Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag over zegels

vraag over zegels

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier is een topic over de smaak van zegels, daar zul je denk ik wel antwoorden vinden.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=20376
:wave:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#2
ziezo ik heb ze
vanavond eens proberen.. keep your fingers crossed en morgen een reportje !
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
MCHZK zei:
ziezo ik heb ze
vanavond eens proberen.. keep your fingers crossed en morgen een reportje !
Klik om te vergroten...

Have fun :mrgreen:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#4
gisteren was het zo ver , heb ze getest
eerst en halfje en dan bijgestoken

een tripreport volgt , maar ik moet het eerst wat laten bezinken :)
ik kan wel zeggen dat (in mijn onervaren ogen) de zegels een overweldigend effect hebben gehad op mij.. een nacht dat ik ooit zal vergete , zo mooi ! :hearteyes: :hearteyes:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
MCHZK zei:
gisteren was het zo ver , heb ze getest
eerst en halfje en dan bijgestoken

een tripreport volgt , maar ik moet het eerst wat laten bezinken :)
ik kan wel zeggen dat (in mijn onervaren ogen) de zegels een overweldigend effect hebben gehad op mij.. een nacht dat ik ooit zal vergete , zo mooi ! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Cheers, welcome to the world of LSD :sunglasses:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Patrick a.k.a Spaceface zei:
MCHZK zei:
gisteren was het zo ver , heb ze getest
eerst en halfje en dan bijgestoken

een tripreport volgt , maar ik moet het eerst wat laten bezinken :)
ik kan wel zeggen dat (in mijn onervaren ogen) de zegels een overweldigend effect hebben gehad op mij.. een nacht dat ik ooit zal vergete , zo mooi ! :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Cheers, welcome to the world of LSD :sunglasses:
Klik om te vergroten...
thanks man :)
maar ik hoor net van een vriend dat lsd smaakloos zou moeten zijn.. en mijn zegels smaakten enorm sterk en echt vies.. kan het dat er nog iets anders op m'n zegels zat ? heb ook vrij weinig visuals gehad , enkel in combo met lachgas en wiet zag ik grote veranderingen

:stoned:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drent zei:
Hier is een topic over de smaak van zegels, daar zul je denk ik wel antwoorden vinden.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=20376
:wave:
Klik om te vergroten...

gevonden , thanks !
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
weinig of geen visuals?
200 ug? :rolleyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
cronos zei:
weinig of geen visuals?
200 ug? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

neen , de visuals die ik had verwacht bleven zeker achterwegen.. en ben niet zeker van de hoeveelheid lsd er op de zegels zat , ofwel zijn ze slecht bewaard geweest. anyway , een zeer mooie en vooral mentale trip gehad :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
Leuk :grin: ,Ben Benieuwd Wat Je Ervaring Was In Je Eventuele Tripreportje :wink:
Klik om te vergroten...

hier kan je m'n ervaring eens doorlezen :wink: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=20604

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."