Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsleuk idee op lsd ?

leuk idee op lsd ?

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
io
een vriend van me wil zijn eige eens laten ingraven tot aan zen armen.
omdaarna als hij ingegraven is LSD te nemen. dat in een bos.
zou het een leuke ervaring zijn ? of beter om niet te proberen ?
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vet:grin: een machteloos gevoel. Doet hij ook aan SM? :stoned:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
GEK
LSD is geen wiet of alcohol ik heb al vrienden van mij zien flippe op LSD zelfs iemand zijn lichaam/geest was overgenome door de LSD en wist niet meer wat hij deed en sprong uit het raam.


LSD IS GEEN SPEELGOED
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er zijn ook mensen die na een halve joint al uit het raam springen, of na een glas jenever ineens op straat gaan liggen. Nee het is niet de LSD die gevaarlijk is, maar de persoon die hem inneemt. Sommige mensen moeten er nooit aan beginnnen, anderen zouden er juist wél wat van moeten nemen.


Als je nooit hebt willen vliegen, zal LSD een boom van je maken, die vast in de grond staat, en je met je blaadjes in de wind laat spelen.

Mensen die uit ramen springen doen dat ook na paddo's, bovenmatige hoeveelheid wiet, of alcohol
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#5
loadrunner zei:
Mensen die uit ramen springen doen dat ook na paddo's, bovenmatige hoeveelheid wiet, of alcohol
Klik om te vergroten...
Of koffie... :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mmmm, je heet Dumpy.. :wink: Ga je eens verdiepen wat er gebeurt met vrouwlijke theedoeken als ze vreemdgaan. Google is een begin.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#7
krijg je dan niet een benouwd gevoel?
volgens mij wil je er na een tijdje echt wel uit.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gek idee

waar gaat t heen met de wereld
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
gek idee

waar gaat t heen met de wereld
Klik om te vergroten...

voordat iemand anders t zegt


Naar de klote :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :angry: :angry: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :beer: :beer: :beer:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom in godsnaam zou je dat willen doen? Wat verwacht ie er nu zelf van?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.

ik zelf zou het nooit doen, hou van men vrijheid van verplaatsen tijdens een trip
decochange
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.

ik zelf zou het nooit doen, hou van men vrijheid van verplaatsen tijdens een trip
decochange
Klik om te vergroten...

Ik snap het ook niet echt, ten eerste wordt je er helemaal vies van, ten tweede.. ik kan me niet voorstellen dat iemand 12 uur lang in een hol in de grond wil zitten in zijn trip.
Als hij zich met de natuur verbonden wil voelen, dan kan hij toch ook gewoon in een bos trippen en vanalles aanraken? Of even een stukje (overdag!!) op blote voeten lopen (overdag voor de ergens-intrap-veiligheid, waar je in dit land nooit garantie voor hebt).
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon in een bos trippen lijkt me wel genoeg om je met de natuur verbonden te voelen ja, ik zou echt slecht gaan als ik niet zou kunnen bewegen...
En dan ook nog mieren en dergelijke die op je gaan kruipen, lijkt me niet trip-bevorderend
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zou eerder een hangmat ophangen, en daar in gaan liggen onder een deken. met een paar pakjes drinken binnen handbereik.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.
Klik om te vergroten...

lol, die neemt ''een met de natuur'' zijn wel erg serieus dan :P
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan ie nog beter gewoon in een boom gaan zitten :P

Maar 't 'lijkt mij dus echt geen goed idee,
vast zitten tijdens je trip...ik weet niet hoe dat op lsd zou zijn...
Maar op paddo's lijkt me dat echt nie leuk, dan wil ik vrijheid :hearteyes:

Ga met z'n 2en door 't bos rennen, kijk naar al die pracht om je heen,
raak 't aan en voel de natuur! :hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als hij het gaat doen moet je het maar zeggen, ik wil het wel zien.
mogen we dan ook met stenen gooien? (;
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zal je het erg vinden als ik wat mislukte politiie honden het bos instuur? :hearteyes:

Ik vind het maar een vreemd idee. Ik denk als jij een spiegel voor je gaat houden dat je dan verandert in een mosima.

:grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcutter123 zei:
Ik vind het maar een vreemd idee. Ik denk als jij een spiegel voor je gaat houden dat je dan verandert in een mosima.
Klik om te vergroten...

verklaar deze grap eens nader...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
Valentijntje zei:
lucifer in the sky zei:
weet ik niet.
hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden.
Klik om te vergroten...

lol, die neemt ''een met de natuur'' zijn wel erg serieus dan :P
Klik om te vergroten...

LOL echt he! :mrgreen:

Maar als hij het wil proberen moet hij het gewoon doen toch? Misschien werkt het beperken van zijn fysieke ruimte wel op het verbreden van zijn denkruimte? Of hij wordt gewoon helemaal para, ook lache.
Ik houd wel van die lijpe trip experimenten, weer eens wat anders dan vaag rondlopen toch!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."