#1
Bos met veel verschillende bomen. Bomen zijn zo goed op te trippen met alice. En als je van een loofbomen bos een naaldbomen bos in loopt ben je echt opeens in een andere wereld.
DrippTone zei:Bos met veel verschillende bomen. Bomen zijn zo goed op te trippen met alice. En als je van een loofbomen bos een naaldbomen bos in loopt ben je echt opeens in een andere wereld.

cropp zei:wacht tot het juni is, zoek een prachtig weiland met hoog gras, midden in de bossen. pak je zegeltje in de ochtend en ga lekker in de schaduw zitten met een gigantische picknickmand. dat vergeet je nooit meer
wobble zei:en stel je die oranje zon toch eens voor aan de horizon die onder gaat in het water =D
wobble zei:ik ga zelf ook een keer trippen op strand/duin lekker in de zomer als de zon ondergaat dan is het hier lekker rustig op strand dus kan je lekker je gang gaan.
en stil je die oranje zon toch eens voor aan de horizon die onder gaat in het water =D
Paikea zei:lijkt mij nog wel eens ultiem om het op een breed strand te doen, zoals aan de noordzee of op 1 van de wadden eilanden.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."