#1
ExceptionalInsight zei:Hij is je helemaal niets verplicht.Plimu zei:en per 50 is de dealer verplicht je 3 sjampletjes te geven
Jawel staat in de wet

ExceptionalInsight zei:Hij is je helemaal niets verplicht.Plimu zei:en per 50 is de dealer verplicht je 3 sjampletjes te geven

gNuxx zei:haha
welke wet, de drugswet? dealerwet![]()
Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Er bestaat iig goedkoper.
tomz0r zei:Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Er bestaat iig goedkoper.
Wtf![]()
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...

Inderdaad, tien euro voor een tripjetomz0r zei:Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Er bestaat iig goedkoper.
Wtf![]()
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."