#1
Hier is een topic over de smaak van zegels, daar zul je denk ik wel antwoorden vinden.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=20376

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=20376


MCHZK zei:ziezo ik heb ze
vanavond eens proberen.. keep your fingers crossed en morgen een reportje !

MCHZK zei:gisteren was het zo ver , heb ze getest
eerst en halfje en dan bijgestoken
een tripreport volgt , maar ik moet het eerst wat laten bezinken
ik kan wel zeggen dat (in mijn onervaren ogen) de zegels een overweldigend effect hebben gehad op mij.. een nacht dat ik ooit zal vergete , zo mooi !![]()
![]()
thanks manPatrick a.k.a Spaceface zei:MCHZK zei:gisteren was het zo ver , heb ze getest
eerst en halfje en dan bijgestoken
een tripreport volgt , maar ik moet het eerst wat laten bezinken
ik kan wel zeggen dat (in mijn onervaren ogen) de zegels een overweldigend effect hebben gehad op mij.. een nacht dat ik ooit zal vergete , zo mooi !![]()
![]()
Cheers, welcome to the world of LSD![]()

Drent zei:Hier is een topic over de smaak van zegels, daar zul je denk ik wel antwoorden vinden.
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=20376
![]()

cronos zei:weinig of geen visuals?
200 ug?![]()
cronos zei:Leuk,Ben Benieuwd Wat Je Ervaring Was In Je Eventuele Tripreportje
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."