Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsuitproberen

uitproberen

40 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buiten, zonder wiet, zonder speed.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#2
En als je blowt, doe het voorzichtig aan, teug een paar keer en wacht een kwartiertje af van hoe je er op reageerd. Als ik teveel rook wil ik weleens para worden.

Speed zou ik er niet bij doen, de LSD houd je wel wakker :hearteyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Andrew zei:
Buiten, zonder wiet, zonder speed.
Klik om te vergroten...


ligt er maar net aan...

als je een regelmatige blower bent zal ik er zeker wiet bij gebruiken :sunglasses:

spiet niet, miss helemaal aan het einde als je nog een nacht wil wakker blijven ofso :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD is niet per se harder dan paddo's, het duurt alleen veel langer. De eerste keer niet bij blowen of tegen het einde pas. Geen speed bij gebruiken, je blijft sowieso wel wakker.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind persoonlijk speed+lsd een geweldige combo, maar ik raad het niet aan voor de eerste keer.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit mag naar lsd...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lsd houdt van zichzelf al redelijk wakker, het is voor de meeste mensen redelijk stimulerend, ik denk dat de speed dus absoluut niet nodig is en bovendien niet echt aan te raden. Een joint er bij kan zeker wel als je gewend bent vaak te blowen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Vind persoonlijk speed+lsd een geweldige combo, maar ik raad het niet aan voor de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, en dan pak ik de speed altijd als eerste, en daarna pas de LSD, werkt elke keer super :)

Kan ook zijn dat dat zo goed gaat omdat dat altijd de impulsieve, ongeplande trips zijn wanneer ik naar een feestje gegaan ben met het plan niets te gebruiken. (dan begin je met een heel klein beetje speed om toch wakker te blijven, en dan ben je veel te helder dus pak je nog wat LSD, je snapt het wel :tongueout:)
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Lsd houdt van zichzelf al redelijk wakker
Klik om te vergroten...
QFT!

Persoonlijk zou ik het buiten doen, maar met een goede basis vlakbij (bv wat in de tuin chillen bij je (of van de vriend) huis. Zeker bij de eerste keer. Het kan lang duren, en je wilt je toch veilig voelen met een plek waar je ook eens rustig kan gaan liggen zonder dat er volk langskomt.

Wiet zou ik na de piek roken, als je iets of wat regelmatig blowt is het wel zeer fijn, maar rustig aan! Speed zou ik (al heb ik het zelf nog nooit gebruikt) zeker niet gebruiken, omdat ik zou denken dat je op je eerste trip toch wel puur het effect van die trip wilt voelen, niet?

Sitter heb ik zelf nooit nodig gevonden bij een niet te grote dosis met veilige omgeving, als je sterk in je schoenen staat en snel wat bibberig of para word.

Misschien lijkt het nu wat eng omdat je niet helemaal weet wat je ervan moet verwachten (al zijn paddo's al een mooie indicator), en dat je er dan nog allerhande "veiligheidtips" bij krijgt, maar de allergrootste tip die ik je geef is: GENIET ERVAN! Daar doen we het tenslotte toch voor...
A
AiRownLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het zelf twee keer gedaan. De eerste keer was samen met vrienden en dan heb ik er een paar jointjes bij gerookt. Dat was dikke fun. Ik was vooral gefocust op de 'visuals'.

De tweede keer wou ik eigenlijk gewoon een joint roken, maar in een kleine gemeente in België is dat niet zo gemakkelijk te vinden om 1u 's nachts. Ik had alleen nog een zegeltje over. Dus dit heb ik dan alleen genomen. Uiteindelijk ben ik zo'n 7 uur als een gek aan het schrijven geweest in mijn kamer, dit terwijl mijn moeder de kamer naast mij lag. Ik ben tussendoor even een wandeling gaan maken. Ik ben zelden zo bang geweest in mijn leven. Wanneer ik terug binnen was viel dat terug mee. 's morgens was ik enorm emotioneel. Ik heb een grote afstand met de fiets afgelegd en gehuild en gelachen onderweg. Ik heb een brood meegenomen voor mijn moeder en zei dan als ik thuis kwam dat ik naar de bakker was geweest, ze geloofde het nog ook. Wat ik die nacht op papier geschreven was bijna niet te geloven, het was alsof ik de zin van het leven verklaard had.

Je diepste gevoelens en gedachten komen boven water drijven. Ook de dingen die je liever wou verbergen. Het is moeilijk uit te leggen, maar uit mijn ervaring kan je alleszins al afleiden dat als je het wil proberen je moet zorgen voor een plaats waar je het op je gemak kan nemen, het best met mensen die je vertrouwt. Een jointje kan geen kwaad volgens mij.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vergeet niet dat LSD secundair een upper is.. Primair is het een psychedelic, daardoor vergeten veel mensen de stimulerende werking ervan.. Ik vind het soms wel echt een energy rush geven. Ik kan uren blijven dansen en feesten op lsd.
H
HippieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uiteindelijk, na 5 jaar geen LSD gebruikt te hebben, gaan we weer eens heerlijk trippen.

Heb nog geen LSD kunnen bemachtigen, dus ben paddos aan het kweken, met een kant en klare grow kit, ze zijn nu 1cm hoog en het wachten is spannend.

Maar tijdens het wachten zijn we alles aan het lezen over de LSD die nu op de markt is, en lezen graag tips over welke echt goed zijn en over de dosering, wij namen altijd 2 zegels elk, voor een echt super trip.

Maar of dat bij de huidige zegels nog kan is de vraag, zijn hier ervaringen mee ??

Ook hoeveel gram verse cubenis, gelijkstaande is aan 1 zegel, heeft iemand hier een mening over.

Ervaren tripper ( er komen nog een paar leuke trip rapporten van ons )
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#13
het ligt er maar net aan...

er zijn op het moment zowel zwakke hoffmanns (50 ug) als sterkere (100 ug ofso) op de markt, daar hoor je veel over.

maar de laatste tijd zijn de zeer sterke ganesha's in omloop (heb ze zelf ook :) ) en die zijn getest op 208 ug :hearteyes:

dus het varieert nogal...
H
HippieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bedankt

Wow dat zijn nogal grote verschillen in sterkte, ik weet dat aan het uiterlijk niet te zien is hoe sterk ze zijn, maar weet jij of iemand een site, waar ik kan zien hoe deze eruit zien.

Zodat ik een beeld heb van waar ik naar moet zoeken of vragen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
ganesha's : (velletje van 25) de achterkant.

de gehele blotter (500 zegels ofso..) (de voorkant) :
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
timmaniac zei:
ganesha's : (velletje van 25) de achterkant.

de gehele blotter (500 zegels ofso..) (de voorkant) :
Klik om te vergroten...
Mooooooi :hearteyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#17
ja mijn vermoeden dat LSD echt door idealistisch hippies wordt gemaakt is maar weer eens bevestigd :beer:
H
HippieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit plaatje spreekt ook wel boekdelen.

Het is wel het soort moeie dingen die je ziet,
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
En dit...
Hippie zei:
Ook hoeveel gram verse cubenis, gelijkstaande is aan 1 zegel, heeft iemand hier een mening over.
Klik om te vergroten...
... werkt natuurlijk niet zo. Het zijn 2 verschillende stoffen met verschillende uitwerking. Je zou misschien van de drukte van de visuals uit kunnen gaan. Dan zou ik misschien 30 gram gelijk stellen aan 100-150µg.. maar pin me daar niet op vast.
H
HippieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt ExceptionalInsight

Daar heb ik wat aan, ik had op het web wel gevonden dat 30g een goede start is.
Maar was benieuwd of dat een lage, of gemiddelde dosis zou zijn.

Maar hoe dat ongeveer staat ten opzichte van lsd, kon ik nerigens vinden.
Ik hou je er niet aan, maar als 30g ongeveer 100-150µg is.

Dan is 30g zeker een genoeg, en dus gewoon een gemidelde dosis.

:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."