#1
Angramar Temenos zei:ik ben niet "stoer".
Angramar Temenos zei:ik ben niet "stoer".
Angramar Temenos zei:Oh my fucking god, waarom blijft iedereen doorhameren dat ik stoer doe ELKE KEER dat ik een iewat hogere dosis dan gemiddeld heb gedaan?
VEEL DRUGS GEBRUIKEN IS NIET STOER
Ik beschrijf alleen m'n ervaringen, ik ben niet "stoer". Ik begon eigenlijk met 80 ug, ~anderhalf uur later vond ik het niet hard genoeg trippen en nam ik nog 80 ug, ik heb er zelfs een tripreport van geschreven.
Dankjewel en doei.

DreamerOfDreams zei:ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies
Sinds de ene kant zegt: het verlengt de trip alleen.Pak Suiker zei:DreamerOfDreams zei:ps: 80 + 80 is niet = 160, dus je gaf weer gevaarlijk advies
Sinds wanneer is 80 + 80 geen 160 meer?(mijn rekenmachine suggereerd namelijk van wel)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."