit nu op 250)

antwoord 1 dus...bijde :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er valt niet zo gek veel aan mijn trips te verwerken, eigenlijk helemaal niks denk ik. Mentaal zijn ze allemaal makkelijk, prettig, maar vol diepgang. De trip zelf is als het ware de verwerking al, tegen de tijd dat het uitgewerkt is is het hele process ook over en ga ik gewoon weer door met normaal en nuchter verder leven. Optie twee dus maar op je poll.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Er valt niet zo gek veel aan mijn trips te verwerken, eigenlijk helemaal niks denk ik. Mentaal zijn ze allemaal makkelijk, prettig, maar vol diepgang. De trip zelf is als het ware de verwerking al, tegen de tijd dat het uitgewerkt is is het hele process ook over en ga ik gewoon weer door met normaal en nuchter verder leven. Optie twee dus maar op je poll.
Klik om te vergroten...
met paddos heb ik vaak wel dingen te verwerken ..jij ook?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Na genoten te hebben van een stevige hoedjes roes; heb ik niks meer te verwerken en ga ik gewoon door met mijn leven. Met lsd is dit een ander verhaal.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
pipoxyz zei:
azgaza zei:
Er valt niet zo gek veel aan mijn trips te verwerken, eigenlijk helemaal niks denk ik. Mentaal zijn ze allemaal makkelijk, prettig, maar vol diepgang. De trip zelf is als het ware de verwerking al, tegen de tijd dat het uitgewerkt is is het hele process ook over en ga ik gewoon weer door met normaal en nuchter verder leven. Optie twee dus maar op je poll.
Klik om te vergroten...
met paddos heb ik vaak wel dingen te verwerken ..jij ook?
Klik om te vergroten...

Ja ik ook iets meer ja, vaak ook niet gek veel, maar het plaatsen is wat lastiger, misschien kotm het omdat op LSD alles meteen zou duidelijk is dat verwerken eigenlijk nergens voor nodig is, waar het bij paddo's vaag is, en op vele manieren geinterpreteerd kan worden.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik weet niet zeker of ik het moet verwerken de trip... maar heb wel het gevoel dat ik een dag of 3 erna me toch nog best wazig voel :grin:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Acid werkt als enige psychedelic toch behoorlijk lang op me door.

Zowiezo de dag erna nog lichte golven en een luchtig gevoel van niets hoeven of willen. En heb veel slaap en rust nodig. Werken of lineaire focus wil ik niet.

Het duurt toch echt weer een maand voordat ik er uberhaupt weer aan wil denken en eigenlijk begin ik pas te poppelen na een halfjaar.

Meestal reseveer ik 3 dagen voor monsterdoseringen, + 500 ug.

Na paddo's of mescaline kan ik de volgende dag gewoon zonder dat het energie kost werken, na LSD moet m'n geest zoveel meer trekken dat werken aan m'n geest vreet.

Overigens 1 maal gaan werken na een 100 mcg trip. Dit ging wel omdat het rustig was en de trip niet dusdanig trancendaal was dat het een plek nodig had. Maar de dufheid kom ik nooit onderuit.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het begrijpen van de wereld.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
pipoxyz zei:
tja..ik vind LSD vooralsnog ongelovelijk makkelijke trips geven..zonder enige vorm van diepgang of levensveranderende wijsheden..en zonder noodzaak echt iets te moeten verwerken.
Klik om te vergroten...

Same eigenlijk, alle respect voor lsd natuurlijk, maar ik heb nog nooit écht iets van diepgang gehad, een beetje natuurlijk altijd he :)
Bij mij is het meestal meer genieten van de natuur en de visuals, maar dat zal natuurlijk ook veel aan de relatief lage dosissen liggen en aan de set/setting.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik zo leuk aan LSD vind is dat je gewoon compleet de weg kwijt bent. Hallicunaties zijn een bonus, maar er gaat niets boven jezelf opnieuw uitvinden. :mrgreen:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind LSD big picture orientated.

Ik ga niet zozeer op in het aardse en de details als planten of dieren, of m'n eigen leven en hoe mensen me daarin zien en persoonlijke zaken. (zoals met paddo's)

Ik voel meer opperste fascinatie voor het zonnenstelsel, de zon en het besef dat er daar 100 miljard van zijn in een niet te visualiseren kathedraal. Op een absolute climax is m'n leven niets waard, enkel het besef dat er een universum is met schitterende hemel lichamen. Waar onze zon nog niet eens een zandkorreltje in is. Naderhand als het leven weer waarde krijgt, voel ik een state of bliss.

Dus oppervlakkiger wil ik LSD niet noemen ten opzichte van paddo's. Het is een oneindig veel breder spectrum uiteindelijk. En daarom gebruik ik paddo's en LSD beide met compleet verschillende intenties.

Paddo's staan me bij, LSD verlicht m'n gehele besef. En juist in de periode erna is die verwerking zo fijn in alle rust. Maakt net zoveel deel uit v/d ervaring als de trip zelf.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb weinig diepgang meegemaakt in de 2 trips die ik heb meegemaakt op LSD. Eigenlijk staat verwarring me het dichtste bij. Zeker tijdens de tweede trip (1 zegel,100 ug) begreep ik overal de ballen van. Totaal geen nieuwe inzichten of iets wat daar op lijkt of wat dan ook eigenlijk.. Heb dus niets hoeven verwerken!

het enige wat ik wel heb is dat ik sinds deze trip geen zin meer heb in drugs ( op het biertje en het jointje na dan). Wellicht verandert dat wel weer over een paar maanden :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik moet de trip wel verwerken. In ieder geval voel ik me altijd leeg en ben ik wat minder mezelf heb ik zo het idee. Ik voel me meer een toeschouwer van het leven dan een meedeler. Ik voel me ook wel een beetje wazig en denk niet al te snel na. Dit heb ik alleen de dag erna, nieteens in de buurt van een maand. Heb eergister 200 mics gedaan en voel me nu weer helemaal normaal.

De lachkicks zijn geniaal. Als je erg vergeetachtig bent en je snapt er nog weinig van is dat ook heel grappig, maar je moet je wel laten gaan op zo'n moment. Ook vind ik praten op LSD supergrappig.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb niet gestemd, kan geen keuze maken aangezien ik beide erg mooi vind, maar als we het hebben om een mega trip of een dmt trip zou ik zeggen het terugkomen ervan is het mooist, je gaat weg om naar een andere wereld te gaan en komt terug met het blije gevoel weer menselijk te zijn, in dergelijke dosissen en middelen wordt je persoonlijkheid aan stukken geknald vervolgens wordt je langzaam weer in elkaar gezet en zie je bijna letterlijk elk lego steentje wie je bent weer opgebouwd worden, dit is zelf realisatie, ik geloof dat dit moment je leert jezelf te accepteren en te leren kennen waardoor er weinig ego overblijft.

denk dus dat ik ga voor het terug komen maar niet het verwerken erna het verwerken blijft even mooi als de trip, het liefst kom ik terug bij zonsopgang in de natuur, probeer dat dus ook het liefst te plannen altijd :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
pythregius zei:
ik heb niet gestemd, kan geen keuze maken aangezien ik beide erg mooi vind, maar als we het hebben om een mega trip of een dmt trip zou ik zeggen het terugkomen ervan is het mooist, je gaat weg om naar een andere wereld te gaan en komt terug met het blije gevoel weer menselijk te zijn, in dergelijke dosissen en middelen wordt je persoonlijkheid aan stukken geknald vervolgens wordt je langzaam weer in elkaar gezet en zie je bijna letterlijk elk lego steentje wie je bent weer opgebouwd worden, dit is zelf realisatie, ik geloof dat dit moment je leert jezelf te accepteren en te leren kennen waardoor er weinig ego overblijft.

denk dus dat ik ga voor het terug komen maar niet het verwerken erna het verwerken blijft even mooi als de trip, het liefst kom ik terug bij zonsopgang in de natuur, probeer dat dus ook het liefst te plannen altijd :)
Klik om te vergroten...

Heel mooi gezegd vind het precies zo.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."