Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie ook dit "probleem"

Hebben jullie ook dit "probleem"

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Plimu zei:
en per 50 is de dealer verplicht je 3 sjampletjes te geven
Klik om te vergroten...
Hij is je helemaal niets verplicht.
Klik om te vergroten...


Jawel staat in de wet :confused: :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#2
haha :grin:

welke wet, de drugswet? dealerwet :grin:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
haha :grin:

welke wet, de drugswet? dealerwet :grin:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Nope, de mijn wil is wet...:P
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kigh zei:
wobble zei:
ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?

Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Klik om te vergroten...
Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.

Er bestaat iig goedkoper.
Klik om te vergroten...

Wtf :openmouth:
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Kigh zei:
wobble zei:
ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?

Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Klik om te vergroten...
Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.

Er bestaat iig goedkoper.
Klik om te vergroten...

Wtf :openmouth:
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...
Klik om te vergroten...


Zaken zijn zaken :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Das waar, ik betaalde 6 euro per zegel?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Kigh zei:
wobble zei:
ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?

Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Klik om te vergroten...
Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.

Er bestaat iig goedkoper.
Klik om te vergroten...

Wtf :openmouth:
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...
Klik om te vergroten...
Inderdaad, tien euro voor een tripje :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."