Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen of met nuchtere vriend

Alleen of met nuchtere vriend

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

het is al weer een tweetal jaartjes geleden dat ik nog eens LSD heb gedaan, en heb er een aantal weken geleden terug kunnen kopen.
Nu zou ik graag dit weekend een tripje proberen (rolling stones....normale dosis?), maar mijn vriend wil dit niet meer doen. Ik respecteer zijn keuze (als hij er geen zin in hebt, waarom hem dan pushen?), maar ik zou graag nog eens lekker trippen.

Nu weet ik niet wat het beste is, neem ik die trip gewoon best alleen, als hij er niet bij is, of kan ik gewoon lekker trippen ondanks het feit dat hij er dan nuchter bij zal zitten, en misschien soms wel gaat vinden dat ik 'raar' doe ofzo (ondanks het feit dat hij het wel kent, en het vroeger zelf heel veel heeft gedaan.

Ik weet ook niet wat ik het beste doe. Ik ga zaterdagavond naar een feestje, en aan de ene kant heb ik zin om het dan te doen, maar aan de andere kant ben ik de laatste keer bad gegaan (ook al lees ik hier dat "bad" gaan niet in het LSD-woordenboek staat, ik voelde me toch behoorlijk KUT ... kwam ook wel door wat er gebeurd was op dat feestje. Een vriend van ons is toen in elkaar gemept geweest, en dat heeft me heel negatieve vibes opgeleverd. Natuurlijk heb je op zulke feestjes niet al je mede-feesters onder controle).
Of is het beter om gewoon lekker zaterdag tijdens de dag fijn te trippen (heb net een eigen huisje gekocht, met een prachtige tuin enzo), en dan 's avonds gewoon op stap te gaan (eventueel met een lijntje speed, want dat gaan mijn vrienden dan ook doen)

Ik kijk al zo lang uit naar nog eens een LSD-ervaring, maar vind helaas geen mede-trippers (of toch niemand waar ik me zelf ook goed bij voel)

thx - Irie everyday x
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Trip alleen thuis
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het alleen thuis doen, maar ik zou dan wel je vriends telefoon nummer klaar leggen, zodat je hem zo kan bellen voor als de trip niet zo fijn verloopt.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#4
begin gewoon samen, die trip in je mond steken is dan veel gemakkelijker, spreek op voorhand af dat je hem hoogst wsch na een tijdje naar huis zal sturen
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties alvast.

Nu, ik kan mijn vriend niet naar "huis" sturen, want we wonen al 12 jaar samen :wink: .
Maar ben gisteren nog eens naar de persoon gegaan waarvan ik ze verkregen heb, en aangezien hij zo positief was, en mijn vriend echt wel heeft kunnen overtuigen dat ze niet te straf zijn, maar vooral lachen, zag ik glinstertjes in zijn ogen (van mijn vriend).

Ik ga nog een weekje wachten, dan hebben we beide een verlengd weekend, en ik vermoed dat hij toch ook wel zal meedoen! VEEEEEEL LEUKER ! En als hij toch niet wil, dan doe ik het wel alleen (met hem erbij) ... ik moet ook nergens bang voor zijn, want ik voel me echt 100% mezelf bij hem (anders waren we niet zolang gelukkig samen)....

Ik ben nu al pretty excited! Het is en blijft de meest fantastische drug die er bestaat !!!

grtz, Irie Daily :stoned:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel plezier dan maar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."