Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis verhoging

Dosis verhoging

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
ik ben niet "stoer".
Klik om te vergroten...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?


VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER


Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.

Dankjewel en doei.
Klik om te vergroten...

ok man, mss heb je wel gelijk, je deelt alleen maar jouw ervaringen.
Ik heb alleen wat moeite met jouw onverantwoorde of nutteloze advies dat je nogal regelmatig durft te spuiten

Als iemand hier een topic opent met de vraag, ik wil graag hallucineren, dan is het voor mij duidelijk dat die persoon waarschijnlijk nog jong is en uitleg nodig heeft over hallucinerende drugs (als hij graag dingetjes wil zien is ie er in naar mijn mening nog niet klaar voor). en ja dan kom jij erbij en begin je die persoon DMT aan te raden, dat vind ik dus idioot advies en lijkt mij vooral stoerdoenerij.
Probeer dus jouw comments iets meer af te stemmen op de vraag en ja... laat je zo niet uit de kast jagen. Dan zal je binnen de korste keren wel wat meer met rust gelaten worden.

verder heb ik niets tegen je hoor :wave:

ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
DreamerOfDreams zei:
ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is 80 + 80 geen 160 meer? :openmouth: (mijn rekenmachine suggereerd namelijk van wel)
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
DreamerOfDreams zei:
ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer is 80 + 80 geen 160 meer? :openmouth: (mijn rekenmachine suggereerd namelijk van wel)
Klik om te vergroten...
Sinds de ene kant zegt: het verlengt de trip alleen.
En de andere kant zegt: het maakt de trip sterker.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb eerst half zegeltje genomen
dan een heel
morgen ga ik voor de 2 ineens, ik heb er geen vrees voor... laat het maar lekker hard gaan :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."