Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste trip plaats voor acid?

Beste trip plaats voor acid?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bos met veel verschillende bomen. Bomen zijn zo goed op te trippen met alice. En als je van een loofbomen bos een naaldbomen bos in loopt ben je echt opeens in een andere wereld.
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Bos met veel verschillende bomen. Bomen zijn zo goed op te trippen met alice. En als je van een loofbomen bos een naaldbomen bos in loopt ben je echt opeens in een andere wereld.
Klik om te vergroten...

Bekkendelle @ Winterswijk ftw! :hearteyes:


:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
:wave:
p
pachaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar kan men het beste trippen als men acid heeft gepakt?
In de natuur? , Binnen?
Of is het ook leuk om op feesten te gaan doen ?
Zou je mij een paar tips kunnen geven voor het acid gebruik :)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is een speciaal subfora voor lsd op dit forum.

OT: Zelf vind ik het fijnste om lekker binnen te trippen maar de meeste mensen vinden het fijner om buiten te trippen. :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het eerst eens in een vertrouwde omgeving proberen, in het park of thuis waar je alles bij de hand hebt. Dan kan er weinig mis gaan en leer je de acid een beetje kennen. Nadien kan je uitzoeken wat je zelf het fijnst vind, thuis, buiten of op een feestje. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
wacht tot het juni is, zoek een prachtig weiland met hoog gras, midden in de bossen. pak je zegeltje in de ochtend en ga lekker in de schaduw zitten met een gigantische picknickmand. dat vergeet je nooit meer
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buiten! Lekker rond rennen en gek doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op een goede goa met een fijne vertrouwde sfeer vind ik het altijd fijn.. Iedereen is daar altijd zo lief :hearteyes:
p
pachaLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
wacht tot het juni is, zoek een prachtig weiland met hoog gras, midden in de bossen. pak je zegeltje in de ochtend en ga lekker in de schaduw zitten met een gigantische picknickmand. dat vergeet je nooit meer
Klik om te vergroten...

thnx!!
dit lijk me indd geen slecht idee! ga ik zeker eens uitproberen!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inderdaad. Eventjes wachten op de lente, kies een mooie, zonnige dag uit, een afgelegen stukje natuur en aan het eind van de dag een speciaal plekje voor de zonsondergang <3
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#11
lijkt mij nog wel eens ultiem om het op een breed strand te doen, zoals aan de noordzee of op 1 van de wadden eilanden. :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga zelf ook een keer trippen op strand/duin lekker in de zomer als de zon ondergaat dan is het hier lekker rustig op strand dus kan je lekker je gang gaan.

en stil je die oranje zon toch eens voor aan de horizon die onder gaat in het water =D
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#13
wobble zei:
en stel je die oranje zon toch eens voor aan de horizon die onder gaat in het water =D
Klik om te vergroten...

Inderdaad, dat moet echt een vet uitzicht zijn.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
ind en de oranje/blauwe/paarse kleur van wolken :openmouth:
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#15
wobble zei:
ik ga zelf ook een keer trippen op strand/duin lekker in de zomer als de zon ondergaat dan is het hier lekker rustig op strand dus kan je lekker je gang gaan.

en stil je die oranje zon toch eens voor aan de horizon die onder gaat in het water =D
Klik om te vergroten...

bwoh inderdaad, wat een uitzicht moet dat zijn! Als je nou ook nog vlakbij een vakantiehuisje dan heb je het helemaal mooi voor elkaar! :sunglasses:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Paikea zei:
lijkt mij nog wel eens ultiem om het op een breed strand te doen, zoals aan de noordzee of op 1 van de wadden eilanden. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Helemaal rechts van Schiermonnikoog bijvoorbeeld, daar heb je een stuk natuur gebied waar ik nog NOOIT iemand heb gezien, en ik kom er elk jaar een dikke week. :hearteyes:

I Love Nature :hearteyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sensory Deprivation Floating Tank :grin:



Niet dat ik hem heb, maar zou voor mij denk ik de ultieme plek zijn om een tripje te maken!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind zowel de natuur, binnen als op de juiste feestjes behoorlijke aanraders. Voor onervarenere gebruikers zou ik voor feestjes wel een lagere dosis aanraden, binnen heeft een knusse sfeer en voelt de trip mentaal vaak iets minder en de natuur kan betoverend mooi zijn. Combinaties van de drie groepen zijn ook leuk, bijvoorbeeld een feestje met natuur er omheen, of een huis met natuur er om heen, leuke combinaties van beide. De aard van de trip verschilt vaak wel een beetje door de locatie, leuk om allemaal eens gedaan te hebben.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
in de jungle. :hearteyes:
welcome to the junglee :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."