#1
Hallo,
het is al weer een tweetal jaartjes geleden dat ik nog eens LSD heb gedaan, en heb er een aantal weken geleden terug kunnen kopen.
Nu zou ik graag dit weekend een tripje proberen (rolling stones....normale dosis?), maar mijn vriend wil dit niet meer doen. Ik respecteer zijn keuze (als hij er geen zin in hebt, waarom hem dan pushen?), maar ik zou graag nog eens lekker trippen.
Nu weet ik niet wat het beste is, neem ik die trip gewoon best alleen, als hij er niet bij is, of kan ik gewoon lekker trippen ondanks het feit dat hij er dan nuchter bij zal zitten, en misschien soms wel gaat vinden dat ik 'raar' doe ofzo (ondanks het feit dat hij het wel kent, en het vroeger zelf heel veel heeft gedaan.
Ik weet ook niet wat ik het beste doe. Ik ga zaterdagavond naar een feestje, en aan de ene kant heb ik zin om het dan te doen, maar aan de andere kant ben ik de laatste keer bad gegaan (ook al lees ik hier dat "bad" gaan niet in het LSD-woordenboek staat, ik voelde me toch behoorlijk KUT ... kwam ook wel door wat er gebeurd was op dat feestje. Een vriend van ons is toen in elkaar gemept geweest, en dat heeft me heel negatieve vibes opgeleverd. Natuurlijk heb je op zulke feestjes niet al je mede-feesters onder controle).
Of is het beter om gewoon lekker zaterdag tijdens de dag fijn te trippen (heb net een eigen huisje gekocht, met een prachtige tuin enzo), en dan 's avonds gewoon op stap te gaan (eventueel met een lijntje speed, want dat gaan mijn vrienden dan ook doen)
Ik kijk al zo lang uit naar nog eens een LSD-ervaring, maar vind helaas geen mede-trippers (of toch niemand waar ik me zelf ook goed bij voel)
thx - Irie everyday x
het is al weer een tweetal jaartjes geleden dat ik nog eens LSD heb gedaan, en heb er een aantal weken geleden terug kunnen kopen.
Nu zou ik graag dit weekend een tripje proberen (rolling stones....normale dosis?), maar mijn vriend wil dit niet meer doen. Ik respecteer zijn keuze (als hij er geen zin in hebt, waarom hem dan pushen?), maar ik zou graag nog eens lekker trippen.
Nu weet ik niet wat het beste is, neem ik die trip gewoon best alleen, als hij er niet bij is, of kan ik gewoon lekker trippen ondanks het feit dat hij er dan nuchter bij zal zitten, en misschien soms wel gaat vinden dat ik 'raar' doe ofzo (ondanks het feit dat hij het wel kent, en het vroeger zelf heel veel heeft gedaan.
Ik weet ook niet wat ik het beste doe. Ik ga zaterdagavond naar een feestje, en aan de ene kant heb ik zin om het dan te doen, maar aan de andere kant ben ik de laatste keer bad gegaan (ook al lees ik hier dat "bad" gaan niet in het LSD-woordenboek staat, ik voelde me toch behoorlijk KUT ... kwam ook wel door wat er gebeurd was op dat feestje. Een vriend van ons is toen in elkaar gemept geweest, en dat heeft me heel negatieve vibes opgeleverd. Natuurlijk heb je op zulke feestjes niet al je mede-feesters onder controle).
Of is het beter om gewoon lekker zaterdag tijdens de dag fijn te trippen (heb net een eigen huisje gekocht, met een prachtige tuin enzo), en dan 's avonds gewoon op stap te gaan (eventueel met een lijntje speed, want dat gaan mijn vrienden dan ook doen)
Ik kijk al zo lang uit naar nog eens een LSD-ervaring, maar vind helaas geen mede-trippers (of toch niemand waar ik me zelf ook goed bij voel)
thx - Irie everyday x
