Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD na slechte ervaringen met shrooms

LSD na slechte ervaringen met shrooms

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
DirEnGrey zei:
Daar staat wel het argument tegenover dat een LSD trip veel langer duurt dan een paddotrip, dus ALS het fout gaat, dat het dan ook goed fout gaat.
Klik om te vergroten...
En dat is dus wat we duidelijk proberen te maken. LSD zorgt voor euforie, je wordt heel plat gezegd bijna gedwongen om het leuk te vinden. Paddo's zijn heel onvoorspelbaar, de ene trip kun je je ultiem gelukkig voelen, de andere kun je het gevoel hebben dat je bijna doordraait van ellende. De kans dat er bij gangbare dosissen lsd iets fout gaat is gewoon zo ontzettend klein.
Klik om te vergroten...

Vind niet dat je het zo kan stellen. Het kan per mens verschillen en per trip. Wordt van (een meestal een lage dosis) ook euforisch. Het heeft meer met de set en setting te maken of het fout gaat dan of het paddo's of lsd is naar mijn mening.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
DirEnGrey zei:
ExceptionalInsight zei:
En dat is dus wat we duidelijk proberen te maken. LSD zorgt voor euforie, je wordt heel plat gezegd bijna gedwongen om het leuk te vinden. Paddo's zijn heel onvoorspelbaar, de ene trip kun je je ultiem gelukkig voelen, de andere kun je het gevoel hebben dat je bijna doordraait van ellende. De kans dat er bij gangbare dosissen lsd iets fout gaat is gewoon zo ontzettend klein.
Klik om te vergroten...
Vind niet dat je het zo kan stellen. Het kan per mens verschillen en per trip. Wordt van (een meestal een lage dosis) ook euforisch. Het heeft meer met de set en setting te maken of het fout gaat dan of het paddo's of lsd is naar mijn mening.
Klik om te vergroten...
Dit is hoe ik en alle mensen om mij heen het ervaren en zoals ik altijd lees. Natuurlijk wel met juiste voorbereidingen en uitzonderingen zullen er altijd zijn, maar over het algemeen gezien gaat het toch meestal wel zo.
Ik weet ook niet wat jij met lage dosissen bedoelt, ik heb nooit achterlijk veel genomen, meestal tussen de 100 en 300 µg
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Was een woord vergeten :P bedoelde lage dosis paddo's XD

Vind zelf LSD ook wat vloeiender en stuurbaarder (en euforischer) dan paddo's hoor, maar denk niet dat t zo voorspelbaar is dat 't voor iedereen vast valt te stellen met een algemene regel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind dat je lsd en paddo's absoluut niet met elkaar kunt vergelijken. Ik persoonlijk vind paddo's veel heftiger werken dan lsd. Zeker als je de lsd gewoon met respect behandelt en niet te veel neemt (een halve tot hele zegel), kan er weinig fout gaan denk ik....
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
paddo's zijn van de middelen die ik geprobeerd heb wel het donkerst. Soms zijn het supervrolijke trips, maar het kan heel snel omslaan en heeft vaak een donker/freaky kantje. Dit vind ik juist wel leuk maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit effect fijn vind.

LSD is minder chaotisch dan paddo's vind ik en dus zou je dit wel kunnen proberen. Wel zou ik zoals Dreamweaver zegt beginnen met een kwart zegeltje. Als je zo hypergevoelig bent kan je beter rustig beginnen.

Mocht je aan Liquid LSD komen raad ik je dat aan, dit is helderder dan lsd op zegels. Dit komt omdat het stofje wat op de zegel zit om de lsd op te nemen zorgt voor een vager gevoel.

Wat ik je ook aan kan raden is San Pedro (of Peyote, maar dat is wat duurder). Deze cactus gaf mij echt een supervrolijke trip. De kleuren zijn heel mooi, warm en je krijgt een enorme energy boost. Samen met Ayahuasca vind ik dit echt de mooiste trips geven.

Succes met het zoeken naar een geschikt middel voor jezelf! :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat dumpy zegt is dus precies wat ik ook van paddo's vind, er zit een donker bizar naar randje aan.. en dat is juist vet als je er tegen kan, maar voor sommigen wat te intens.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat is de reden dat je LSD wilt gebruiken als ik vragen mag? Ik zou zelf goed kjken of tripmiddelen wel iets voor jou zijn als ik jou was.

Ieder mens is anders :wave:
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aan de OP (ik moet eerlijk zeggen dat ik geen van de comments op je post heb gelezen); Je verhaal vond ik erg herkenbaar. Ik heb na een geweldige eerste keer paddo's met vrienden (één gedroogde portie) enige weken later eenzelfde hoeveelheid shrooms gedosed en heb vervolgens een egodeath meegemaakt. Voor een aantal uren zat mijn geest, die ik niet kende, gevangen in een hel, overgeleverd aan de duisternis. Het was een ervaring die ik mijn ergste vijand niet zou toewensen. In een poging mijn angsten voor 't kwaad in me te overwinnen heb ik daarna nog enige keren licht op paddo's getript, maar telkens moest ik een uitermate uitputtende geestelijke strijd vechten om niet "bad" te gaan.

Na vervolgens een lange poos geen psychedelica tot me te hebben genomen kwam er binnen mijn vriendenkring LSD voorhanden. Acid was een openbaring waarvoor ik dankbaar ben. Het is naar mijn mening en ervaring absoluut niet met shrooms of welke drug dan ook te vergelijken. Het is een dermate bevrijdende verruiming van je bewustzijn die zelfs een helende werking hebben. Desondanks moet wel in acht worden genomen dat de LSD slechts een tool is om je begrip van jezelf en de wereld te vergroten. Lees je goed in, omring je met kennis en liefde, en plaats die waarden in de formule van je acid-trip. Het zal een life-changing experience voor je zijn, eentje waarvoor je de rest van je leven dankbaar zult zijn.

Neuro
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neuro zei:
In een poging mijn angsten voor 't kwaad in me te overwinnen heb ik daarna nog enige keren licht op paddo's getript, maar telkens moest ik een uitermate uitputtende geestelijke strijd vechten om niet "bad" te gaan.
Klik om te vergroten...

Je zou het eigenlijk eens moeten proberen om niet tegen die badtrip te vechten. Dan blijf je ook sneller vastzitten in zoiets, als je het laat gaan en het accepteert. En het niet perse ziet als een slecht iets maar als een les.

Dat hielp bij mij in ieder geval op de heftige momenten met bv paddo's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."