Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis verhoging

Dosis verhoging

24 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind eigenlijk dat bijpakken langer dan 3-4 uur na je eerste dosis weinig zin heeft behalve om de trip te verlengen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb eerst half zegeltje genomen
dan een heel
morgen ga ik voor de 2 ineens, ik heb er geen vrees voor... laat het maar lekker hard gaan :hearteyes:
G
GoyaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu 2x LSD gedaan, allebij de keren een half zegeltje en dat beviel prima (~100ug getest), allemaal prima te handelle maar wel visueel intens, wil nu de dosis gaan verhogen naar 1 zegel. Word hiermee de trip aanzienlijk harder, kan ik beter eerst 3 kwart proberen?
Een beetje loze vraag miss maar ik ben liever voorzichtig :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ehh ja het zou wel handig zijn als je vertelde hoeveel microgram je zegels bevatten :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon geen zorgen over maken, nadenken verpest alles, gewoon ervaren!!

Have fun dude!!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: Laat je niet zo op de kast jagen, dat vinden ze alleen maar leuk. :wink:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 kwart is toch zonde dan hoe je nog een kwart over ik zou gewoon die hele naar binnen schuiven :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben eerste keer voor de 160 ug gegaan, beviel me prima.. Denk dat het wel goed komt
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#9
erowid zei:
Oral LSD Dosages
Threshold: 20 ug
Light: 25 - 75 ug
Common: 50 - 150 ug
Strong: 150 - 400 ug
Heavy: 400 + ug
Klik om te vergroten...

Dus, als je zegels ~100mics getest zijn en je er eerst een halve had, had je dus ~50mics.
Als je nu nog een kwart erbij zou doen, zou het dus naar 75 gaan en dus waarschijnlijk geen probleem vormen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je tot nu toe steeds 100 nam lijkt 150 ug me wel een logische volgende stap, een verdubbeling van dosis is namelijk wel erg extreem en eerst een tussenstap kan sowieso geen kwaad.
m
mikester18Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik wil voor het eerst lsd proberen.
nu heb ik zometeen een zegeltje van 120 ug
het is natuurlijk niet de bedoeling om alleen te space.
en er is ook niet echt te krijgen nu.

kan je hem halveren en delen.
krijg je dan nog steeds een goeie trip ?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neem het liefst tussen de 200-300 mics is voor mij het beste. Tot 100 ben ik alleen filosofisch. 100-200 meer visuals en tijdloosheid. 200-300 extreme tijdloosheid/visuals en gedachten horen :mrgreen: ! Ben een paar keer daaroverheen gegaan maar dan begint droomwereld en werkelijkheid teveel samen te vloeien :P, dit weekend ook weer en dat kan nogal verwarrend werken, vooral als je midden in de stad loopt...

Deze hoeveelheden gelden trouwens met alleen bier zonder blowen. Toen ik nog jointjes rookte was ik af en toe bij 75 mics al de weg kwijt :confused:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Ben eerste keer voor de 160 ug gegaan, beviel me prima.. Denk dat het wel goed komt
Klik om te vergroten...


ondanks dat dat ONWEZELIJK stoer is van jou zou ik dat niemand aanraden :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Begin lekker tussen de 50 en 100 ug als je net begint, en vind je het mooi en bevalt het ga dan langzaam naar de 150 of 200 ug. Werkte voor mij prima, ben nou net een jaartje aan Alice voorgesteld. En na 2 trips tussen de 50 en 100 ug ben ik naar 150 ug gegaan, was een prima stap. Laatste trip 200 ug, en vond dat toch wel een hevige ervaring. Ik zou dus niet de overstap van 100 naar 200 maken. Eerst het tussen liggende niveau verkennen. :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?


VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER


Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.

Dankjewel en doei.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?
Klik om te vergroten...
Je hebt nu eenmaal de loser status, get over it. (of kom terug onder een andere nickname)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#17
lucifer in the sky zei:
heb eerst half zegeltje genomen
dan een heel
morgen ga ik voor de 2 ineens, ik heb er geen vrees voor... laat het maar lekker hard gaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hoe lang is de laatste trip geleden, je moet er wel drie weken tussen laten anders kun je ze beter gelijk weggooien! Effect van LSD is nihiel als je er maar een week tussen laat...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja het is 2 weken geleden, dusja moet lukken !
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
ik ben niet "stoer".
Klik om te vergroten...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?


VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER


Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.

Dankjewel en doei.
Klik om te vergroten...

ok man, mss heb je wel gelijk, je deelt alleen maar jouw ervaringen.
Ik heb alleen wat moeite met jouw onverantwoorde of nutteloze advies dat je nogal regelmatig durft te spuiten

Als iemand hier een topic opent met de vraag, ik wil graag hallucineren, dan is het voor mij duidelijk dat die persoon waarschijnlijk nog jong is en uitleg nodig heeft over hallucinerende drugs (als hij graag dingetjes wil zien is ie er in naar mijn mening nog niet klaar voor). en ja dan kom jij erbij en begin je die persoon DMT aan te raden, dat vind ik dus idioot advies en lijkt mij vooral stoerdoenerij.
Probeer dus jouw comments iets meer af te stemmen op de vraag en ja... laat je zo niet uit de kast jagen. Dan zal je binnen de korste keren wel wat meer met rust gelaten worden.

verder heb ik niets tegen je hoor :wave:

ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."